Dohyuk hanya duduk di sofa tidak berkata apa. Tiada kata yang pas di atas keadaan sekarang.
Di hadapannya, Siwoo duduk merenung wajahnya.Selepas insiden di awal pagi itu, Dohyuk langsung menarik Siwoo masuk ke kamar kerjanya. Dia tidak mahu keadaan mereka berdua di dalam tandas menjadi gosip di perusahaan.
Terlalu banyak yang berlaku sejak Dohyuk tiba di Korea. Sehinggakan dia tidak tahu harus mula dari mana, dan berhenti di mana. Dan kehadiran Siwoo juga merumitkan dirinya. Fikirannya kusut.
" Katakan padaku, Seo Siwoo. Kenapa kau ada di perusahaanku? Apa kau mengintipku? " Dohyuk bertanya tetapi matanya masih melihat ke bawah. Dia tidak mahu menatap wajah Siwoo.
Siwoo masih merenung Dohyuk. Diam tidak berkata apa.
" Mustahil ini kebetulan. Kita terus bertemu sejak malam pesta. Jujur padaku, apa yang kau mahu? " sambung Dohyuk.
Siwoo masih mendiamkan diri tetapi matanya tetap menatap Dohyuk yang semakin gelisah kerana sedar dirinya diperhatikan.
" Aku.. " Siwoo mulai bicara.
" Aku sendiri bingung kenapa aku begini. Dan aku terus khuatir padamu. "
" Khuatir? Padaku? Apa ini lelucon krismas? " Dohyuk mengangkat kepala dan melihat Siwoo.
" Sungguh, aku tidak tahu.. Tapi aku tidak tenang jika tidak berhadapan dengan mu. Mungkin aku rasa bersalah.. " kata Siwoo.
" Rasa bersalah? Kenapa? Kau kasihan padaku setelah menolakku? Kau fikir aku tidak bisa hidup tanpamu? Sungguh, hidupku baik-baik aja. Sehingga aku pulang dan bertemu kau di malam pesta. " Dohyuk berterus terang.
" Seo Siwoo, aku berusaha keras melupakanmu. Aku tidak mahu tipu diriku sendiri, melupakanmu adalah perkara yang sangat sukar. Kerana ini pertama kalinya aku jatuh cinta selama hidupku.. " suara Dohyuk bergetar.
" Tetapi percayalah, aku tidak akan pernah merayu padamu lagi. Aku sadar cinta sebelah pihak itu menyakitkan. Lebih menyakitkan jika kau bersamaku kerana terpaksa. Aku baik-baik aja, jadi tenanglah. Tidak perlu mengikutiku kerana rasa bersalahmu itu. Itu hanya membuatku keliatan menyedihkan.. " Dohyuk berdiri dan menuju ke arah pintu kamar.
Pintu kamar kerjanya dibuka.
" Aku anggap urusan kita udah selesai disini. Kau boleh pergi dan jangan pernah muncul di hadapanku lagi. Aku bisa uruskan masalahku sendiri. Dan tentang kita, telah selesai setahun yang lalu, atas permintaanmu. " Dohyuk dengan nada perlahan meminta Siwoo keluar.
Siwoo berdiri dan berjalan menghampiri Dohyuk. Tombol pintu dipegang, dengan perlahan Siwoo menolak pintunya dan tertutup lagi. Dia berdiri dihadapan Dohyuk dan melihatnya dengan pandangan yang redup.
Siwoo menggelengkan kepalanya.
" Aku fikir itu yang aku mahu. Aku tidak mahu terikat apapun denganmu, Park Dohyuk. Itu yang aku sangka aku perlukan. Tetapi, selama setahun ini kau sentiasa menghantuiku. Dan apabila aku bertemumu malam pesta itu, aku sadar aku telah menipu diriku sendiri.. "
" Apa maksudmu? " Dohyuk kelihatan bingung.
Siwoo mendekatinya, tangannya mulai menyentuh wajah Dohyuk.
" Aku, aku mungkin.. " Siwoo menelan liurnya.
" Aku mungkin sebenarnya telah jatuh cinta padamu tanpa aku sadar, Park Dohyuk.. "
Dohyuk terkejut. Matanya membulat.
" Tidak. Cukuplah dengan semua lelucon ini. Cukup membuatku salah sangka. Ini berlebihan.. " Dohyuk menjauhkan dirinya.
" Keluarlah. " Dohyuk menghalaunya.
Siwoo malah makin mendekati.
" Aku serius, Park Dohyuk.. " Siwoo menarik tangan Dohyuk dekat padanya. Dan terus mencium bibir Dohyuk.
Dohyuk meronta. Dia mahu melepaskan diri. Ini semua sungguh membingungkan.
' Cinta? Apa kau bercanda? Kau menolakku dan membuatku hancur dalam kesedihan, dan hari ini kau kata kau cintakan aku? Apa aku ini bahan mainanmu Seo Siwoo? ' Dohyuk menolak Siwoo sekuat tenaganya. Air matanya bergenang.
" Cukup Siwoo. Berhenti di sana. Aku tahu kau bencikan aku kerana aku menjahati Suha. Tetapi aku sudah memohon ampun darinya. Apa lagi yang kau cuba lakukan? Sebesar apa dendam mu padaku? "
" Keluarlah.. jangan bermain dengan perasaanku lagi. Cukup. " Dohyuk merayu Siwoo untuk pergi.
Siwoo mendekati Dohyuk dan terus merangkulnya. Dohyuk tetap melawan. Siwoo mengangkat Dohyuk dan melemparkannya ke atas sofa.
" Argh! " Dohyuk cuba berdiri.
Siwoo langsung menekan tubuh Dohyuk dan berada di atasnya. Siwoo menarik kedua tangan Dohyuk ke atas. Satu tangan menahan tangan Dohyuk dan satu lagi tangannya mula membuka kemeja Dohyuk.
" Siwoo lepaskan aku. Sadarlah! " Dohyuk cuba melawan tapi sia-sia.
Butang baju kemeja Dohyuk sudah terbuka semua. Siwoo langsung menghisap dada Dohyuk.
" Ahh.. Siwoo berhenti! " Dohyuk merayu.
Dari dada, Siwoo perlahan beralih ke arah puting kiri Dohyuk. Menghisapnya, dan menggigitnya perlahan. Menghisap dan menggigitnya lagi.
" Ahhh.. " Siwoo mengeluarkan suara erotis.
' Apa yang sedang berlaku? '
Siwoo menghisap puting kanan pula dan tangannya mulai turun ke bawah. Siwoo meramas penis Dohyuk dari luar celana.
" Lihat, penismu sudah tegang begini. Tubuhmu lebih jujur Park Dohyuk.. " Siwoo langsung memasukkan tangannya ke dalam celana Dohyuk. Dohyuk mendesah semakin kuat.
Dohyuk yang awalnya meronta minta dilepaskan hanyut di dalam keghairahan sedikit demi sedikit..
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
nota penulis : ntar malam aku up satu chap lagi ya. enjoy reading!
-Ququrie-
KAMU SEDANG MEMBACA
My Suha Side Story - Fanfic
FanficLanjutan My suha side story versi Fanfic. Enjoy.