Siwoo memegang pipinya. Kemudian dia ketawa perlahan.
" Kenapa kau marah? Kerana aku berkata yang benar, bukan? " Siwoo terus ketawa.
Dohyuk mengerutkan dahinya. Kemudian dia menarik leher baju Siwoo. Matanya merah menahan marah.
" Buat kau, aku mungkin bajingan murahan. Tetapi aku juga manusia yang layak mendapatkan kebahagian. Dan jangan pernah kau gelar Sean sebagai brengsek. Dia jauh lebih sopan darimu! " Dohyuk mengetap giginya.
' Sean? Siapa Sean? ' Siwoo kebingungan. Kemudian tiba-tiba dia teringat cowo yang mendatangi Dohyuk di bilik perbincangan tempoh hari.
" Berambus, aku mahu keluar! " Dohyuk melepaskan kolar baju Siwoo dan menolaknya ke samping.
Dohyuk menolak pintu bilik air, terbuka. Tetapi dia terhenti, Siwoo memegang tangannya sekali lagi.
" Apa kau mencintainya? " tanya Siwoo dengan nada rendah.
Dohyuk tidak memberikan jawapan. Dia cuba melepaskan pegangan.
" Apa kau mencintainya Park Dohyuk?! " Siwoo menarik Dohyuk semula ke dalam dan menghempasnya ke dinding. Kedua tangannya menekan dinding di samping kiri kanan wajah Dohyuk.
Siwoo menatap tajam mata Dohyuk. Dohyuk menelan liur.
" Apa bedanya? " soal Dohyuk. Wajah Siwoo berkerut, dia tidak memahami maksud Dohyuk.
" Dia mencintaiku.. " suara Dohyuk bergetar.
" Bagaimana denganmu? " Siwoo terus merenung wajah Dohyuk.
" Apa kau pikir hubungan itu permainan? Kau langsung menerima seseorang hanya kerna dia punya perasaan padamu?! " Siwoo mempersoalkan keputusan Dohyuk yang dengan jelas sedang berpacaran dengan seseorang.
" Kenapa tidak? Aku boleh belajar mencintainya. Kau tahu apa rasanya ditolak seperti sampah? Aku udah laluinya.. Aku tidak mahu itu berulang lagi. Apalagi, aku cuman ada Sean selama ini.. " suara Dohyuk perlahan, menahan sakit di dada.
Siwoo mendiamkan diri. Dia sadar Dohyuk memaksudkan dirinya yang dulu telah menolak perasaan Dohyuk.
" Itu beda! Aku tidak sadar akan perasaanku saat itu! Sekarang mataku udah terbuka dan aku sadar aku juga mencintaimu! " Siwoo menekan suaranya. Dia berharap Dohyuk mempercayainya, sekali ini.
" Aku tidak cintakan kau lagi " Dohyuk mengetap bibirnya. Dia menatap mata Siwoo.
" Benarkah? Aku lihat matamu Dohyuk! Sewaktu kita berciuman tempoh hari, dan sewaktu kita berhubungan seks selepas itu! Kau masih mencintaiku! " Siwoo meninggikan suaranya.
" Kau hanya melamun. Aku tidak mencintaimu. Pergi! " Dohyuk menolak badan Siwoo. Siwoo mengeraskan badannya tidak mahu beranjak kemanapun.
" Kau bohong! " Siwoo memegang wajah Dohyuk dan dengan rakus mencium bibirnya. Dohyuk meronta. Dia mencari nafas. Semakin Dohyuk meronta, semakin kuat Siwoo menghisap lidahnya.
" Slurpp.. slurp.. ah.. " Siwoo mendesah. Dia memasukkan lidahnya semakin dalam. Dia bermain dengan lidah Dohyuk, dan kemudiannya menyedutnya. Dohyuk masih berusaha menolak Siwoo.
" Uhmm uhm " Dohyuk mencari nafas. Dia sukar bernafas. Siwoo tidak mahu melepaskan pegangannya. Dohyuk mencakar leher Siwoo, berharap Siwoo berhenti.
Siwoo menarik tangan Dohyuk, dan menarik kedua tangan itu ke belakang. Dia masih mencium bibir Dohyuk, tidak berniat mahu melepaskan.
Dohyuk hanya memejamkan matanya kerana dia tidak berdaya untuk melawan Siwoo. Entah sejak kapan Siwoo kuat seperti ini. Atau mungkin Dohyuk yang tidak berdaya jika berhadapan dengan Siwoo.
" Ahh, ahh " Siwoo mendesah. Dia mencari nafas dan terus menciumi Dohyuk. Dia merangkul badan Dohyuk mendekat dengan badannya.
Siwoo menghisap lidah Dohyuk dengan lebih rakus kerana Dohyuk sudah tidak meronta. Dia merasa seperti mahu memakan Dohyuk hidup-hidup kerana terlalu lapar dan haus. Dia sadar dengan jelas dia menciumi Dohyuk kali ini dengan perasaan penuh cinta serta sayang di dada yang membuak.
" Haa.. haa.. " Siwoo akhirnya melepaskan ciuman. Dia mengangkat wajah Dohyuk.
" Jujurlah padaku, Dohyuk. Kau masih cintakan aku, bukan? " Siwoo mengetap bibirnya.
" Siwoo, aku telah lama merelakan kau pergi. Aku telah lama menerima hakikat kita tidak akan pernah menyatu. " Dohyuk menjawab dengan nada perlahan dan bergetar.
Dohyuk mendekatkan wajahnya kearah Siwoo. Dengan perlahan, dia mencium dahi Siwoo perlahan.
" Aku mencintaimu, dulu, kini dan mungkin selamanya. Tetapi aku tidak akan menyakiti Sean. Kau juga udah punya pasanganmu sendiri. Hargailah apa yang kau miliki.. Sebelum iya pergi.. " Dohyuk menepuk bahu Siwoo dan dengan perlahan membuka pintu bilik air.
" Siwoo hyung.. marilah kita berdamai dan berhenti untuk saling menyakiti begini.. " Dohyuk berhenti di depan pintu dan menoleh ke arah Siwoo.
" Aku juga tidak bakal lama di sini. Beberapa hari kedepan aku akan kembali ke luar negara bersama Sean. Aku doakan kau bahagia.. " Dohyuk berlalu keluar.
Siwoo yang masih di dalam bilik air terduduk.
Hatinya seperti dirobek. Begitu sakit sekali. Tangannya gemetaran. Matanya panas menahan air mata daripada jatuh." Tidak.. aku tidak rela. Aku tidak rela melepaskan kau Dohyuk.. "
" Apa ini perasaan kau saat melihatku mencium jejaka lain waktu itu? "
" Ya, pasti persis seperti ini..... " Siwoo teresak kecil, sendirian.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
nota penulis : aku terlalu menghayati cerita ini. aku membacanya berulang kali. Siwoo semakin jelas dengan perasaannya, tetapi Dohyuk udah mulai membuka ruang buat Sean 💔❤️🙏🏻
oh tidak, ceritaku masih belum kemuncaknya loh. chapternya masih banyak. terus support aku ya teman teman. makasih 🥰
sampai ketemu besok buat chapter yang baru!
-Ququrie-
KAMU SEDANG MEMBACA
My Suha Side Story - Fanfic
FanfictionLanjutan My suha side story versi Fanfic. Enjoy.