Kırgınlık

15 5 1
                                    

Güneş Ali'ye baktığında onun Yusuf'a sinirle baktığını gördü ve hocaya fark ettirmeden telefonunu çıkarıp Ali'ye yazdı. Ali'nin telefonu titreşim modunda olduğu için cebinde hiss etdiği titreşimle kendisine geldi ve telefonu cebinden çıkarıp baktı.
Gün yüzlüm☀️: Sakin mi olsan birazcık
Ali başını telefondan kaldırıp önce Yusuf'a baktı sonra Güneşe çevirdi bakışlarını ve Güneşinde ona baktığını gördüğünde gözlerini kapatıp derin nefes aldı sakinleşmek için sonra tekrar telefonu açtı ve yazmaya başladı.
Ali: Sakin mi olayım? Gülüm kurbanın olayım ya kendini bilmezin biri geliyo sana çarpıyo ve sen sakin ol diyosun cidden mi?
Gün yüzlüm☀️:abartma Ali sadece çarptı yanlışlıkla hem bişey olmadı ki yavaş çarptı
Ali:Ya hadi tamam çarpmasını geçtim yanlışlıkla tamam ona bişey demiyorum ama dikleniyo bide özür dilemiyo oda yetmezmiş gibi gevşek gevşek konuşuyo ya sana ne lan Güneşle benim aramda diye
Gün yüzlüm☀️: tamam oldu bitti işte uzatmayın ondan özür isteyende yok zaten
Ali: yok ben ona göstericem çarpmayıda diklenmeyide özürüde beklesin o
Gün yüzlüm☀️:Alii vallaha kızıyorum bak
Ali: tamam Güneş tamam sen nasıl istiyorsan öyle olsun!
Ali telefonu kapattı ve tekrar cebine attı. Güneşe tamam dedi ama tabiki o kendi bildiğini yapacak Yusuf'u kendi dilinde uyaracaktı.
* * * *
Ders bittiğinde Ali hemen sınıftan hızlı adımlarla çıktı Asel, Leyla ve Güneş şaşkın halde bakarken Taner olayı anlamıştı Yusuf'u çıkışta uyaracaktı kesin herkes okuldan çıkıp kendi yoluna giderken Taner Ali'yi arıyordu birden Yusuf'u gördü ve Ali'nin onun karşısına çıkacağını bildiği için onunla aynı tarafa gitti. Ali birden Yusuf'un karşısına çıkıp durdu "Bir dur bakalım aslan parçasıı" Yusuf önce boş bulunduğu için arkaya sendeledi ama sonra kendini tuttu "Napiyon Ali eşkiyamısın oğlum yolumu niye kesiyon" dedi Yusuf alaycı bi tavırla "He lan eşkiyayım varmı diyeceğin?"
"Ali oğlum yürü git lan sana gene bişeyler olmuş bak" dedi Yusuf ve Taner Ali'nin yanına gelip durdu. Ali'yi kolundan tutup arkaya çekti ve Yusuf'u yolun ortasında dikkat çekmesinler diye kenara çekti elini omzuna koydu "Bak Yusuf kardeşim sen bizim kızlara karşı bir yanlış yapmışınn ha o yanlışdan kastımız çarpan değil çarpıpda özür dilememen" Yusuf Tanerin dediklerine sinir bozocu tavırla güldü "Lan oğlum özür dileyecek bişey yoktu ki hem Güneş yabancı değil ya kaç senedir aynı okuldayız bişey olmaz" Ali tekrar Yusuf'a yaklaşacaktı ki Taner tuttu ama Ali sinirlenmişti "Lan oğlum kaç senedir aynı okuldayız diye kızlara dikleniyonmu lan? Bak Yusuff oğlum senin ecelin olurum bak yarın gidip o kızdan özür dilemezsen" dedi. Taner daha fazla tahammül edemedi bu duruma "Bak Yusuf yarın git güzellikle özürünü dile bence kardeş yoksa senin için iyi olmaz" dedi Yusufta ofladı"Ammada büyüttünüz he konuyu tamam be özür dilerim başka bişey yoksa gideyim artıkk yanii" Taner git diye işaret ettiğinde Yusuf gitti Ali sskinleşmeye başlamıştı biraz yere çömelip keko pozisyonunda oturdu Tanerde yanına oturdu "Tamam lan yürü git işine-gücüne özür dileyecekmiş işte hall oldu" Ali Tanere döndü "Bana Yusuf'u korudu oğlumm özürüne gerek yok istemiyorum zaten büyük bişeyde olmadı diyo yaa benimm yanına yaklaşmaya korktuğum sevdiğime biri çarpıyo canı yanar mı diye düşüncesini düşünmeden çarpıyoo" Taner Ali'nin kafasına vurdu "Lan gerizekalı kızla sevgili falan değilsin ne bu aqresivlik lan hem çocuk yanlışlıkla çarptı diyo hadi ona inanmayalım tamamda Aselde Leylada öyle diyor yani bak Güneşte öyle diyormuş neyi büyütüyon alt tarafı bir nasihat ver git yoluna" Ali sinirle nefes aldı "Doğru sevgilim değil ya" deyip gözlerini kapattı. "Lan ben senin aşkınla-meşkinle uğraşamam kalk git işine-gücüne oğlum patron kovacak en son seni salak" Ali ve Taner kalktılar ve Ali işe Tanerse eve gitti.
* * * *
Sabah 8:50 okulda...
Kızlar birlikte sohbet ederken Yusuf kızların yanına geldiğinde 3 kızında bakışı Yusuf'a döndü "Selam kızlar rahatsız etdim kusura bakmayın"
Leyla en rahat tavırlı kızdı bu 3-lünün içinde onun için hemen o konuştu "Aleyküm selam Yusuf yok biz kusura bakmayızda hayırdır?" "Kızlar ben dün yaptığım şeyden dolayı özür dilerim biraz kabalık ettim" dedi ve bakışlarını Güneşe çevirdi "Özelliklede senden Güneş" Güneş "tamam sorun değil" diye mırıldandığında Yusuf gitti kızların yanından. Ali ve Tanerde yanlarına geldiğinde Ali Güneşe bakmıyordu. Dün Ali Güneşi korumak için çabalarken Güneş ona kızmıştl ve buda Ali'nin zoruna gitmişti. Leyla ortamda ki gergin havayı görüp hemen olayı toparladı "Yaa acaba bugün bir yerleremi gitsekk hava çok güzell" dediğinde Aselde ona katılır gibi başını salladı, sevinçle konuştu çok sevdiği bir oyunu oynayacak olan bebek gibi sanki "Ayyy evettt gidelim yaa hava çok güzell planları olanlar iptal etsinnn" Taner tamam der gibi başını salladı "Tamam bebek gideriz o zaman okuldan sonra eve değil kafeyee" Ali ve Güneş sessiz durmuştu kenarda. Taner Aliye döndü "gidiyoz dimi kankacımm" Ali sıkkın bir tavırda konuştu "yok lan siz gidersiniz benim işim var" Asel Aliye gözlerini devirdi "Yaa Alii ne güzel buluşucaz iştee nolur bir günlüğüne izin alsann nolurrrr" Güneş ofladı "Ya tamam ısrar etmeyin işim var diyorsa işi vardır" Ali gözlerini devirip sabırr der gibi mırıldandı "Hıı aynen Asel Güneş doğru söylüyor işim var siz gidin işte benim napıcaksınız" Taner Ali'nin omzuna ittirir gibi vurdu "Lan gerizekalı gel işte beni kızların içinde yanlızmı bırakıcan?" dedi sonra kızlara döndü "Geliyor Aselcim geliyor sen merak etme" Asel ve Leyla güldü "Oley bee süper bir gün geçiricez"
* * * *
Ders bittiğinde 5-li birlikte çıktılar ve okulun yanındaki kafeye girip oturdular. Taner ve Asel yan-yana Ali ve Güneşde yan-yana oturmuştu Leylaysa kızların ortasındaydı. Taner Asel ve Leyla sohbet ederken yan-yana olan Ali ve Güneş konuşmuyordu. Ali lavaboya gitmek için kalktığında Güneşte kalktı ve peşinden gitti. Ali giderken Güneş arkasından seslendi.
"Alii"
♠♠♠
Helloo bebeklerr nabersinizz?
Bölüm pek içime sinmedi ama sizi bölümsüz bırakmak istemedim
Umarım beğenmişsinizdirr:)
İzlemede kalınn💕

Bizim 5-liHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin