Leyla...

8 5 1
                                    

Selam bebeklerr kusura bakmayın ne zamandır bölüm atamıyorum ama elimden geldiğince atmaya çalışacağım
İyi okumalarr💕
                        
                        🤍 🤍 🤍

3 hafta sonra...
Leyla Aliye baktı çatık kaşlarla "Sen yokken ben vardım aslanım ayağını denk all" Güneş onların kavgasını gülerek izliyordu. Ali dedikoducu teyzeler gibi ellerini beline koyup Leylaya yalancı sinirle söylendi "Biz eskiye bakmayız zürafa hanımm"
Ne oluyor diye merak etdiniz dimii?
Ali ve Güneşin sevgili olduğu günden 3 hafta geçti artık diğerleride ilişkilerini biliyor ve sadece onlar değil sınıfın yarısı haberdar bu durumdan. İlk başlarda kimse anlamasada Güneş Alinin yanında oturmaya başladığı günden hoca dahil bütün sınıf anladı  nerdeyse aralarında bişey olduğunu.
Şimdi ise Ali ve Güneş birlikte oturmuş Leylada Güneşin eski sırasında oturmuş Aliyle kavga ediyordu Güneşle konuşmasına izin vermediği için.
Ali ve Güneş birlikte oturduğu için Taner Asel rahatsız olmasın diye Leylayla yer değiştirdi. Asel ve Leyla birlikte oturuyor artık.

 Asel ve Leyla birlikte oturuyor artık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu şekilde)

Zil çaldı hoca sınıftan çıktığinda Leyla Tanerin yanına geldi mız-mızlanarak "Yaa Tanerr bişey söyle şu Aliyee izin vermiyo Güneşle konuşmamaa" Taner yalancı kızgınlıkla Alinin kafasına tokat atdı "Niye izin vermiyon lan kudurukk?" Ali Güneşin omzuna elini koyup "Size ne biladerr benim sevgilim Allah-Allahh keyfim ve kahyası öyle istiyor demek kiii" Güneş kah-kaha atıp konuşmaya atladı "Abartmaa Alii vur dedik öldürdün sende haa" Emir güldü "boşver Leyla kız napcan Güneşi bırakta hasret gidersinler çifte kumrular" deyip kah-kaha attı. Aselde Emire katılarak başını salladığında gülmesini durduramadı. "Emir oraya gelirsem senin benn" dedi Ali, Emirse eliyle ağzına fermuar işaresi yapıp sustu. Bu sefer Leyla güldü "Ne susturuyon çocuğu yaa haklıı" Taner elini Leylanın omzuna koyup "Tamam lan abartmayın bırakın gevezeliği" demesiyle hepsi sustu. Ali Güneşle sohbetine geri dönerken Emir çoktan sınıftan çıkmıştı.
                             # # #
Ders bittiğin de herkes evine giderken Güneş başka yere gideceği için Aliyle beraber gittiler. Leyla yolu yalnız gidiyordu. Emir Leyla'nın yanına yaklaşıp yanında yürümeye başladı ama Leyla daha onu fark etmemişdi hayla dalgın olduğu için. "Karadenizde gemilerin mi battı kızz?" dedi Emir, Leyla irkilip Emire döndü. "Hihh Emir salakmısın ya sessiz-sessiz gelinirmii?"
"Kusura bakma korkuttuysam bu taraflarda bir yere uğriycam da baktım sende yalnız gidiyosun sana eşlik ediyim dedim hem sıkılmamış olurum" dedi Emir, Leyla gülümsedi "yok ya saçmalama ne kusuru bir an boş bulundum sadece, hem iyi yaptın bende yalnız yol gitmeyi pek sevmem alıştım Güneşle beraber gitmeye"
"Anladım" dedi Emir sadece kısa keserek, lafı çok uzatmayı sevmeyen birisiydi sevdiyi insanlarla bile nadir haller de fazla konuşurdu. Leyla ve Emir yolu beraber geçirdiler o esnada da Leyla soru sormuş Emir sadece kısa cevaplarla yanıtlamıştı.
                          
                        Leyladan...
Eve girdiğim de yüzümde aptal gülümsemeyle girdim annem beni kapıdan girerken gördüğün de hemen önüme geçti. "Hayırdır kızz?" dediğinde anlamayarak ona baktım bide benim bişeyi anlamadığım da sebebsizce çıkardığım o ses vardı tabii. "Ha?"
Annem tek kaşını kaldırıp alaycı tavırla konuştu "Ağzın diyomm kulaklarında maşallahh hayırdırr?" dediğin de anladım ne demek istediğini. Off bu annelerin herşeyin altında bişey arama huyları olmasa keşkeee
"Günüm güzel geçti anne ondan ola bilir mii? Hayır yanii onu bunu geçtim de milletin annesi çocuğu güldüğün de sevinir sen altında bir sebep arıyon hee" diye sitem ettim yalancı sinirle.
"Ne var kızz anneyim ben merak ediyomm" deyip biraz daha benle uğraştıktan sonra işine döndü.
                          Akşam...
Leyla evde oturmuş derslerini yaparken bir anda yükselen sesle irkildi. Babası yine bağırıyordu sebebi neydi bilmiyordu ama büyük ihtimal konu akoldu yine diye tahmin ediyordu. Umursamayıp seslerin dinmesini bekledi ama sesler daha da artarken korkmaya başlıyordu artık, belkide ablası yanında olsa tek başına olmadığı için korkmazdı ama şimdi yalnızdı üstelik panik atağı vardı. Ablası evde değildi babannesine kalmaya gitmişti 1 haftalığına. Odasından sessizce çıkıp annesiyle babasına baktı. Sebepiz bağrışmalar yerde bazı yerlerde olan cam kırıkları babasının sinirinin en üst düzey seviyesinin göstericisiydi. Annesiyle babasını izlerken ellerinin titremesi panik atağının göstericisiydi. Mutfağa geçip elinin titremesini beklemeye başladığın da göğsünün sıkıştığını hiss etti sanki nefes alamıyordu kalp çarpıntıları belli belirsiz hızla çarpıyordu. Nefes alamadığını anladığın da kendisini mutfağın arka kapısından dışarı attı hemen. Ne yaptığının düşüncesin de bile olmadan bahçeden de çıkıp evlerinin biraz ilerisinde olan parka gitti ve bir banka oturdu. Şuan yolda biri onu görse muhtemelen dilenci sanardı çünki üstünde sadece krop vardı ve ayağına bişey giymeden sadece ev terliğiyle çıkmıştı evden.
Kış ayının yeni başlaması gecelerin soğukluğunu artırıyor du. Everi sıcak olduğu için evde öyle giyiniyordu ve şuan üşümesi ona sadece kendisine gelmeye yardım etkisi yapıyordu.
Gözlerini kapatmış şekilde öylece bankta oturup kalbinin ritmlerinin dengeye düşmesini bekledi. Etraf sessizdi ama bir anda onun adını seslenen birisiyle korkuyla yerinden sıçradı.
"Leyla" diyen sesin sahibine baktı. Emiri gördü ve sonra tekrar kalktığı banka oturup ağlamaya başladı. Sinir boşalması yaşıyordu resmen ve ne yapacağının bilincinde değildi. Emir şokla ağlayan kızın yanına oturdu hemen. "Leyla" dedi tekrardan. Leyla ise sadece dizlerini kedisine çekmiş başını elleriyle gizlemiş ağlıyordu. Emir çaresizce durdu ne yapacağını ne söyleyeceğini bilmiyordu. Leylanın neden böyle olduğunu, neden bu saate bu halde burda olduğunu bilmiyordu ve arkadaşı olarak merak ediyordu.
                         🤍 🤍 🤍
Umarım beğenmişsinizdirr:)
Bölüm kısa oldu özür dilerim diğer bölümleri elimden geldiğince uzun yapacağım:)
Oy ve yorum yapmayı unutmayın fikirleriniz benim için önemlii🙈
Daha fazlası için İzlemede kalınn💕
 

Bizim 5-liHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin