O gün akşam kimseden ses çıkmadı grupta Leylalar da hiss etmişti sanki ne olacağını. Kimse daha fazla üzülmesin diye tek bir mesaj bile yoktu grupta Taner ne mi yapıyordu? Yatağında uzanmış öylece sevdiği kızın profiline bakıyordu altın sarısı saçlarına deniz mavisi gözlerine bakıyordu napıcağını düşünüyordu ama çare bulamıyordu o an telefonuna gelen aramayı gördü
Kardeş bee🤘 arıyor...
Taner çaresini bir umut Ali’de bulacağına sevindi bir anlık ve telefonu açtı
“Lan sen var ya insana ilaç gibi gelirsin haa”
Ali daha konuşmadan Taner bunu söyleyince Ali şaşırdı tabi “Noluyo lan ölücekmiyim hayırdır?”
“Ali bak oğlum iki iltifat etdik diye gevezelik yapma kurbanın olayım”
“Tamamm kardeşim tamamm onu bunu boşver de iyi misin sen sesin-soluğun çıkmadı okuldan çıktıktan sonra grupta da tık yok merak etdim lan”
“Ali bizim tepede buluşalım mı lan”
“Emrin olur kardeşim ben işden çıktım şimdi eve gidiyordum ama yönümü hemen oraya çeviriyorum kardeşim”
“Cansın sen lan geliyorum” dedi ve telefonu kapattı. Taner buluşacakları tepeye gitmek için evden çıktı Asel ne mi yapıyordu Taner bu haldeyken?
Kitap okuyordu. Böyle deyince umursamaz biri gibi geldi dimi size? Ama öyle değil Asel gayet de umursayan kafasına takan bir kızdı ama kitaplar ona bir nebze iyi geliyordu en azından ruhunu iyileştiriyordu, çaresini kitaplarda bulucak gibi sanki. Eve geldiğinden beri 2 tane 300 sayfalık kitabı bitirmişti kız. Şimdi 3 cü kitabı okuyordu ama nafile fayda etmiyordu aklı hayla Tanerde kalmıştı. Aşık değildi ona ama üzülmüştü bu haline. Çünki Asel kimseyi üzmeyi sevmeyen bir kızdı.
* * * *
Taner tepeye geldiğinde Ali'nin çoktan geldiğini gördü “Selamın aleyküm kardeşş” Ali elini uzattı ve Tanerle tokalaştılar “Aleyküm selam kardeş gel dedin geldik hayırdırr?” Taner sıkıntıyla oflayıp “Hiç hayır değil kardeşim” dedi ve Ali’ye bugün olanların hepsini anlattı.
“Lan salakmısın kıza niye bağırdın oğlum?” diye sinirle Tanerin kafasına vurdu Ali “Aliii döverim seni lan ne vuruyosun” “Ha benim vurmamamı takıldın gerizekalı kıza bağıran sensin lan hakettin bence” Taner sıkıntılı bir nefes verdi “Ne biliyim lan kendimi kaybettim işte şimdide bana kırgın kalsın istemiyorum oğlum arkadaş kalalım mı dedi kabul ederim yeminle ama nasıl gönlünü alıcam bilmiyorum”
Ali düşündü sonra aklına bişey geldiğin de güldü “Güneşe yazıcaz yani daha doğrusu ben yazıcam” Taner Ali’ye göz devirdi “Bakma lan öyle senin için uğraşıyorum burda” Taner aynen aynen diye bir bakış atdı Ali telefonunu çıkardı ve Güneşe yazmaya başladı çok geçmeden Güneşde cevap verdi
Ali: Selam Güneş nasılsın?
Gün yüzlüm☀️: Selam Ali iyim sen nasılsın?
Ali: İyi bende işte kusura bakma gece-gece rahatsız etdim
Gün yüzlüm☀️:Estafurullah ne rahatsızlığı her zaman yaza bilirsin bir sorun mu vardı?
Ali:Evet sorun var ama benim değil Tanerin sorunu
Gün yüzlüm☀️:Ay evet unutmuşum ya onlar konuşmaya gitmişlerdi noldu Asel kabul etmiş mi?
Ali:Yok kabul etmemiş hatta biraz problem falan yaşanmış aralarında Tanerde bunu düzeltmek istiyor ama napıcağını bilmiyor aramızda Aseli en iyi tanıyan sensin yardım ede bilir misin?
Gün yüzlüm☀️:Tabi ki yardım ederim ne gibi bir problem oldu ki kavga falan mı etmişler?
Ali:Ben sana sonra anlatırım orasını sen bize Asel neleri sever nelerden hoşlanır nasıl insanlarla yakın olur falan biliyorsan söylermisin
Gün yüzlüm☀️:Ay bu çok kolay ya Asel kitaplara bayılırr kitap seven erkeklere fena düşer yanii eğer biri Aselle yakın olmak istiyorsa kitap sevmesi yeterlidir Asel için kitap gibi erkekleri sever Asel ama henüz karşısına öyle biri çıkmadı
Ali:Güneş sen birtanesinn yaa çok teşekkür ederim bu iyiliğini unutmam sana borçlandım:)
Gün yüzlüm☀️:Yok canım saçmalama naptım ki yani
Ali:Sayende belkide kardeşimin hayatı kurtulur Güneşim)
Gün yüzlüm☀️:Klavye hatası?
Ali:Aaa yine olmuş kusura bakma🙁
Gün yüzlüm☀️:Sorun değil başka bişey yoksa ben gidiyim derslerim var
Ali:Evet yok başka bişey tekrar teşekkür ederim iyi geceler🙂
Gün yüzlüm☀️:İyi geceler Ali:)
Ali öylece Güneşin yazdığı iyi geceler mesajına bakıyordu adını ilk defa bu kadar sevmişti izlemekten yorulmadı o mesajı ama onu kendine getiren Tanerin çağırması oldu “Yaa ben kime diyorum acaba kardeşim bir baksann” “Ha noldu oğlum ne bağırıyon be” “Ali Allah aşkına kardeşim git sen evinde aşkını yaşa o mesajınla hayde ben gördüm o mesajda bana ait olanı gide bilirsin şimdi haydii”
“Tamam kardeşim yarın sabah görüşürüz o zaman hadi eyvallah” dedi ve Ali gitdi Taner de biraz orda durduktan sonra evine gitdi.
* * * *
Sabah okula gelmişti yine bizimkiler ama Asel yine yoktu Ali Güneşin yanına gidip “Selam Güneş naber”
“Selam Ali iyi senden naber?”
“İyi bende sana borçlanmışdım onu hall edeyim dedim”
“Dün de dediğim gibi gerçekten hiç önemi yok bişey yapmadım ki sadece Aselin sevdiği şeyleri söyledim” dedi ve gülümsedi Ali ceketinin cebinden el işlemesi küçük anahtarlığı çıkardı “Yok ben yine de teşekkür ederim sana sonuçta sen olmasaydın öğrenemezdik buda teşekkür hediyem olsun” deyip Güneşin elini tutup avcunu açtı ve avcuna yerleştirdi Güneş hayranlıkla bir anahtarlığa bir Aliye baktı “Yaa Ali çok teşekkür ederim bu çok tatlı bişey”
“Beğenmene sevindim güle-güle kullan”
“Kullanıcağımdan kesinlikle emin ola bilirsinn” dedi ve güldü Alide Güneşin gülüşüne tebessüm etdi. Zilin çalmasıyla Aselin sınıfa girmesi bir oldu ama onun arkasından da hoca girdiği için kimse Asele bişey söyleyemedi konuşamadı.Taner bütün ders boyu sevdiği kızı izledi onun buruk bakışlarını izledi. Gözlerinden belliydi kırgınlığı ders bitsede keşke herşeyi düzeltmek için konuşa bilse diye dakikaları sayıyordu Taner.
* * * *
Selam bebeklerr naberr?
Bölüm nasıldı? Beğendiniz mi?
Ayy Ali'yle Güneşin yakınlaşmasına sevindiniz mi?
Acaba Taner Aselle konuşa bilicek mii?
İzlemede kalın bebekler:)
Oy ve yorum yapmayı unutmayın fikirleriniz önemli:)