Yeni sınıf

59 10 9
                                    

                       Güneş'ten
Sabah babamın uyandırmasıyla uyandım evett lanet olası bu okul yine başlamıştı.Ama artık liseliydim okulum aynı ama sınıfım değişicek neysee zaten eski sınıfımı pekte sevmezdim inşallah yeni sınıfımla anlaşa bilirim uzun kalem eteğimi ve beyaz gömleğimi giyinip güzelce hazırlandım.Okulu pek sevmesemde ilk günü güzel olmalıyım bence.Evett 3 ay sonra yine o ses babamın isyan sesi“Güneşş hadi kızım hazırlanmadın mı daha,geç kalıcaksın ilk gündenn” evet işte başlıyoruz yeni bir serüvene babama seslendim “Geldim babaa geldimm” kapıya geldim ayakkabılarımı giyindim ve yine bu senede her sene olduğu gibi beni okula babam bırakıcaktı.
Arabaya bindim ve birazdan başlıycak yeni hayatımın güzel olması için dua etmeye başladım.

                         Ali'den
Sabah annemin çağırmasıyla yada pardon yaa bağırmasıyla uyandım kadın resmen bütün mahelleyi uyandırıcak gibi bağırıyo bee
Evett nihayet okul başladıı. Gün yüzlümü çok özledim lan onu görmek için okulu sevmesem bile koşa-koşa giderim,acaba hangi sınıfta olucak lann keşke aynı sınıfta olsak bee.
Bu güzelim düşüncelerimden çıkmama sebep Tanerin araması oldu yani kendisi karım olurdaa binevii😁
Telefonu açtım ve yine Tanerin sinirlerini bozacak o kelimeyi söyledim“Aloo efendimm gönlümün sultanı emrett noldu”
Taner “Lann gevşeklik yapma be bir kerede”
“Sanada iyilik yaramıyo be aşkitoo,neyse neyse noldu gene ne söylicen
Taner “Lan ben hazırım bak çıkıyorum 5 dakikaya kapınızdayım ona göre he”
“Tamam tamam çıktım bende görüşüz hadi eyvallah”
                       • • • •
Ali ve Taner buluşup okula gitdiler Asel ve Leylada herşeyden habersiz saf gibi hazırlandılar okul için.
Bu 5-lini buluşturucak olan sınıf onların kaderidir belkide)
Okulda istiklal marşı okunduktan sonra herkes sınıflarına dağıldı öğretmenler herkese sınıflarını gösterdi bizimkiler'se daha bir-birlerini fark etmediler tabii tek bir kişi hariç Leyla çoktann Taneri görmüştü
                     
                      Leyla’dan
Okulda herkes sınıflarına dağılırken dikkatimi çeken şey Tanerin de benim girdiğim sınıfa girmesi oldu.Sevinç'ten deliricek gibi olmuştum desem yeridir.Çocuğun resmen üstüne atladım ıhmm yani sıkı-sıkı sarıldım
“Tanerr bu sınıfta olduğuna inanamıyorum abi yaa şaka mıı”
Taner “kader işte bebek ne sandın benden kurtulacağını falan mı,eğer öyleyse sana kötü bir haberim var bücür üzgünüm ama bana 2 yıl daha katlanmak zorundasın”
“Aşk olsun yaa ben niye senden kurtulmak istiyim ki salakk”
                          
                          * * *
Güneş ve Asel kapıda karşılaştı ve eskiden sınıf arkadaşı oldukları için tekrar bir araya gelmenin sevinciyle sohbet ederek gülüşler eşliğinde girdiler sınıfa Ali ve Tanerse yerlerini çoktan almış en arka sırada birlikte oturuyorlardı ve günlük sohbetlerini ediyorlardı yadaa daha doğrusu Ali konuşuyordu Tanerin baya-baya sinirlerini zorluyordu yanii😂
Aselle Güneş içeri gülerek girerken Ali'nin gözü onlara kaydı ve şok içinde sessiz bir küfür çıktı ağzından “Hass....”
Tanerse Ali'nin baktığı tarafa baktığında Ali'den bir farkı olmadı yani.Leylaysa Tanerle Ali'nin önündeki sırada oturmuş arada kalmış gibi bir kızlara birde Tanerlere bakıyordu.
Tanerin Aseli sevdiğini tabiki biliyordu ama daha önce hiç tanışma fırsatı olmamıştı sadece bir kaç kez okulda karşılaşmış öylesine selamlaşıp geçmişlerdi.
Asel’le Güneş bu 3’lünün oturduğu sırada oturmayıp orta sırada en arkaya oturdular.Leyla hemen arakaya döndü ve Tanere fısıldadı
“Abii seninki’le aynı sınıftayız artıkk şaka mı ya çok iyii”
Taner başını sallayıp dudak altı güldü ve “Sadece benimki’le değil onunki’lede aynı sınıftayız bücür” deyip başıyla Ali'yi işaret etdi
Leyla daha şoktan çıkamadan hoca içeriye girdi ve artık yeni okul serüvenine başladılar.

                     * * * * *
Evett bölümün sonuu
İlk bölümümüz hayırlı uğurlu olsunn
İnşallah seversinizz
Acaba ilerleyen bölümlerde bizi neler bekliyor?
Taner’le Ali sevdiklerine kavuşa bilicek mi?
Acaba Leylamızın karşısına bir Mecnun çıkıcak mı?
İzlemede kalınn:)

Bizim 5-liHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin