Emirin mekana girmesiyle Leyla onu gördüğün de ayaklandı hemen "aşkımm iyi misin? Ne bu halin?" Tanerin hayla aynı rahat ifadesi sürüyorken Asel Tanere dönüp "sen yapmamış ol Tanerr"
Tanerin yüzünde sırıtan ifade belirdi anında "yioo ben yaptım aşkım gayette iyi yaptım dimi?" Asel göz devirip Emire döndü "sen bu hayvanın kusuruna bakma Emircim" diye özürünü dile getirdi Emir Leyla'nın elinden tutup oturtup kendi de yanına oturup kolunu Leyla'nın omzuna koydu ve Asele döndü "estafurullah yenge asıl siz kusura bakmayın dün eğlencenizden oldunuz bir takım sebeplerden." Leyla başını Emire yaslarken Emir saçına öpücük kondurduğun da bunu gören Taner başını sağa-sola sallayarak sabır çektiğin de Asel sakinleştirmek amaçlı Tanerin elini tuttu. Bu esnada Ali ortaya atıldı "lann grubun ilişki gündemin de olan bizdik noluyo hayırdırr?" Taner eline bir şeker alıp Ali'ye fırlatıp "laa bi s..tir gitt ben senden önce seviyordum da tık yoktuu hanfendidee" diye vurguladı Asele bakarak. Asel göz devirip güldüğün de Güneş lafa girdi "eee olucak o kadar kız evi naz evi Tanercimm" Taner şaşkın ifadeyle Asele dönüp "kızım harbi sen bu kadar nazlıysan sizinkileri düşünemiyorum hee seni bana vermemeye falan kalkarlar yeminle yıkarım o mahalleyi" Aselle beraber hepsi kah-kaha atarken Tanerin kaşları çatıldı "kızım ben ciddiyim bak yeminlee zaten sürünmüşüm kaç sene yetti daa" Asel gülmesini durdurmaya çalışarak "ayy saçmalama Tanerr isteme falan daha noluyorr yanii bunları düşünme sen daha sınavlarını düşün aşkımm" Taner omuz silkti "bana ne kızım 18 olunca alcam ben seni bekleyemem yok sınavmış yok üniversiteymiş yok kariyermiş falann" Asel gülerek göz devirdi "18 i bee 24 de evlenicem benn" Güneşde bu sözüne başını sallayarak "doğru bak en ideal evlilik yaşı bence bende öyle düşünüyorum" Ali o esnada su içerken ağzinda ki suyu önünde oturan Taner pürskütdü ve hemen Güneşe döndü "aşkımm etme eyleme benim yuvamı yıkma kızım 24 neyy?" Ali'nin bu tavrına hepsi gülerken Taner üstüne püskürtülen suyla Aliyi sövmekle meşguldu "lan Alii lann Alii senin ebediyetini s.... gerizekalıı" Leyla ortama atıldı bu esnada "ayy kızlarr ne abartdınız yaa 24 müşş Allah aşkına 24 de kadar sabr edecekmisiniz yanii?" Asel omuz silkti "bana ne kızım okulum var kariyerim var benim" Leyla Emire daha çok sokulup "iyi kanka size kariyerinizde başarılar ben 20 de evleniyorum haberiniz olsunn" Emir yine gülerek Leyla'nın başına öpücük kondururken Taner çatık bakışlarını Leylaya dikti "ha sen bide evlenmeyi planyorsun yanii canımm??" Asel ve Leyla aynı anda göz devirip "napıcaksın Taner Allah aşkına senmi bakıcaksın kıza sonsuza kadar? Tabi evlenicek Allah-Allah senden izin alıcak değil ya" diye lafa girdi Asel. Taner başını salladı "tabi evlenir canım evlenir ama 40 ından sonra" dedi ve Leyla'ya kısa bir bakış atmak isterken Emirle sarmaş-dolaş olduğunu gördü ve eline bir şeker daha alıp Emire fırlattı "senin belanı s.... lan ben dün az dövdüm herhalde seni"
Onlara atılan şekerle irkilen ikilinin bakışları Tanere döndü. Leyla ofladı "ayyhh bunaldım Tanerr haa bunlatdınn bunaltdınnn" Taner bir şeker daha fırlatıp "benim asabımı bozma kızım ses etmiyoz diye aştı sınırını bu gevşek" Emir sabır çekip Leyla'nın elini tutup ayağa kalktığın da bütün gözler ona döndü "bende ses etmiyorum diye abarttın sende kardeşimm! Lan tamam anladık seviyosun kardeşini koruyosun tamamda bana biraz güvenin yokmu oğlumm?" Tanerde ayağa kalkıp "yok ulan güvenim konu Leylaysa hiçbir erkeye güvenim yokk!" Oturan 3 lü ve ayakta Emirin elinden tutan Leyla'nın bakışları 2-li arasında gidip geliyordu "gel Leyla gidiyoruz madem sevimli abin gözümün önünde olmayın diyorr" diye Leyla'nın elini daha sıkı tuttu. Taner hemen Leyla'nın yanına gelip diger kolundan tuttu "sen git lan ben bu kızı senle hiçbir yere yollamamm" Emir derin nefes alıp sakin kalmaya çalıştığın da Asel ayağa kalkıp Tanerin elini tuttu "Taner sevgilim lütfen izin ver hem bak mekandayız herkes bize bakıyo rezil olmayalım sorun çıkmasın lütfen" Taner Asele bakıp derin nefes aldı sonra Leyla'nın kolunu sakince bırakıp "iyi gidin ama 1 saatten uzun bir arada olursanız yeminle babana söylerim Leylaa" Leyla gülümseyip "tamam abişş yeminle eve geçer-geçmez haber edicem sanaa"5 ay sonra...
İşte o gün gelmişti koca bir senenin sonuna gelmişlerdi artık beraber gülüp eğlendikleri okula 3 ay boyunca adım bile atmayacak olmaları can acıtıyordu biraz. Evet bu okullarına bir veda değildi ama insan yinede alıştığı bir yeri 3 aylığına bile olsa bırakmak istemiyor.
Şimdi nerdeler mi? Okulun son günü ve bahçesin de fotoğraf çekiniyorlar...Asel elinde tuttuğu telefonla selfiyi çekip "hahh çok güzel olduu atıyorum gruba alırsınız ordann" dedi hayran-hayran fotoğrafa bakarken. Leyla ve Güneşte gülümseyip fotoğrafa bakmak için yaklaştılar. Güneş omuz silkip "yok kızımm paylaşmayı falan düşünmeyin valla kötü çıkıyorum benn" Ali kolunu Güneşin omzuna atıp yanağını öptü "aşkım saçmalama istersen ha? Bebek gibi çıkmışsın bi keree"
Taner oflayıp "kızlar valla hepiniz çok güzel olmuşsunuz tamam fotoğraf işiniz bittiyse çıkalım şu lanet yerden kurbanınız olayım yaa"
Emir kolunu Leyla'nın omzuna atıp "aynen yeminle boğuyo burası beni bak kafeye,parka falan gidelim ya"
Asel ellerini sevinçle bir-birine çırpıp "evett parka gidelim hadi kızlarr hadii gidelimm" dedi ve Leyla ile Güneşi ellerinden tutup sürüklemeye başladı. Erkeklerse gülerek peşlerine takıldı. Parka geldiklerinde kızlar bir banka doğru giderken Taner "kızlar siz geçin oturun bizde içecek,yiyecek falan birşeyler alalım" dedi ve Emirle Aliyi de yanına alıp markete doğru gittiler. Kızlar bir banka oturduğun da 2-3 dakika sessizlikten sonra Güneş lafa girdi "vay hee kos-koca 1 sene bitti ha" dedi ve gülümsediğin de Aselde ona katılıp gülümseyerek "acısıyla, tatlısıyla, belasıyla, mutluluğuyla bu sene bize çok şey kattı be kızlar" dedi ve susan Leylaya bakıp "amaa sanarım bir kişi bu durumdan mutlu değill" dediğin de Leyla'nın bakışları ona döndü "ha ne?" Güneş Leyla'nın bu halinr kah-kaha atıp "kızım senin kafa uçmuşş hayırdır iyi misin? Bir sorun falan yok dimi?"
Leyla oflayıp "ne biliyim kızım 2 haftadır kendimi garip hiss ediyorum böyle her an birşey olucakmış gibi" dediğin de Aselin kaşları çatıldı "kız tövbe de ne güzel gidiyoruz işte ne ola bilir ki?" Leyla elleriyle yüzünü sıvazladı "her an herşey ola bilir be Aselim." Güneş gülümseyip "kız canını sıkma okul bitti ya ondan bende öyle oldum dün hani 3 ay araya mesafe girecek aramız nasıl olacak falan diye"
Asel bıkkınca "aaaa sizde muhabbeti kesmeye epey razıymışsınız yanii okul bittiyse bitti ne var canım 3 ay görüşmemek ne biz yine devam edicez 6-lı datemizee" değip güldüğün de Güneşde ona katıldı. Leyla ise burukca gülümsedi. Çünkü biliyordu birşey olacaktı öyle hiss ediyordu ve Leyla'nın çok iyi bildiği birşey vardı ki.
Ne hiss ederse onu yaşardı..._________________________________________
Oy ve yorum yapmayı unutmayın bebeklerr💋
İzlemede kalınn💕