Tanışma

45 10 7
                                    

* * * *
Zil çaldı ve herkes teneffüse çıktı Leyla'sa Tanere göz kırpıp kızların yanına gitdi hemen.
"Selamm kızlarr naberr?"
Asel "Hay gaysss iyidir canım senden naber?"
Aselin sıcak tavrı Leylanın hoşuna gitmişti ha bu arada herkes teneffüse çıkmıştı ama bizimkiler sınıftaydı ve anlaşılan bugün çıkmaya hiç niyetleri yoktu sanki.
Leyla"İyim canım bende teşekkürler)
Eee kızlar siz önceden tanışıyorsunuz galiba eskiden e sınıfındaydınız dimi?"
Güneş "Evet sen hangi sınıftandın? Seni daha önce çok gördüm okulda ama hiç tanışma fırsatımız olmadı"
Leyla "Evet canımm ben Leylaa ve kendimi bildim bileli bu okuldayım a sınıfındaydım ve sizde Asel ve Güneş dimii?"
Asel "Evett bebekk ayy ben böyle konuşuyorum diye kusuruma bakma ben mesafeli konuşmayı sevmem kendimi asosyel gibi hiss ediyorum yaa"
Kızlar Aselin lafına gülerken zil çaldı ve herkes sınıfa gelmeye başladı Leyla hemen yerine yanii doğruyu söyleyecek olursak Tanerin yanına koştu ve ona heyecanlı-heyecanlı bişeyler anlatmaya başladı "Abii şaka mı yaa Asel çokk tatlıı kızz bence biz onunla çok iyi anlaşırız ve arkadaş oluruz demedi deme abicimm"
Taner Leylanın konuşmalarını merakle dinliyordu ve gülüyordu ama Ali fazla meraklı olduğu için sohbeti yarım bırakmalarına sebep oldu
Ali "Lan başlatma Aseline benim Güneşimi anlat gün yüzlümü anlat ne diyordu sürekli gülüyodunuz abii dinleyemedim ya sesinizi duyamadım biraz yüksek sesle konuşsanızaa" diye isyan etdi resmenn Leyla Ali'nin isyanına gülerken Taner Ali'nin kafasına vurup "Lan salak bekle iki dakika bee Aselim hakkında konuşuyo görmüyomusun” Leyla ikilinin kavgasına gülüyordu hoca sesleri duyup hayla mızmızlanarak isyan eden Aliye seslendi “ooo Ali bey sizi bu sınıfta görmek ne güzel yine bu senede burnumuzdan gelecek anlaşılan dimi” herkes hocanın lafına gülerken Ali ayağa kalktı “yok hocam yaa estafurullah yanii ne haddimize bu sene uslu olucam valla sözz” herkes Aliye kıkırdayarak gülüyordu anlaşılan bu sene bol gülüşmeli sene olucak)
                          * * * *
Desr bitdi herkes hazırlanıp çıkmaya başladı Leyla kızlarla iyi anlaşmış arkadaş olmuştu bile çoktann hatta Güneşle komşu olduğunu Aselinde Taner ve Ali'yle mahalleden tanıştıklarını öğrendi herkes hazırlandı ve sohbet ederek okulun bahçesine kadar geldiler Ali'yle Tanerse biraz olsun kızların konuşmalarını belki duya bilirler diye kızların arkasından yürüyordu.
Okuldan çıktıklarında kızlar vedalaştı ve Asel kendi yoluna Güneşle Leyla’ysa kendi yoluna gitdi ha tabii gitmeden Leyla Tanere bağırıp “öğleden sonra görüşücez hee unutmaa salakk” diye bağırdı Taner’se “unutmam bücürr saat 3-te birlikteyiz gecikmek yokk”
Leyla Tanere gülüp öpücük atdı ve Güneşle olan yoluna devam etdi.
Leyla ve Güneş birlikte gidiyorlardı ve Leyla biraz geveze olduğu için Ali'nin Güneşi sevdiğini ona söylememek için kendini zor tutuyordu.Yol çok az sohbet etmeyle bitdi ve Leyla eve geldi bugün düşündüğünden çok daha iyi geçmişti ve gününü dahada güzelleştirmek için Tanerle buluşucaktı tabikii.
Bizim 5-li evlerinde bugünün güzel geçdiğinin sevincini yaşıyordu ama haberleri yoktu ki bu onlar için daha başlangıçtı.
                   
                       * * * *
Helloo bebeklerr bölüm nasıldı?
Ben bayıldım şahsenn yaa
Ali'nin Güneşe taktığı lakap şaka mıı🥺
Tanerin sessiz hali sizede garip geldi dimi yaa ama bu daha başlangıç aşkolarr
Neyse izlemede kalın bebekler güzel bölümler bizi bekliyor)

Bizim 5-liHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin