Güneş bir süre duraksadı sonra kah-kaha attı. Asel ve Leyla Güneşe anlamaz gözlerle baktılar. Taner sinir bozukluğuyla güldü “Kızın piskoloji gitmiş lan” deyip kah-kaha attı. Asel bir Tanere bide Güneşe bakıp“Güneşcim bir cevap vericekmisin?” dedi. Güneş gülmesini durdurmaya çalışarak konuştu“Ayy bu mu yani yaa bende bişey sandım” dedikten sonra kah-kaha attı. Leyla garip-garip bakıp “Nasıl ya sen şimdi buna şaşırmadın mı? dediğinde Taner elini Leylanın omzuna atıp “Bildiği için şaşırmamış ola bilir mi acaba bebek?” dediğinde Asel Tanere ters bir bakış attı“ nasıl ya şimdi ben 2 haftadır boşuna mı plan yapıyorum?” dedi. Leylada ona katılır gibi başını sallayıp“Bende ters bişey söyleyecek diye boşuna mı heyecan yaptım yanii?” Güneş ciddi bir tavır aldı ve konuştu“Ben biliyorum bunu zaten kızlar Ali bana geçen senede söylemişti ama ben kabul etmemiştim tanımadığım için. Üstünden 1 sene geçti tabi ben unutmuştur diye düşünmüşdüm ama şuan sayenizde öğrendim ki hayla seviyormuş ha bide Tanerin haberi vardır diye düşünmüştüm ben bundan” Asel hızla Tanere döndü. Taner ellerini teslim olmuş gibi yukarı kaldırıp“Tamamm itiraf ediyorum haberim vardı Ali'nin geçen sene söylediğinden ama bende Güneş hatırlamaz diye düşünmüştüm” dedi Asele masumca bakıp, Asel gözlerini devirip sinirle nefes aldı “Ya inanamıyorum sana Taner yaa ben burda 40 takla atıyorum 2 haftadır nasıl söyleyecem diye cidden inanamıyorumm sana”. Leyla oflayıp“Ya bir dururmusunuz? Şuan konumuz siz değilsiniz Güneşin ne cevap vereceği” dediğinde herkes Güneşe döndü. Güneş derin nefes aldı“Yanii ben bilmiyorum gerçekten yani ona karşı bir hissim olduğunu düşünmüyorum tamam komik çocuk, anlayışlı çocuk falan ama yani o kadar ben hiçbir zaman ona o gözle bakmadım yani hep arkadaşım olarak gördüm” dedi. Aselse vazkeçmiyordu “Yaa ama Güneşş inan bana çok mutlu olursunuz gerçekten Ali seni çok seviyo 2 yıldır senin için bizim sınıfın önünde bitip tükenmiş çocuk ya yazık değil mii? Bunca senenin hatırına bir düşün derim bence” dedi tatlı bir tavırla. Tanerin eli hayla Leylanın omzundayken mırıldanmaya başladı“A*k biz sanki aynı şeyleri yapmadık lan kıza söylüyon sanki kendin kabul etdinde” dediğinde Leyla güldü ve Tanerin söyleyemediklerini söyledi Asele “Aselcimm aynı şeyler senin içinde geçerli yanlız sen kabul etmedin kıza niye ısrar ediyorsun?” dediğinde Asel gözlerini devirdi “Yaa saçmalamayın Allah aşkına bir durun yaa benimle onun durumu aynı değil bir keree” dediğinde Güneş gözlerini devirdi. “Ya Aselcim çok merak ediyorum ama aranızdaki fark ne acaba?” dedi Taner dalga geçer bir tavırla “Ya bir kere onun ailesi katı değil ona karışmazlar öğrendiklerinde onu cezalandırmazlar ama benim aile durumum farklı işte” dediğinde Güneş gözlerini belirtti ”Neyy sen beni biriyle karıştırdın herhaldee? Kızım babam öğrense gebertir benii” dediğinde Asel ofladı “Ya tamam şuan konu bu değil kabulmu değilmii?” “Ya Asel ısrar etmeseniz artık kararsızım diyorum ha illa net bir cevap istiyorsanız hayır canımm” Leyla konu daha fazla uzamasın diye konuştu “Ya tamam Asel kalk hadi gidelim artık ya geç oldu zaten annem öldürücek yeminle Güneş sende iyice düşün belliki bir şans vermek istiyorsun ama karar veremiyorsun” dediğinde Güneş başını tamam der gibi salladı ve okuldan çıkıp herkes evine gitti.
* * * *
Akşam herkes evindeydi ama Ali işteydi evin tek çocuğu ve ailesine destek olmak için okuldan sonra yada bazen okula gelmeyip işe gidiyordu. Yani öylesine bir işçi de değildi işinde usta bir berberdi kendisi👍
İşden çıkıp eve doğru gidiyordu telefonuna gelen mesajla telefonu açtı.
Gün yüzlüm☀️: Selam Ali iyi akşamlar naber?
Ali: Selam Güneş iyi akşamlar iyiyim senden naber?
Gün yüzlüm☀️: Bende iyiyim rahatsız etmedim dimi?
Ali: iyi olmana sevindim:) yok rahatsız etmedin bir sorun mu var?
Gün yüzlüm☀️: Yok bir sorun yok öylesine yazmak istedim bu senin için sorun olur mu?
Ali:Yok yok estafurullah ne demek istediğin zaman yaza bilirsin ben her zaman müsait olurum
Gün yüzlüm☀️:Sevindim o zaman:)
Ben sana bişey soracaktım aslında o yüzden yazdım
Ali: buyur Güneşcim
Gün yüzlüm☀️: Yarın okula gelicekmisin diye merak etdimde bugün gelmedin hastasın falan sandım ama Leylalar işte olduğunu söylediler
Ali: evet işteydim ayrıca merak etme gelicem yarın bir sorun falan çıkmadı dimi okulda?
Gün yüzlüm☀️: yok sorun olmadı da sanırım biraz sıkıcıydı güldüren yoktu diye
Ali: yarın bol-bol güleceksin o zaman merak etme:)
Gün yüzlüm☀️: tamam sevindim buna o zaman sana iyi akşamlar💕
Ali: iyi akşamlar gece Güneşi:)✓✓
Mesajlaşma bittiğinde Ali artık eve varmıştı. İşten çıktığında yorgundu ama şimdi sevdiyi kız sadece 2 dakika konuşmakla onu kendine getirmişti. Taner Aliye anlatmıştı bugün olanları ve Alide tekrar hayır cevabı aldığı için üzülmüştü. Ama hayır diyen kızın neden böyle davrandığını bilmesede yinede onunla konuştuğu için mutluydu.
* * * *
Sabah Güneş okula gecikmişti herkes okuldayken o yoktu ama Leyla'ya biraz geç geliceğinide söylemişti, ders daha başlamamıştı Taner, Asel, Ali ve Leylada birlikte sohbet ediyorlardı. “Ya abicimm siz niye söylediniz tekrardan yaa kız ne güzel belkide unutmuştuu” diye isyan ediyordu Ali. “Lan biz söylemesek söylemeye niyetin yoktu senin be” dedi Taner Aselde ona katılır gibi başını salladı “Valla doğru söylüyo ne bu gerginlik yaa hem Güneş hayır demedi kii gözlerinde karasızlık vardıı düşünüp evet diyecek bencee” dedi. Taner elini Aselin omzuna atıp Aliye nisbet yapar gibi bir bakış attı “Ooo sen bana katılırmıydın bebek ya” Asel Tanere göz devirdi “Sana katılmadımm Tanerr gevşeklik yapma hemenn o elini bi çekk ben sana daha kızgınım haberin olsunnn” deyip eline vurdu Tanerin. Taner elini çekti “Tamam bücür yaa sende şakaya gelmiyon hee” dediğinde Ali ve Leyla kah-kaha attı. “Siz sevgili olmadan olmuşunuz ya hayırlı olsunn” deyip kah-kaha attı Ali. Asel gözlerini belertti “Saçmalamayın bee” deyip yerine oturdu. Leyla ellerini Aselin yanaklarına koyup bebek sever gibi oynamaya başladı “Oyy oyy sen utandın mıı senn yerim ben seniii” Taner öksürdü işaret verir gibi “Leylaa” dedi uyarıcı bir ses tonunda. “Öff iyi be tamam sizede şaka yapılmıyoo” deyip oda yerine oturdu. Zil çaldığında Güneş hocayla aynı anda sınıfa girdiği için sadece gülümseyerek selam verdi çocuklara ve yerine oturdu. Ali ve Taner ders boyu sevdiklerine bakıyorlardı. Leyla Tanere bişey sormak için arkasını döndüğünde gördüğü şeye gözlerini devirdi. “Ayy sapız diyede bu yapılmaz ama yaa” Taner ve Aliyse onu duymuyordu izlemeye dalmıştı. Leyla elini Tanerin gözlerinin önünde salladı “heyy kime diyorum ben aloo” dedi hoca duymasın diye kısık sesle. Taner kendine gelip Leyla'ya döndü “Ha bebek noldu bişey mi dedin?” Leyla ofladı “lan dalıp gitmişsiniz hoca çağırsa duymayacaksınız her” “bişey olmaz bebek sen önüne dön hayde düşünme bizi” dedi Taner. Leylada gözlerini devirip önüne döndü.
* * * *
Ders bitti ve hoca sınıftan çıktı. Kızlar bir araya gelirken Ali ve Taner dışarı çıktılar. Asel yine dayanamayıp aynı konuyu açmıştı “Güneşş düşündün müü? Karar verdin mi? Ne diyorsun bu duruma?” Güneş gözlerini devirdi “Ya Asel Allah aşkına dur ya bilmiyorum dedim ya sende üstüme gelme” Leyla Aselin elini ağzıyla kapattı“Aselcimm bi susanmı bak kızın kabul edeceği varsada etmeyecek haa” Güneş gülüp Leyla'ya hak verir gibi başını salladı. Aselse mızmızlanıyordu kızlar gülerek sohbet ederken sınıftan bir çocuk arkadaşının yanına geçicekken Güneşe çarptı. Güneş anı refleksle bağırdı “AAAYY” tam düşücektiki kızlar Güneşi tuttular. Leyla Güneşe çarpan arkadaşına döndü“Lan salakmısın diğer taraftan niye geçmiyonn?” o sırada Ali ve Taner girmişti sınıfa. Çok sert çarpmamıştı ama kolu biraz acımıştı Güneşin. Ali ve Taner kaşlarını çatıp çocuğa ve Leyla'ya baktılar. Çocuk bezmiş ifadeyle oflayıp konuştu “Öfff bee ammada abartınız haa tamam işte bişey olmadı sizde ayakta sohbet etmeyin bir zahmet” dedi. Taner Asele kaş-göz işaretiyle noldu dediğinde Asel bildiğin tek göz haraketiyle bütün olayı anlatmıştı yanii. “Yusuf salakmısın oğlum çarpan sensin bari özür dile be” dedi Leyla. Taner Aliye olayı anlattığında Ali hemen çocuğun üstüne yürüyüp tek eliyle itti. “Hopp aslanımm geri bass önce birr” çocuk boş bulunup arkaya doğru düşücek gibi oldu. “Lan Ali malmısın oğlum ne vuruyon?” dedi Yusuf. Tanerde elini çocuğun omzuna koyup uyarıcı tonda konuşmaya başladı. “Bak aslanımm bizim kızlara bir yanlış yapmışım bide üste çıkmaya çalışma gerizekalı gibi” Ali sinirle nefes aldı “Ha yok üste çıkacam dersende ben seni indirmesini bilirim oğlumm” dediğinde zil çalmıştı. Güneş Ali'nin kolunu tuttu “tamam ya büyütmeyin zaten çok kötüde çarpmadı ki yavaşca çarptı sadece özür dilerse yeter” Ali bir koluna bir Güneşe baktı sonra çocuğa döndü “Özür dile lann” Yusuf alaycı tonda güldü “Sana ne lan Güneşle benim aramda oldu problem sen niye karışıyon korumasımısın?”
“He lann korumasıyım var mı diyeceğin Güneşinde Aselinde Leylanında korumasıyım lan var mı diyeceğin?” dediğinde çocuğu şuan dövmemek için zor duruyordu çünki Güneş kolunu tutmuştu. Tanerde ileriye atılıp “ve aynı şekilde bende var mı kardeş bir diyeceğin?” deyip Yusuf'a baktı sonra devam etti “Hee yokmuş demek ki şimdi hayde geri bass” dediğinde Yusuf yerine geçti Ali ters-ters bakıyordu. Güneş Ali'nin kolunu çekiştirdi ve uyarıcı tonda konuştu “Alii hoca gelicek yerine geç hadii” deyip kolunu bıraktığında yerine geçti Ali ve hoca sınıfa girdi. Ali hayla Yusuf'a ters-ters bakıyordu.
♠♠♠
Helloo bebeklerr nabersinizz?
Beğendiniz mi bölümüü?
Ayy bayadır bölüm atmıyordum sorry
Umarım beğenirsinizz:)
Oy ve yorum yapmayı unutmayın bebeklerr💗
İzlemede kalınn💕