Ölümü hiss etmek

14 3 13
                                    

Okulların tatil olmasının üstünden 1 ay geçmişti artık ve Leyla iyice kötü hiss ediyordu kendini. Bu 1 ay içinde grup olarak 6-7 kere görüşmüşlerdi fakat Leyla gitmemişdi çünkü iyi değildi. Şimdi ne mi yapıyor peki bizim grup? Hepsi evinde ve huzurlu fakat huzurlu olmayan tek kişi çalışma masasına kamera kuran Leyla...

Kamerayı kurar-kurmaz karşısına oturan Leyla derin bir nefes aldı ve sadece hiss ettiklerini konuşmaya başladı.
Selamm arkadaşlarr naberr? Şimdii büyük ihtimalle diyeceksiniz ki bu salak yine ne saçmalıcak acaba. Ama sakin bu sefer saçmalamaya değilde birşey açıklamaya geldim arkadaşlarr...
Okullar tatil oldu bildiğiniz üzere ve tatil olduğundan beri ben hiçbir buluşmaya gelmedim sürekli bir bahane uydurdum size ama dediğim gibi hepsi bahane hiçbiri gerçek değil. Mesela size Babannemlerdeyim dediğimde aslında doktordaydım. Evet yanlış duymadınız doktorda ve nedenini artık size açıklamak isterim. Aranızda bunu sadece Taner biliyor ve artık sizinde öğrenme vaktiniz geldi bence.
Evet arkadaşlar ben yaklaşık 4 senedir beynimde tümörle geziyorum...
Çok ani oldu belki bunu bir anda söylemek ama öyle işte ve bu beynimdeki tümör yüzünden ben her yaz tatilinde muayine oluyorum tedaviler görüyorum arkadaşlar. Aslında şimdiki zamanımızda herşey bir ameliyyata bakar belki de ama oda garanti değil işte 100/50 ihtimall. Ama üzülmeyin ya ben hiç hastaya falan benzemiyorum yani birlikteyken görüyordunuz dimi? Bu 4 sene normal geçti sorunsuz geçti ama  sanarım ters giden birşeyler var. Kendimi hiç iyi hiss etmiyorum ve okullar tatil olduğu gün söylediğim gibi sanki bu yaşananlar son anlarımmış gibi...
Yani uzatmaya gerek yok sizden tek ricam eğer bana birşey olursa biriniz kızınıza Leyla ismini verin. Bi hassa da Tanercim senn. Yani çocukluk hayalim abim gibi gördüğüm çocuğun kızına ismimi vermesidir ve eğer öyle birşey olursa çok mutlu olurum.
Kendinize çok iyi bakın bizim 5-li ve benim biricik sevgilim...
Hepinizi çok seviyorum beni unutmayın olur mu?

Ve kayıtı sonlandırdığı an olduğu yerde hüngür-hüngür ağlamaya başladı. Vedalardan nefret ederdi. Sadece o değil arkadaşlarıda. Evet ölümünü hiss ediyordu hemde fazlasıyla. Sanki önümüzde ki sene okula gidemeyecek gibi  hiss ediyordu. Bu yaz onun son anlarıydı ölümü kapıdaydı ama ne zaman olacağı belli değildi işte.

1 hafta sonra...
Evet o videonu çekmesinin ardından 1 hafta geçmişti fakat kimseye atmamıştı Leyla videonu. Sadece küçük bir kutuya koyup üstüne bizim 5-li yazmıştı.
Okullar tatil olduğu günden bu yana ilk kez arkadaşlarıyla buluştu Leyla. Birlikte yine o parkta oturmuş sohbet ediyorlardı hepsi neşeliydi fakat durgun olan tek kişi Leylaydı ve onu izleyip halini anlayan Taner...
O gün Leyla sessizdi Emirle bile ilgilenmiyordu ve bu durum Emirin fena halde canını sıkıyordu. Akşam eve döndüklerinde akşam yemeğinden yarım saat sonra Taner Leylaya yazdı.

Taner: 5 dakika içinde Emirle her zaman buluştuğun parka gel Leyla hemen itiraz istemiyorum

Leyla bu mesaja sadece görüldü atdı ve 2 dakika içinde evden çıkıp o parka yetişdi. Parka gelir gelmez bankta oturan Taneri görüp gülümsedi.
"Ooo birileri beni özlemiş herhaldee" diye gülerek yaklaştı Tanere. Taner ayağa kalkıp gülümseyerek kollarını açtı ve sarıldı Leylaya. Biraz sarılıp birlikte banka oturduklarında Taner konuşmaya başladı "dökül bakalım Leyla hanımm 1 aydır belki de daha uzun bir süredirr sana birşeyler oluyor ama sen bizden benden bile saklıyorsun." Leyla derin nefes alıp "Taner ben galiba ölümümü hiss ediyorum" dedi çılız çıkan sesiyle. Taner o an dondu kaldı o an nefes alamadı o an bildiyi bütün duaları etti. Gitmezdi sanırdı Leyla gidemezdi ondan. Tuğçenin yerine gelmişti o. Onun için gönderilen melekti, melekler ölemezdi ki, ölmemeliydi. Leyla sessiz kalan Tanere çevirdi bakışlarını donuk yüz ifadesini gördüğün de anladı Tanerin içinden geçenleri. Çünkü onlar birbirlerinin hayatlarını ezbere bilirlerdi. Olayı yumuşatmak adına gülümseyerek "ama üzülme hemen yaa hiss ediyorum diyorum yani sen benim hisslerime ne güveniyorsun hemenn" Tanerde bakışlarinı ona çevirip "Leyla sen hiss ettiklerini yaşarsın" deyip yutkundu gözleri doldu, ağladı Taner her zaman yaptığı gibi yine Leyla'nın yanında ağladı. Leyla sıkıca sarıldı Tanere. Anne şefkatiyle, kardeş şefkatiyle sarıldı. İçi gide-gide ağladı Taner. Susmadı sadece ağladı gitme diyemedi ölemezsin diyemedi hüngür-hüngür ağladı. Ağlayışı yavaşlarken yutkunup "doktor ne kadar dedi? Söyledi dimi? Birşey söyledi hiss etmek falan değil bu doktor söyledi kesin birşey söyledi sen o yüzden böylesin." Leyla derin nefes alıp "yok önce hiss ettim sonra doktora sordum 3-4 ay belkide daha az falan." Taner şokla yerinden ayaklandı "hayır hayır saçmalama kızım ne 3-4 ayı lan olmaz öyle şey ameliyatla olur diyordun sen neden ameliyat olmuyorsun ya hayır saçmalama bu kadar erken değildir ya şaka falan yapma bana eğer şaka değilse de ameliyat ol Leyla yalvarırım nolur bırakma bizi, bırakma beni yalvarırım Tuğçe gibi sende gitme nolur." Sonlara doğru yine ağladı ama bu sefer sadece o değil Leyla da ağladı. "Ameliyat kesin değil işte 100/50 ihtimal oda boşa giderse ailemin parasına yazık benim için zaten onca şey yaptılar"
"Lann saçmalama kızlarısın sen parasına yazık nee ha illa mesele paraysa yemin ederim ben hall ederim bak babamın işini biliyirsun birikimini biliyorsun yemin ederim bende para işi nolur yeterki ameliyat ol Leyla yalvarırım bırakma beni." Leyla ayağa kalkıp sarıldı sessizce sinirli olan Tanere. Sıkıca sarıldılar ağladılar ama birşey oldu o an...
Emir her zaman olduğu gibi yine o parka geldi ve herşey bir anda gelişti yanlarına hızla koşup "LAANN NOLUYO BURDAA?" Leyla ve Taner anlamaz gözlerle baktılar ama Emir sinirlenmişti.
"SİZZ SİZZ VAR YAA ÇOK ADİİ İNSANLARSINIZ OĞLUMM BİZİ KARDEŞİZ DİYE-DİYEE UYUTTUNUZ LANN BU NEE BU YAPTIĞINIZ NEE LANN?" Gözü donmüş gibi bağırdı elini-kolunu sallayarak. Taner derin nefes alırken Leyla korkmuş olacak ki ağlamaya devam etti. "LANN SUSMASANIZAA CEVAP VERSENİZEE BU YAPTIĞINIZ KAHPELİYE BİR CEVAP VERİNN LAANNN."
Taner kaşlarını çatıp "hoop biraderr orda bir durr ne anlatıyon oğlum sen her sarılan sevgilimi lan? Hadi onu geçtim senin Leylaya güvenin yok mu? Lan hadi güvenmeni geçtim bu kızın sana olan sevgisine inanman yok mu? Lann hadi tamam onuda geçtim benim Asele olan sevgime şüphen mi var lann? Ne esip-gürlüyon? Bana adamlık taslıyon şerefsizlik yapma lan." Ama bu Emiri sakinleştirmemişti ki zira yine bağırmaya devam etti "SENN SUSS SEN SUSS O KONUŞSUNN LEYLAA KONUŞSUNN BEN BULUŞMAYA ÇAĞIRDIĞIM DA BABAM GÖRÜR ÇIKAMAM DİYORDUU LANN DAHA 1 SAAT ÖNCE BU AKŞAM BULUŞALKM YAZDIM LANN. YORGUNUM EMİR DEDİN ERKEN UYİCAM DEDİNN TAMAM DEDİMM SUSTUM YORGUNDUR DEDİMM BU MU LAN YORGUNLUKK? BU MUU? ALDIMI BARİ TANER YORGUNLUĞUNU HAA ALDI MIII?" diye Leylaya bağırırken Taner Emirin yakasına yapışıp kafa attı "S... git lann sen kimsin bu kıza bağıracaksınn"
Emir yerde burnunu tutarken hayla susmadı "niye lan metres olarak mı tuttun kendine kızı? Aselin haberi var mı bari ha? En yakın arkadaşıyla çok güvendiği sevgilisinin geceleri buluştuğundan haberi var mı ha?" Taner sinirle yine yer çömelip yakasına yapışıp kaldırarak yumruklamaya başladı Emiri. "Lan seni öldürürümm seni gebertirimm sen kimsin oğlumm? Sen kimsinn? Hangi kapının o.... da bize hesap soruyosun lann." Leyla'nın ağlaması şiddetlenirken Taner Emirin üstünden kalkıp Leyla'ya sarılıp saçlarından öptü "şşş tamam tamam sakin oluyoruz ve sen eve geçiyorsun tamam mı? Hadi canım hadi güzelim eve geç ben yazıcam sana hadi." Emir yerden zorla kafasını kaldırıp "evet güzeli eve geç başka zaman s.... seni artıkk." Taner yine Emirin üzerine atılıp dövmeye devam etti "LANN SENİ ÖLDÜRÜRÜMM GEBERTİRİM OĞLUM SENİİ" dedi ve hayla dövmeye devam ederken sesini sakinleştirip Leylaya döndü "hadi Leyla kurbanın olayım birazdan polis falan gelir seninde başına bela olmasın hadi güzelim lütfen zor durumda bırakma beni nolur." Leyla başını sallayıp uzaklaştı ordan eve geçti yatağında hüngür-hüngür ağladı Taner ve Emirinse o gece sonu tabiki karakolda bitti...

_________________________________________

Evettt bu bölümü bugün doğum günü olan arkadaşım şerefine paylaştım🤭
Ama kendisini birazcıkk ağlatıcaz galibaa
Umarım beğenirsiniz bölümü bebeklerr
Oy ve yorum yapmayı unutmayın
İzlemede kalınn💕

Bizim 5-liHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin