Leyla evde Tanerle buluşucağı için hazırlanıyordu ve tabiki her zaman ki gibi annesi isyan ediyordu bu duruma
“Hehh tam bu çocuktan kurtulmuştuk nereden çıktı bu yine kızımm”
“Bu değil annee Taner onun ismini abim gibi gördüğüm çocuk hem o daha öncede konuştuk ya bu konuyuu”
“Hee konuştuk yavrum konuştukta bide kolaysa babanla konuş bu konuyu ödüm kopuyo seni dışarıda yakalıycak diye”
“Off anne yaa kasma bu kadarr bişey olmaz ben hall ederimm”
Tam annesi bişey söyliycekken Leylanın ablası olaya atlıyo
“Annee bırak gitsin ya Allah aşkına yedin bitirdin kızı hee akşam olmadan gelicem dedi ya uzatmayınn”
“Oyy ablaların bir tanesii bee evet annecim ablam haklı akşam olmadan gelicem bişey olursa da ben hall ederimm” deyip annesini ve ablasını öpüp koşa-koşa çıktı evden annesinin arkasından söylediklerine aldırış etmeden
Leylanın görüldüğü gibi çok olmasa baskıcı bir ailesi vardı özelliklede babası kısıtlıyordu onu ama Leyla buna rağmen kendi hayatını istediği gibi yaşamaya çalışıyordu.
* * * * * *
Leyla kafeye geldi ve Taneri görür-görmez yanına gitdi
“Abimm benim bee naberr?” deyip sarıldı Tanere
Taner“İyim bebek senden naber?”
“İyi bende işte her zaman ki gibi baştan söyliyim saat 6 ya kadar burdayım daha fazla kalamam malumm annem yine isyan ediyor”
Taner Leylanın bu söylediğine gülerken birden Ali bağırarak yanlarına geldi yani daha doğrusu masaya atlar gibi oturdu
“SELAMM GENCLERR”
Leyla“ Hihh gerizekalıı ödüm koptu malmısın lan biraz yavaş gelsenee”
Ali“Sakin kız sakin naptık sanki Allah-Allah biraz ortama neşe katiyim dedim sadece sende bütün küfürlerini bir cümleye sığdırdın hee”
Taner“Lann gerizekalıı kız haklı o az bile söyledi dua et insan içindeyiz yoksa ben daha beterlerini söylerdimm”
Leyla gülerken Ali Leyla'ya kınar gibi bakış atdı“Aşk olsun yaa sizede yaranılmıyo hee kızzz sende gülme bakiyim bugünün olaylarını anlat hadi Güneşimle ne konuştunuz yolda”
Leyla “Sana ne be Allah-Allah ne konuştuysak konuştuk kız muhabbetii”
Taner“Sinirlenme bebek sakinn biz bugün seni sinlendirmiycez çünki senden bir isteğimiz var” deyip masum-masum bakmaya başladı Leyla'ya
Leyla“Bakk hayır ben bu bakışı tanırımm düşündüğüm şey değil dimii?”
Ali“Neyy kız biz senin ne düşündüğünü ne bilelim yaa”
Taner“Oğlum bi sus lann bi suss bee” deyip Ali'nin kafasına vurdu
Ali“Ahh tamam be ne vuruyosun ne dedik sankii”
Taner son çare Ali'nin ağzını eliyle kapatıp konuşmaya başladı
“Leylacımm abisinin gülüü hani artık Asel ve Güneşle aynı sınıftayız ya sende onlara yakınsın ya hanii”
Leyla gözlerini devirdi“Onları size ayarlayım mı yani benn?”
Taner“Yok bebek ayarlamak demiyelimdee bizi onlara yakınlaştırman lazımm”
Leyla“Nasıl yakınlaştırmak abi ya siz neden kendiniz gidip yakınlaşmıyosunuz kii”
Taner“Çünki biz onlara hemen yakınlaşırsak anlarlar canımm bu yüzden bize yardım etmen lazım arkadaş olmamız lazım onlarla”
Leyla“Haa anladımm arkadaşlıktan aşka yanii sonraa”
Ali Tanerin elini ağzından nihayet çekip konuşmaya başladı
“Evet bücürr ve bunu yapsan yapsan sen yaparsın bee nolurr”
Leyla“Ay tamam tamam Hall ederizz aklımda bir plan varr”
Taner“Canımsın sen benim bee” deyip Leyla'ya sarıldı
* * * * *
Bu 3-lü vakitlerini böyle keçirdiler ve akşama yakın evlerine dağıldılar akşam herkes kendi evinde yarın nasıl geçicek acaba diye düşünüyordu Leyla’sa yarın aşık abilerini sevdiklerine nasıl yakınlaştırır diye plan yapıyordu.* * * * *
Helloo bebeklerr nabersinizz?
Beğendinizmi bölümüü?
Acaba bizim aşıklara nolucakk ayy merak ediyomusunuzz?
Bomba bölümler gelicekk beğenicenize eminimm
İzlemede kalın:)