Yanlış anlama

8 3 0
                                    

"Leyla" diyen sesin sahibine baktı. Emiri gördü ve sonra tekrar kalktığı banka oturup ağlamaya başladı. Sinir boşalması yaşıyordu resmen ve ne yapacağının bilincinde değildi. Emir şokla ağlayan kızın yanına oturdu hemen. "Leyla" dedi tekrardan. Leyla ise sadece dizlerini kedisine çekmiş başını elleriyle gizlemiş ağlıyordu. Emir çaresizce durdu ne yapacağını ne söyleyeceğini bilmiyordu. Leylanın neden böyle olduğunu, neden bu saate bu halde burda olduğunu bilmiyordu ve arkadaşı olarak merak ediyordu.
Leyladan...
10 dakika boyunca orda öylece kalmıştım ben ağlıyordum Emirse sadece beni izliyordu. Sonunda ağlamam bittiğin de biraz sakinleşip kafamı yasladığım ellerimden kaldırdım ve beni izleyen kahverenginin en güzel tonunda olan gözlere baktım. Burnumu çekip yüzüm de nerdeyse kurumuş gibi gözüken göz yaşlarımı elimin tersiyle sildim. Emirse beni öylece izliyordu sonunda sakinleşdiğimden tamamen emin olup konuşmaya başladı. "İyi misin?" diye sordu sadece bana soran gözlerle bakarken. Gülümseyerek "iyiyim kusura bakma bu saatte böyle gördün beni" dedim. Evet bu saatte burda beni bu halde görmesi canımı sıkmıştı biraz çünkü daha yeni tanıdığım biri en zayıf anımda en zayıf halimle görmüştü beni.
Emir iyi çocuktu ona güveniyordum ama kim olursa olsun beni bu halde görmesini istemezdim.
"Saçmalama ne kusuru endişelendim ben senin için sadece bir sorun yok dimi? Yanlış anlama yargıladığımdan deyil ama ne işin var bu saate burda ve" dedi ve durdu bişey söylemek istiyordu ama söyleyeceği şeye tereddüt ediyordu söylese yanlış anlayacağımdan korkuyordu belki de
"Ve?" dedim sorar gibi cümlesine devam etsin diye.  Elleriyle yüzünü ovuşturdu ve ofladı. "Leyla bak ben beni yanlış anlamanı istemiyorum sadece bir arkadaşın olarak endişelendim gecenin bu vakti bu halde görünce seni yani ne var halim de diyeceksin belki bak yine söylüyorum yanlış anlama halinde bişey yok sadece ev hali yani siz kızlar buna ev hali dersiniz ya bide ev terlikleri falan bir sorun mu var?" dedi endişeli gözlerle bana bakarken. Söylediklerini tek nefeste söylemişti sanki. Yanlış anlaşılmak istemiyordu benim gözüm de çünki arkadaşlarına değer veren, onları önemseyen bir insandı Emir, asla birini kıracak bir kelime çıkmazdı ağzından kelimesini hep seçerek söylerdi. Şimdi de aynı şeyi yapıyor benim yanlış anlamamdan korktuğu için kelimlerinin başında daha söylemeden binlerce kez aynı kelimeyi tekrar ediyordu yanlış anlama...
"Yok merak etme yanlış anlamam seni ne demek istediğini biliyorum yorma kendini rahat-rahat söyleye bilirsin öyle şeylere kırılmam zaten biliyosun ayrıca merak etme klasik ben işte sadece bir anlık sinir boşalması yaşadım da burda böyle ağladım"
Hayla daha bana bakıyordu söylediklerim onu tam ikna etmemişti ve o sormadan anlatmamı istiyordu. Bunu gözleriyle söylüyordu resmen. Ofladım ve konuşmaya başladım "off Emir bakma öyle ya bak gerçekten iyiyim şimdi de giderim zaten eve"
"Leyla!" dedi uyarıcı bir ses tonun da yani bu uzatma ve döküll demektii. Allahımm benim sınavım neydi de Tanerin 2 ci bir kopyasını da yolladın hayatıma. Taner nasıl karaktere sahipse Emir de aynıydı. Üstelik her konuda sevmek konusun da bile insan bu kadar benzer mi yaa?
Taner de aşık olduğu kişiden vazkeçmiyordu Emirde gerçi onun aşık olduğu kızi henüz bilemiyoruz ama bende Leyla isem bulurdumm. Ben düşüncelerime dalmışken Emir yine konuştu "Leylaa uzatma canım hayde söyle bak uğraşırım biliyosun"
Daha fazla kaçmamak adına herşeyi anlattım neden burda olduğumu neden bu halde olduğumu panik atağımı hepsini Emirse sadece hüzün dolu gözlerle bakmakla yetiniyordu bana. Sonunda ben konuşmamı bitirdiğim de başını yere eğdi ve konuşmaya başladı. "Bak Leyla biliyosun kısa süredir tanışıyoruz belki de bana güvenmiyorsun belki de şuan bunları bana korkarak söyledin ama inan ki şu an olanları sabah kimseye söylemeyeceğime emin ola bilirsin kendini zor durum da hiss etme eğer bir daha yine böyle bir sorun yaşarsan beni araya bilirsin çekinmene gerek yok" dedi ve bakışlarını bana çevirdi çatık kaşlarla bakmaya başladım anlamayarak tepkime dudak altı güldü. "Ciddiyim bak Taneri nasıl görüyorsan beni de öyle gör çekinme benden her saniye rahatsız ede bilirsin merak etme"
Taneri nasıl görüyorsan beni de öyle gör  dedi yani bunu bir kıza söylediğim an yanlış anlaşılıyor sende o kızlardan olma bak tepkimi ortaya koyuyorum beni abin olarak görr diyordu nett.
Orda biraz daha öylece kalıp sohbet etmiştik sonra soğuk iyice iliklerime kadar işlerken ben eve geçtim.
Emirin de neden bu saatte burda olduğunu öğrenmiştim sevdiği kız bizim mahallenin 2 sokak ötesindeydi ve sırf belki pencereden bile olsa görür diye kalkıp evinden buraya gelmişti aşka bak bee.
                             Sabah
Sabah geç kalktığım için acele ile hazırlanmış okula geçmiştim okula vardığım da saate baktım ders 5 dakikadır başlamıştı bile sınıfa çıkmak için merdivenlere yöneldiğim de Emiri gördüm ve sanki dün gece en berbat halimi gören o değilmiş gibi utanarak selam vermekle yetinmiştim ve birlikte sınıfa çıkmıştık. Sınıfa birlikte girmemiz ne hocayı nede başkalarını şaşırtmamıştı çünki herkes benim doktor koca merakımı biliyorduu evet hocalar bile. Kimse merak etmemese de bizimkiler gördüğün de Asel yine modun da kalmış bizi shiplemişti Tanerse sinirlenmişti. Abilik kıskançlığı bu aşkomm.
                          * * * *
Zil çaldığın da hoca sınıftan çıkar-çıkmaz Asel Leylaya soru soracaktı ki Taner gelip ellerini sıraya koyup Leylaya baktı çatık kaşlarla "hayırdır küçük hanım?" Tanerin gerginliği Leylayıda diğerlerini de germişti Ali, Güneş ve Emir de yanlarına geldiğin de Leyla Tanere baktı anlamayarak. "Ne hayırdır? Noluyo be?"   dedi Taner nadir hallerde sinirlenen birisiydi şimdi de fazla olmasa da sinirini belli ediyordu.
"Emirle diyom ya hanii hayırdırr?" dedi Leyla bu duruma kah-kaha atarken Emir öne atladı "asıl sana hayırdır? Beraber geldik diye yanlış anlamaya müsait bir durum mu dediniz hayırdırr?"
Taner"bakk Emirr seni severim kardeşimm ama kardeşimden mümkünse uzak dur"
Emir güldü "lan senin kardeşinse benim de kardeşim ne var niye sorguluyon beraber sınıfa girmemizi"
Emirin kardeşim demesine Aselin kaşları çatıldı. Konu bir şekil de kapanırken ortam sakinleşmişti biraz daha ve herkes kendi işiyle uğraşıyordu Asel yönünü tamamen Leylaya çevirip gözlerine baktı. "Döküll hemen Leyla hanımm"
"Offf Asell sende mii vallaha Emiri çağıracam şimdi bir postada sana güzel laf anlatsın diye hee ben uğraşamıyom sizle"
"Leylaa çocuk mu kandırıyon yaa düne kadar sizin selamdan başka muhabbetiniz yoktu bu şimdi sana kardeşim diyoo hayırdırr?"
"Ne bileyim ben ya git Emire sor herkeste benim başıma üşüştü he"
"Yaa Leylaa çatlatma insanıı anlat haydee" diye üsteledi Asel Leyla el-mecbur bütün olayı baştan anlattı Asele. Şimdi Aselin tepkisini merak ediyordu ama Asel sadece şoktaydı.
"Oha sadece oha lann bizim Emire bak senn, kankaa bu sana nett aşıkk" dediğin de Leyla Aselin kafasına hafif vurdu. "Ya Asell malmısınn çocuk burda da dedi yaa kardeşim gibi diye ne uzatıyonn sadece arkadaşlarına değer veren biri üstelik  anlattıklarımda aşka dair bir kelime yoktu nasıl anladın ya sen orda aşkı Allah aşkına"
Asel sinsi gülüşünü gösterdi ve "ben anlarım bebekk aşk piskoloğuyum benn" deyip göz kırptı. Leyla bu lafına kah-kaha attı ve "dedii kendine bile hayrı olmayan aşk deyince aklına sadece Tugay ve Eftelya gelen kızz" diye dalga geçti. "Ayyy ne var kızz tabi onlar gelicek aklıma başka ne olacak tıı" Leyla güldü "ayy Asell kurbanın olayım git sen Tugayını oku hayde bak yeni bölüm gelmiş hem"
"Ayy vallaha mıı? Nasıl görmedim yaa" deyip hemen telefonu açıp wattpade girip okumaya başladı.
                          🤍 🤍 🤍
Hello canlarr naberr?
Her bölümü kaosla bitiricez diye bişey yok birazda sakin bitirelim canımm
Umarım beğenmişsinizdirr:)
Oy ve yorum yaparsanız sevinirim düşüncelerinizi merak ediyorumm🙈
Daha fazlası için İzlemede kalın aşklarr💕

Bizim 5-liHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin