Yer değişimi

15 5 1
                                    

Zil çaldığında Ali kaş-göz haraketiyle Güneşe yanına gelmesi için işaret verdi Güneş anlayıp Ali ve Leylanın yanına geldiğinde Asel öylece yerinde oturuyordu Taner Aselin yanına oturdu sessizce. “selam oturdum ama sorun yok dimi?” Asel başını Tanere çevirip burukça gülümsedi “sorun yok otura bilirsin arkadaşımm” Taner sinir bozukluğuyla güldü “tamamm kabul ediyorum hatalıyım arkadaşımm ama düzelte bilirim tamamm?” dedi ve Asele dönüp elini uzattı. Asel dudak altı güldü “tamamm arkadaşım” deyip elini tutup anlaşmış gibi salladı “anlaştık yanii?” “anlaştık anlaştıkk” Leyla yanlarına gelip “Artık sorun bitdiyse bir plan falan mı yapsak?” “Hay ben senin planına kızım be rahat yok mu bi” o sırada Ali ve Güneş gülerek sınıfa girdi Taner onları görüp göz devirdiğin de Asel ve Leyla güldü “ooo muhabbetimiz bol olsun bebeklerr” dedi Leyla gülmesini durdurmaya çalışarak Güneş anlamayarak baktı gülen kızlara “noluyo ya birşey mi kaçırdık?” Ali olayı anlayıp göz devirdi “Yok Güneş yok canım birşey kaçırmadık merak etme bizimkilerin keyfi yerine gelmiş anlaşılan” “Haa anladım iyi o zaman sevindim herşeyin düzelmesine” deyip güldü Güneş. Leyla yine aynı şeyi tekrar etdi “Yaa bir plan mı yapsak artık diyorumm okul dışında bir yerlerde falan mı buluşsak diyorumm” Asel göz devirdi “Bende sana annem beni öldürür diyorumm” dediyinde herkes güldü. Zil çaldı ve herkes sınıfa girmeye başladı. Taner hayla Aselin yanına oturuyordu “öhmm Taner bey yerinizi sevdiniz anlaşılan ama kusura bakmayın orası benim yerim ve ders başlamak üzere” Güneşin lafına Asel kah-kaha atdı “Ya Güneşcimm bende senin bir abinim artık dimii kurbanın olam bugünlük benim yerimde otursan ya” dedi Taner masum bakış atarak “Ay tamam tamam otur barii ne diyelim bende bugünlük otururum senin yerinde”  Güneş gülerek Tanerin yerine geçti. Herkes yerine geçtiğinde hoca sınıfa girdi.
                             * * * *
Ali ve Güneş yan-yana oturuyordu. Güneş öyle dalmıştı ki dersi dinlemeye Ali'nin onun saçıyla oynadığının farkında bile değildi Leyla Güneşe bişey söylemek için arkasını döndüğünde gördü ve önüne dönüp telefonunu çıkarıp Tanere mesaj atdı
Leyla: Tanerr
Tanerden de cevap gecikmedi tabi çünki dersi dinlemek yerine yaptığı tek şey sevdiği kızı izlemekti ama telefonun titremesinden kimden mesaj geldiğini anlayacak kadar da hassasdır yanii.
Tantonii🙈: Efendim bücürr
Leyla:Taner bizimkinin fotosunu çekiyosunn ve bana atıyosun acill
Tantonii🙈:bizim ki kim lan?
Leyla: Sence kim abicim bizim ki?
Tantonii🙈: Haa Ali nolmuş ki lan Aliye neden fotorafını çekicem ayrıca neden sen çekmiyon?
Leyla:Kafanı çevirde bak nolduğuna neden ben çekmiyorum konusuna gelirsek çekmiyorum değil çekemiyorum hoca görür diye sen arkadasın sen çek işte hadii
Taner mesajı okuduğu an kafasını Ali’nin tarafına çevirdi ve göz devirdi Leyla Tanere hadi çek diye bir bakış atdı ve fotorafı çekti.
Tantonii🙈 1 fotoğraf gönderdi
Tantonii🙈:Al bücür ne yaparsan yap fotoyu hadi eyvallah şimdi ve Aselimi izlicem müsadenle
Leyla:Amann bee Ali Güneşinin saçıyla oynasın sen Aselini izle eee ben napiyim yaa? Bana yazık deyilmii gariban gibi kaldım ya benn
Tantonii🙈: Ne istersen alıcam kızım vallaha alıcam lan izin ver sevdiceğimi izliyim burda yaa
Leyla:Ne istersem miii?
Tantonii🙈:He kızım valla bak ne istersen
Leyla: tamam kaptann serbestsin hadi doya-doya izle sevdiceğinii
Tantonii🙈: cansınn senn😘
görüldü✓✓
Bizim erkekler öyle sevdiklerini izlemeye dalmışlardı Leylada hangi birini izleyeceğini bilmeden bir Tanerle bide Alilere bakıyordu.
                           * * * *
Ali göz devirdi “Yaa kızım kurbanın olayım at şu fotoğrafı bana diyorum yaa”
Leyla“Bende atmam diyorum yaa”
“Taner oğlum sen çektin ya bunu sen at bari”
“Valla kanka ben çektim Leyla'ya atıp sildim”
Ne oluyo diye merak ettiniz dimi? Ders çoktan bitmişti Güneşi bu sefer annesi almıştı okuldan bu yüzden Leyla Ali ve Tanerle birlikte gidiyordu o sırada da okulda çekilen fotoğrafın konusu açıldı ve Ali’de o fotorağrafı bana at diye Leyla'ya yalvarışlarda bulunuyo olay buu🤷
“Leylaa abicimm bak kurbanın olayım ne istersen alırım bak kızım artık at şu fotorafı bana da” Taner kah-kahalarla gülüyordu. Yolda bu 3-lüyü izleyen deli diye bilir bence çünki şuan öyle garip bir durumda gidiyorlardı ki yolu “Leyla hadi abicim tamam artık uzatmada at şu fotorafı öldü çocuk artık ha” “hmm bi sıcak çikolataya anlaşırsak atarımm” “Vallaha mıı? Bir değil bin tane sıcak çikolata sana feda olsun bee yeminle ısmarlarım kız yeter ki at o fotoğrafı bee”
“Öff iyi tama atıyorum hadi yine iyisinn” deyip telefonunu çıkardı ve Aliye fotoğrafı atdı “Allah bee bu fotoğrafı ekran fotosu yapcam yeminlee ilk fotomuz lann” Taner göz devirip elini Ali'nin omzuna koydu he kankacım he yaparsın da hadi bak sen işe geç kalıcan gene haa” “Doğru lann unutmuşum ya ben onuu” Leyla güldü “gerizekalı aşk kafana fena vurmuş senin hadi hadii”
                             * * * *
                          Leyla’dan
Akşam evde kitap okuyordum birden telefonuma gelen bildirimle kendime gelip telefonuma baktım Asel mesaj atmıştı.
Aselim😻: Selam bebekk naberr?
Siz: Selam canım iyidir senden naber?
Aselim😻: Bende iyi napıyosun bebek rahatsız etmedim ya?
Siz: kitap okuyordum canım öyle rahatsız etmedin aksine kendime gelmemi sağladın öyle dalmışım ki kitabın sonuna gelicem nerdeyse
Aselim😻: Ayy hangi kitap?
Siz: No 26 canım Beyza Alkoçun bilirsin😉
Aselim😻: Ayy bilmez olurmuyum yaa bilirim ama okuyamadım ben daha onuu annem izin vermiyoo o kitabı okumama seni etkileyecek bazı kısımları var diyo
Siz: Ayy bende fazla duygusalımdır yarım saatdir okudukça ağlıyorum yaa
Aselim😻: Oku bebek oku banada anlatırsın da ben sana bişey diycem ya
Siz: Buyur aşkom noldu?
Aselim😻: Siz benden bişey saklamıyorsunuz dimi?
Siz: Anlamadım canım ne saklıycaz ki?
Aselim😻: Bilmem sence ne saklıyo ola bilirsiniz bir düşün bebekk
                           * * * *
Bölümün sonuu...
Naber canlarr?
2024 dün ilk bölümü hayırlı olsunn😁
Ay ayy acaba Asel neyi öğrendii?
Ali'yle Güneşin yakınlaşmasına bayıldım ama benn
Sizce bölüm nasıldıı?
Oy ve yorum yaparsanız sevinirim fikirleriniz önemli:)
İzlemede kalın:)

Bizim 5-liHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin