2 ay sonra...
Yeni yıla son 5 gün kalmıştı her kes yılbaşı ağaçlarını çoktan hazırlamıştı.
Şimdi peki bizim 5-li ne mi yapıyordu?
Parkta Taner mahalle abisi misali yere çömelmiş Asel ve Leyla bankta oturmuş Güneş ve Ali ise ayakta duruyor çekirdek çitleyerek okulda yarın düzenlenecek olan yeni yıl balosuna nasıl hazırlanacaklarını tartışıyorlardı. Erkekler düz beyaz gömlek siyah pantolondan yanaydı Güneşte kot pantolon ve tişörtden yanaydı fakat Asel ve Leyla onlarla aynı düşüncede değillerdi ki zira şuan kavga ediyorlardı.
Leyla isyanla elini başına atıp oflayarak "Yaaa abiii bakkk anlamıyorsunuzz yeni yıl balosuu diyoruzz hani yılda 1 kere yaşanan o balooo" diye vurgulayarak konuşuyorken Asel başını Leylaya hak verir gibi sallayıp "kız haklı bebeklerr valla kimse kusura bakmasın ihtişamımı sonuna kadar göstericem ben o baloda" diyerek saçlarını havalı şekilde sağa-sola salladı. Taner çekirdeğin kabuğunu cennet mahallesi Pembe misali yere tükürürken Asel'le Leylaya göz devirip ofladı. Ali kolunu Güneşin omzuna atıp "valla kızlar benim aşkımın öyle bir sorunu yok çünkü o ne giyerse giysin her türlü güzel oluyor" deyip Güneşin yanağını öptüğünde Taner elinde çitlemek üzere olacağı çekirdeği Ali'ye fırlattı "höst lan git ötede yaşa sevgini anladık en aşık sensinn" Ali memnun ifadeyle sırıtıp "kıskanma ne olur çalış seninde olur gardaşşş" diye adanalı kanalına dönerken Asel ve Leyla ortama gıybetçi teyzeler misali bakarak çekirdek çitliyorlardı. Güneş bu atışmayı sonlandırmak adına yüzünü Ali'ye çevirip "atışmanız çok güzel sevgilim ama ben aşırı susadımmm git içecek birşeyler al gelde sonra devam et sen atışmana haydi benim yakışıklımm" diye yanağını bebek öpüyor misali kocaman öptü. Ali'nin memnun ifadesi yerine gelirken Leyla ve Asel yüzlerini buruşturdu bu sahneye Tanerse göz devirmekle yetindi. Sonra Asel Güneşe katılır gibi "aynen ya bende susadım" diyerek çekirdeğini hayla çitlemeye devam ediyordu. Taner çömeldiği yerden ellerini bir-birine çırparak kalkıp Ali'nin ensesinden tutup geriye kendi yakınına çekerek "hadi bilader hadi sonra yaşarsın sevgini gel şurdaki marketden içecek birşeyler alalım. Ali oflayarak kolunu Güneşin omzundan çekmek mecburiyyetinde kalırken Tanerin yanına geçti "patlama be geliyoruz işte ne var" Taner yüzünü kızlara dönüp "içecek farkı var mı yoksa istediklerimizi alalım mı?" Kızlar hepsi bir ağızdan "kola"derken Ali ve Taner oldukları yerden hareketlenirken Taner "5 dakikaya geliyoruz hanımlar hemen şurdaki marketdeyiz" diye durumu özetledi ve kızların yanından uzaklaşdılar. Kızlar birkaç dakika sustuktan sonra Leyla sıkkın ifadeyle ofladı Güneş ve Asel bakışlarını ona çevirirken Leyla bıkkın bakışlarını ikisi arasında gezdirerek "kızlar Emirde gelicek mi sizce yarın?" diye bir soru yöneltdi. Güneşin kaşları şaşkın ifadeyle havalanırken Asel şaşırmadı zira arkadaşının 2 aydır Emire karşı olan duygularının artdığını kendi gözüyle görüyordu üstelik nerdeyse her gece Leyla onu arayıp Emir beni niye görmüyor Asel diye ağlayarak dert yanıyordu. Güneş banka Leyla'nın yanına otururken "hayırdır neden merak ettin Leyloşum sen Emiri?"
Asel elini havada sallayarak "ohoo tabi senin haberin yok aşk böceği sevgilinden vakit kalmıyor ki bize" dedi. Güneş anlamayarak kaşlarını çattı. Leyla elinde ki çekirdek paketini Aselin kucağına bırakıp dirseklerini dizlerini yaslayarak yüzünü sıvazlayarak ofladı. Güneş sabırsızca "biri bana burda ne olduğunu anlatacak mı?" Asel Güneşin sorusuna yanıt olarak durumu özetledi"olan şu bebek gördüğün bu benim bebek yüzlü saf kalpli Leylam Emire fena halde abayı yakmış bulunuyor" ama Güneş bu sefer şaşırmadı çünkü tamamen Leyla'nın ağzından duymasa da oda farkındaydı Leyla'nın Emire olan bakışlarının. Cevap olarak ortamda ki sessizliği bozucak kelimeyi söyledi "kızlar Emir sevgilisiyle ayrıldı" Leyla bakışlarını şokla Güneşe çevirirken sorularını ard-arda sormaya başladı "Ne? Nasıl? Ne zaman? Neden? Kim ayrıldı? Kim söyledi? Sen nerden biliyorsun?" Güneş bu halina gülerek "kız bi durr türkçem tükendi yeminle bi nefes al be" Leyla derin nefes alıp "he bak aldım nefesimi hadi cevap verr be Güneşş" Güneş tam vericekken Ali ve Taner yanlarına geldi "ooo muhabbetiniz bol olsun hanımlar konumuz ne?" diye sorarak Güneşin yanında durdu Ali. Asel gülerek "Konumuz Emirin aşk hayatı Alicim" Taner unuttuğu bişeyi hatırlamış gibi gözlerini irice açtı "harbi lan biz onu unuttuk bu sevgilisinden ayrıldı ya" Leyla katılır gibi "haa bizde şimdi onu konuşuyorduk iştee ne zaman ayrıldı? Neden ayrıldı?" diye soru yöneltdiğin de Aselde onun sorusuna ek olarak "ve bizim ikimizinn Leyla ile benimm bu konudann neden şimdii haberimizz oluyorr?"diye her kelimesini vurgulayarak sordu. Taner ağzını açıp bişey diyecekken Asel konuşmasına devam etti "eşşek başımıyız lan bizz?" Taner yalandan kaşlarını çatıp "tövbe de kız o ne biçim söz" Leyla sabırsızca ofladı "lan başlıycam eşşeğinize atınıza tövbenize hee cevap versenizeee?" Ali kolunu yine Güneşin omzuna atarken bakışlarını Leylaya çevirdi "ayrılalı 1 hafta olmuş ama bizde 3 gün önce öyrendik yani hafta sonu bu yüzden söyleyemedik şimdide unutmuşuz" diye omuz silkti Asel cevap olarak yine bir soru yöneltdi "ayrılık sebepleri?" Taner bu noktada olduğu yerde duruşunu dikleştirirken yalancı öksürükle boğazını temizledi Ali'de bakışlarını Güneşe çevirdi. Asel ve Leyla bu noktada anlamaz ifadeyle bir-birlerine baktılar sonra Asel Tanere bakıp kaşlarını imayla havalandırdı. Taner omuz silkti umursamazca Leyla bakışlarını Güneş ve Ali'ye çevirdi. Asel sinirle çıkıştı bu noktada "ayyy noluyo bee biriniz bişey söyleyecek mi artıkkk?" Ali sıkkın bir nefes verdi bu noktada "off bilader ben söylicem valla kimse kusura bakmasın hiç ayrılık sebepleri Leyla kızlar" diye bir açıklamada bulundu Güneş ve Asel şaşkın bakışlarını Leylaya çevirirken Leyla anlamayarak daha doğrusu yanlış anladığını varsayarak bir soru yöneltti "Hangi Leyla?" Taner Ali'ye döndü sinirle "al işte birader kızın ayarlarını bozdun" dediğinde Asele baktı "müsaden var mı?" Asel neden bunu sorduğunu anlayıp oturduğu yerden kalktı onun yerine Taner hemen otururken kolunu Leyla'nın omzuna atıp göğsüne doğru çekti ve saçlarını abi şefkatiyle okşamaya başlarken yatıştırıcı ses tonuyla "seninle alakası yok abim bu Ali zırvalıyo yine" dediğinde Ali kaşlarını çatıp"lan bas-baya da alakası var işte Emir kendisi söyledi ayrılık sebebi ne dedik sebep:Leyla dedii" diye çıkıştı. Bu sefer Güneş bir soru yöneltti "iyi de neden Leyla? Leyla ne yaptı ki?" Ali dudak altı gülüp "bizim oğlanın aklını çelmiş bu zillii" dediğinde Taner hayla Aselin elinde olan çekirdekten tanesini alıp Ali'ye fırlattı sinirle"laann s**tir git adamın asabını bozmaa" Asel kaşlarını çatıp "aklını çeldi derkenn?" diye açıklama beklediğini belirten bir soru yöneltti. Ali oflayıp "ya bu Emirin sevgilisi ayrılmak istemiş Emirden bizim oğlanda neden ne yaptım bir yanlışım falan mı oldu diye sorunca bu kızda işte şey demiş arkadaşım dediğin Leyla ile aranda bişey var senin falan" Leyla sinirle Taner göğsünden başını kaldırıp Ali'ye çevirdi bakışlarını "ne alaka yaa? Emirle benn? Anlam veriyomusunuz Allah aşkına buna?"dedi ama kendisi içten-içe anlam vermek istiyordu ikisine ,Emirle arasında olan bu çelişkiye bir anlam vermek istiyordu. Ali omuz silkip "valla ne biliyim işte Emir güya sana farklı bakıyormuş sohbet ederken falan arada senin laflarından söylüyormuş sürekli arkadaşlarından konu geçerken bir anda senden konuşmaya başlıyormuş" diye açıklama yaptı. Leyla sustu bu noktada Emir sürekli ondan mı bahs ediyordu?
_________________________________________
Helloo bebeklerimm
Beğendiniz mi bölümü?
Ne zamandır bölüm atmadığım için kusura bakmayın finali nasıl yazacağımı düşünüyorum daa.
Umarım beğenmişsinizdir:)
Oy ve yorum yapmayı unutmayınn
İzlemede kalınn💕