10

3.2K 151 47
                                    

Siktiğimin evine geldiğimde saat biri geçiyordu. Çok sinirliydim ama yapacak bir şeyim de yoktu.

İşimin parçası bu Diyerek, olayı kabullenip içeriye giriş yaptım.

Arabayı park edip evin girişine doğru yürüdüm .

Kapıda duran güvenliklere selam verip geldiğimi haber vermelerini söyledim.

Bir süre bekledikten sonra içlerinden biri yanıma yanaşıp

" Ateş bey , Pars bey beş dakika içinde gelecekmiş . Arabanın yanında onu beklemenizi söyledi. Ben size arabaya kadar eşlik edeyim." Dedi.

Sikik asilzade diye düşünsem de güvenliği kafamla onaylayıp takip ettim.

Gecenin ayazı yüzüme vuruyordu. Normal de soğuğa alışkındım ama İstanbulda tekrar yaşamaya başladığımdan beri biraz yumuşamaya başlamıştım.

Derince bir soluk alıp soğuğu iyice içime çektim.

" siz burada bekleyin. İstediği arabayı getireyim ben." Ben Diyerek yanımdan uzaklaştı güvenlik .

Gecenin köründe uğraştığım şeylere bak diye düşünerek beklemeye başladım.

Çok geçmemişti ki son model bir Mercedes g63 önümde durdu.

Adam elime anahtarı uzatıp yanımdan uzaklaştı.

Bense daha fazla üşümemek için arabanın içine yerleştim.

Aradan on dakika geçmişti ama hala gelen giden yoktu. Yine de biraz daha beklemeye karar verdim. Bu salak çocuk kesin çok geç hazırlanıyordur diye düşündüm.

Ama aradan yarım saat geçtiğinde sikik çocuğun bir boklar karıştırdığını anladım.

Arabadan inip tekrar kapının önünde duran güvenliklerin yanına doğru gittim.

" şişşt baksanıza bir ." Diyerek adamlara seslendiğim de benim aksime kibar bir şekilde

" buyrun ateş bey." Demişlerdi.

" Pars gelmedi hala . " Dedim cebimden bir sigara çıkartırken.

" hemen bakıyorum." Diyerek biri yanımdan uzaklaştı.

Aradan beş dakika geçmemişti ki yanımıza döndü

Hafif çekinerek

" Ateş bey , Pars bey bugün dışarı çıkmaktan vazgeçmiş." Dedi.

Hafifçe tıslayarak gülümsedim. Beyinsiz velet benimle oyun oynamaya çalışıyordu.
Sinirlerim tepeme çıkmıştı.

Yumruklarımı sıkıp derince bir nefes aldım.

" sen göstersene  şu Pars'ın odasını bana." Dedim adama doğru yürüyerek.

Adam telaşla

" efendim bizim gereksiz yere üst kata çıkmamız yasak" Dedi.

" sen göster... birii bir şey derse bütün sorumluluk bende." Dedim.

Adam tereddüt etmiş şekilde bir bana birde arkadaşına bakıp duruyordu.

Elimde ki sigarayı söndürüp

Daha fazla düşünmelerine fırsat vermeden

" sorun olmayacak . Sadece odayı göster hadi." Dedim

" Pekala." Diyerek yürümeye başladı.

Geldiğimden beri üst kata ilk defa çıkıyordum. Tek başıma gelsem Pars denilen çocuğun odasını asla bulamazdım. Yukarıda bile bir sürü oda kapısı vardı.

KORUMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin