Gece Güneşi

25 6 7
                                    

Hello bebeklerr medyada ki şarkı bölüm şarkısı olsun sizee💕

bu da benim yeni karakterimm

bu da benim yeni karakterimm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Emir Aydın

İyi okumalar bebeklerr
Umarım beğenirsinizz:)
______________________________________
3-lü hocaya selam verdiğinde hoca Taner ve Ali'nin yanındaki çocuğun yeni çocuk olduğunu anladı zaten eskiden bu okulda olduğu için herkes tanıyordu.
Hoca izin verdiğinde 3-lü sıralarına oturmaya gittiler. Leylanın kaşları hayla anlamayarak çatılmıştı. Taner ve Ali otururken hoca derse dönmüştü Emir Ali'lere yakın olmak için Leylanın yanında ki boş sıraya baktı. "merhaba otura bilirmiyim?" diye soru yöneltdiğinde Leyla şaşkınlığını kenara atıp izin verdi ve Emir oturduğu sandalyeyi ondan biraz uzaklaştırdı.
* * * *
Teneffüs zili çaldığında eskiden Emirle aynı sınıfta olanlar ona hal-hatır sorarken Leyla bir araya gelen 4-lünün yanına gitti. "Bu kim ve ben neden tanımıyorum?" diye sordu çatık kaşlarla. Ali Tanerin omzuna elini atıp havalı bir tavırla konuştu "Öhmm kendisi bizim kardeşimiz olur Leylacımm. Okulda biz 3-lü olarak çok meşhurduk hayret sen nasıl duymadın yaa?" dediğinde Asel güldü "Ve bizimde eski sınıf arkadaşımız olur kendisi gerçi geçen sene pek sevmezdik kendisini biraz gıcık bir tipi vardıı" dediğin de Leyla anlamış gibi başını salladı. "Okey onu anladık da çocuk imam oğlu falan mıı? Aramıza koyduğu mesafe şaka mı yaa ben hayatımda bu kadar abartanını görmedim yaniii" Asel ve Güneş kah-kaha attığında Taner elini Leylanın omzuna attı. "Çünki kendisinin sevdiği var Leylacımm benim kardeşim de böyle birisi işte bakk sevgili değil ama seviyo ve sevdiğine sadık adamm" Leyla Tanere göz devirdiğinde 3-lü gülmeye başladı sınıfta ki Selim'in onlara yaklaşmasıyla konuşmaları kesildi. Selim Güneşe yöneldi'ğin de Ali'nin kaşları ola bildiğinden daha fazla çatıldı. "Güneş bu ders benle otururmusun?" diye sordu Selim. Ali anlamayarak Taner'lere döndü ben bunu döverim bakışı attığında Taner sakin ol dercesine göz kırptı. Güneş anlamayarak Selime baktı. "Sebep?" dediğinde Selim gülümsedi "senin matematiğin zayıftı ya hem ona yardım ederim biraz, hemde benim derste yanlız oturmak pek hoşuma gitmiyo ya" dedi Ali sinirden dişlerini sıkacak konumda'ydı ve biraz daha sıkarsa artık sıkacak bir dişi kalmayacaktı. Güneş yanında ki bedenin artık sinirli nefes seslerini duyuyordu ve Selim'i burdan göndermez ise birazdan kan çıka bilirdi. "Yok Selim teşekkür ederim ben yerimden memnunum hiç rahatı mı bozamam" dedi. Selim anlayışla kafasını salladı "pekii ama ne zaman istersen yanımda ki sıra boş otura bilirsin" dedi gülümseyerek. Güneş gülümseyerek başını salladı ve Selim uzaklaştı onlardan. Selim uzaklaştığı an Ali Güneşin bileğinden tutup sınıftan çıkardı hızla Güneş'se hiçbir tepki vermeden onun arkasından sürükleniyordu. 3 cü kata çıktıklarında zil çaldı. Ali bir kenara keçip durduğunda Güneşin bileğini hayla tutuyordu. Güneşin kaşları çatıldı "Ali ders başladı noluyo?" Ali derin nefes alıp Güneşin bileğini bıraktı. "Ben en sonunda deliricem Güneş o oluyoo ya başka biri yok mu sınıfta niye gelip sana teklif ediyor o kendini bilmez herif birlikte oturmayı?" dediğinde sesini yükseltiğini fark etmiyordu sinirden. Güneş sinir bozukluğuyla güldü "manyakmısın oğlum ben nerden biliyim git ona sor yaa"
"Güneşş ya deliricem diyorum kızımm gidip sorsam hangi sıfatla sorucam lann? Neyin olarak? Adam gelip Yusuf gibi sana ne onunla benim aramda derse bu sefer sakin durmam Güneşş"
"Ali abartma alt tarafı birlikte oturmayı teklif etti sevgililik teklifi değill" dediğinde Ali sinirle yumruğunu sıktı "Sen beni illa delirticen dimi? Yok ya bu Ali'nin ayarları fazla yerinde biraz ben oyniyim falan mı diyosun kızım sen ne yapmaya çalışıyosun ya?
Yusuf çarptı boşver Ali alt tarafı hafif çarptı işte, Selim birlikte oturmayı teklif etti boşver Ali sadece birlikte oturalım mı dedi bende red etdim işte, Boşver Ali boşver Ali oh ne alaa memleket yaa elin adamı geliyo sevdiyim kıza asılıyo ben boş veriyim? Yok kızım öyle şeyler bizim erkeklik kitabımız da" dedi sonlara doğru kelimesinin üstüne basa-basa söylerken. Güneş durmuştu sessizce bişey demiyordu Ali bir adım atıp Güneşe yaklaştı ve sakin tavırla konuşmaya başladı"Şuan burda müdür yardımcısı bizi yakalayıp derse girmediğimiz için bana ceza verecek olursa seve-seve alırım o cezayı ben kızım. Çünki derste olmama sebebim sensin ve sebebi sen olan herşeye razıyım gece Güneşi. Bu değil ceza, ölüm bile olsa razıyım" dedi sesi artık fısıltı gibiydi. Boy farklarından dolayı Güneş başını kaldırıp Ali'nin gözlerine baktı.
Güneş 1.55 di Ali'yse 1.70
Ali sakinleşmişti sevdiği kızın gözlerine bakarken. Elini Güneşin önüne düşen saçına attı ve arkaya attı Güneş sakin bir tavırla sordu gözlerini Ali'den ayırmazken "Ne yapmamı istiyorsun Ali?". Ali'nin eli hayla sevdiği kızın saçlarındayken gözlerinin en derinine bakarak cevap verdi resmen kalbine söylüyormuş gibi."Bana bir şans vermeni" dediği an Güneş derin nefes aldı ve cevap verdi "tamam" Ali duraksadı ve kaşları çatıldı Güneş bir adım geriye gitti ve ellerini iki yana açıp omuz silkti "tamam işte şans istemiyormuydun ona tamam diyorumm"
Ali hayla idrak edemiyordu."Ha?" Güneş onun şaşkınlığına güldü. "Tamam diyorum şapşall tamam"
Ali kendine tam gelemiyordu hayla "Gülümm bak şakanın sırası değil kurbanın olayım oynama benle"
"Ya şaka deyill kabul diyorumm teklifini kabul ediyorum ha illa daha açık olmam gerekirse kendimi şöyle açıklıyım seninle sevgili olmaya hazırım Ali Kandemir". Ali nihayet kendine geldiğine sevinçle bağırdı"ALL-" derken Güneş eliyle Ali'nin ağzını kapattı "gerizekalıı millet derste şuan bir hoca falan çıkar şimdi" Ali omuz silkti gülerek "bana ne yaa 2 yıldır ben bu anı bekliyorum kızımm bir evet cevabını bekliyorum lann ölüyorum hasterinden benn bir zahmet dersleri bölünecek yanii" Güneş güldü'günde Ali tebbesüm etti ve duvara yaslandı mest olmuş gibi Güneşi izlerken Güneş ona döndü "noldu?"
"Hiçç Güneşin doğuşunu seyr ediyorum" Güneş bu cevaba gülümsedi ve oda duvara yaslandı.
"Seni seviyorum Gece Güneşi"
"Seni seviyorum kalbimin ritmini değiştiren adam"

______________________________________
Beğendiz mi canlarrr?
Ayy bir anlık gelen heyecanla Güneş ve Ali aşkını kavuşturdummm😁
Çokk güzeller dimiii?
Yeni gelen Emiri'mizi nasıl buldunuzz?
İlerleyen bölümlerde onu daha çok göreceksiniz:)
İzlemede kalınn💕

Bizim 5-liHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin