Eğlenceli plan

9 3 0
                                    

2 hafta sonra...
Leyla ve Emir olayını herkes unutmuşken Asel unutmamış Emirin her haraketini izliyordu. Şimdi de okulda beden dersine girmişlerdi. Herkes kendi halindeyken Aselin gözü sadece Emirdeydi.
Güneş sıkkınlıkla ofladı.
"Bir ben sevemiyom ha bu beden dersini" dediğinde Leyla güldü "kız neyini sevmiyon ya matematikden 1000 kat daha iyi ders yemin ederimm"
Ali kızların yanına gelip "kızlar müsadenizle sevgilimi alıyorum daa"
Leyla göz devirdi "ayyy krinçç yemin ederim kusucamm artıkk kurbanın olayım al Ali nolursun al yaa"
Güneş ve Asel kah-kaha attı. Ali göz devirdiğin de Güneş Ali'yi kolundan tutup götürdü. Asel ve Leyla tek başına kaldıkların da Asel Leylaya döndü.
"Leylaa" dedi bişey ima eder gibi cilveli sesiyle. Leyla güldü "aha yine ne geliyo acaba söyle Aselim noldu?"
"Bu Emirr-" dediğin de Leyla elini ağzına koyup durdurdu. "Asell kurbanın olayım yeter daa için de Emir geçen bir cümle istemiyorum yaa" deyip Aselin ağzından elini çektiğin de Asel ofladı.
"Offf ya amaa bak hiss ediyorumm sana karşı hissleri var onunn"
"Asell Asell" dedi Leyla sitem eder gibi sonra lafına devam etti. "Hem sen gözleri kendi üstünden çekmek için yapıyosun bunu bak Ali ve Güneş sevgili oldu ya Taner de sana o konuyu illaki açıcakk ama sen ortaya Emir Leyla bombası atmak istiyosun kii Tanerin dikkati dağılsınn" Asel göz devirdi Leyla'nın lafına. Leyla güldü ve devam etti" ama üzgünüm bebekk ben abimi taniyorsam dikkati asla dağılmazz ve sana o teklif illakii gelicekk"
Asel ofladı "Ya hayır yaa gelmez bencee hem ne alaka Taner beni unuttu çoktann artık arkadaş gözü'yle bakıyor"
Leyla kah-kaha attı "Sen öylesan bebekk bence arkanı dön ve arkanda ki kişinin bakışlarına bak bakalım arkadaşca mıı"
Asel başını arkaya döndürdüğün de Tanerin ona olan bakışlarını gördü ve gözlerini devirip Leyla'ya tekrar döndü.
Leyla kah-kaha atarak "eee Aselcimm arkadacamıymış?"
Asel uyarıcı ses tonuyla sitem etti. "Leylaa"
                         # # #
Teneffüs zili çaldığın da 5-li bir araya geldi. Leyla konu açmak ister gibi konuştu. "Eee Ali efendii sevgililer günü yaklaşıyoo napcann?"
Asel ve Taner bu lafa sırıtırken Güneş göz devirdi. "Napıcak aşkom hiç bişey çünki ben bişey istemiyorum"
Asel Güneşe kınar gibi baktı. "Kızım sende ne kocacı çıktın hee"
Güneş Alinin elini tutup kızlara döndü tekrar "ayy size ne kızz ben halimden memnunum siz kendinize bakın asıll" Ali kolunu Güneşin omzuna atıp göz kırptı "heytt bee kimin sevgilisii"
Leyla Asele dönüp ağıt yakar gibi yalandan ellerini dizlerine vurdu "Asell beni kör ett kurbanın olayımm. Allahımm ben ne günah işledim de bunları başıma yolladın yarabbimm"
Taner, Ali ve Güneş gülerken Asel Tanere döndü."Emir nerde ya yok ortalıkta"
Taner Asele imayla bakıp cevap verdi "sevdiceğinin yanına gitti beyfendii yakın bir zaman da açılacakmış da biraz  kızla takılıp tepkilerini anlamak istiyo"
Asel tepkisiz kaldığın da Ali atladı ortaya. "Kızz Leylaa senin niye moralin bozuldu birdenn yoksa sen Emir, Emirle senn haniii" deyip işaret parmağını salladı gülerek bişey ima eder gibi. Taner sinirle çıkıştı Ali'ye "lan oğlum saçmalama Emirle Leyla kardeş gibi" dediğin de Aseli yalancı öksürük tuttu.
Güneş Ali'ye sinirli bir bakış attı"Ali saçmalıyosun ya hakikaten yani Leyla ve Emir ne alakaa"
Leyla ofladı "yaa cidden benden başka konunuz yok mu sizinn?"
Asel ortaya atladı hemen konuyu değiştirmek için "akşam 6-da birlikte miyizz?"
Taner Asele baktı uzunca. Bişey ima eder gibi "bu birden-bire gelen plan perileri dee yanii"
Ali de Tanere katılır gibi başını salladı "harbiden hee Asel sende en mantıksız yerde plan yapiyon"
Asel Taner ve Ali'ye göz devirdi "öff amann siz ne anlarsınız bee. Kızlarımm buluşuyoruz biz o zaman dimii?"
Kızlar hevesle evet dedi bir ağızdan o sırada Ali atladı ortaya "hopp biraderr nereye gidiyorsanız gidin benim sevgilim gelmiyor"
Güneş başını kaldırıp Ali'ye baktı kızgın ifadeyle "pardon daa sebepp?"
Ali Güneşin burnunun ucuna parmağını  vurup biraz başını eğdi ve onunla aynı hizaya geldi "sebep küçük hanım çünkü siz benim sevgilimsiniz ve akşam vakti sevgilimin bensiz dışarda olmasını istemiyorum ben"
Güneş gözlerini devirerek "gıcıksın biliyosun dimii?" dedi ve kollarını önünde bağlayıp Ali'nin yanından çekilip kızlar tarafa geldi. Taner kah-kaha atarak konuştu "afiyet olsun kardeşimm şuan büyük bir trip yiyosunn" deyip elini Ali'nin omzuna attı ve gülerek "ama üzülme kankim ben varımm"
Ali Tanerin kafasına vurdu "lan gevşek yürü git sevgilim'le aramı bozucaksınız hee"
Leyla ve Asel gülerken Güneş tripliydi.
Ali Güneşin yanına gitti "aşkım benimm civcivimm kız ben seni kırarmıyım hiç seni kıracağıma kafamı kırarım daha iyi yeminle"
Taner güldü "yengee hatta bizzat ben kırarım bak zevklee"
Asel'de Tanere eşlik ederek kah-kahalar attı "oh olsun Ali efendii afferin kız Güneşş affetmee"
Leyla'da atladı "kız Güneş affedersen kankalıktan silerim hee"
Ali Güneşe şirin-şirin bakmaya devam ederken Güneş Leyla'ya döndü "kanka beni kankalıktan redd etmeye hazır ol o zaman"
Leyla göz devirdi "Allah seni ne etmeye Güneş emii yaa biraz trip atmasını bil kızım hemen ne affediyon"
Güneş Leyla'ya yaklaşıp koluna girdi "yoo hemen affetmiyom ki bizimle akşam 6-da buluşmayı kabul edecekler o zaman affedicemm"
Ali kısık sesle "sabırr" dediğin de Taner araya girdi "affedicem derkenn? benim ne suçum var yengecimm?"
Asel göz devirdi "sizin suçunuz daha büyük Taner bey buluşmayı önce kabul etmeyen sizsinizz"
Ali atladı hemen "tamam yaavv vallahi kabul 6-da sizinleyiz oldu mu?"
Taner sabır çekti ve Ali'nin kafasına vurdu eliyle "lan oğlum sende ne hanımcı çıktın he" Ali bakışlarını Tanere çevirdi "hadi be kankamm nolacak yavv eğlenicezz zaten 1 saatten fazla olamaz ya hemm kurbanın olayım aşkımı yakma be sende kabul et" deyip dudak büzdü çocuklar gibi. O tatlılık simvolu yapıyordu ama Taner tiksinmişdi resmen🤣
Taner gözlerini devirdi "tamam be tamam salak-salak triplere girme hemenn"
Ali kolunu Tanerin omzuna attı "heyt bee kimin kankasıı" ve sonra kızlara döndü bakışları "tamam hanımlar kabull siz kazandınız geliyoruz"
Kızlar bir-birine bakıp gülümsedikleri sırada Taner araya girdi "ama sadece 1 saat okeymiyiz?"
Kızlar bir-birine baktılar ve sonra Tanerin söylediğine sadece başlarını salladılar.
Çünkü tutamayacakları sözleri söylemek istemezlerdi 3-de çok iyi biliyordu ki akşam takılamayı 1 saatle geçiremeyeceklerdi belki 2 belki 3 saat olucaktı ama Ali ve Tanerin bundan haberi yoktu:)
_________________________________________

Helloo bebeklerimm nabersinizz?
Çok aktiv olmadığım içın affınıza sığınıyorum canlar:(
Umarım bölümü beğenmişsinizdir🙈
Daha fazlası için İzlemede kalınn💕

Bizim 5-liHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin