16

3K 166 54
                                    

Üstümde yüklü, bütün gerginliğim ile işe gidiyordum.

Gerginliğimin sebebini tam olarak bilmiyordum ama çocuğa özel ders verme fikri eve yaklaştıkça,  üstüme bir yük olup oturmuştu.

" Offf." Diyerek arabanın camını aralayıp yola devam ettiğim de , biraz daha iyi hissetmeye başlamıştım.

Büyük malikaneye vardığımda , sabah erken saatte işe neden geldiğimi sorguluyordum.

O sırada tam kapıda özbey'le karşılaştım.

" günaydın." Dedim bir baş selamı ile birlikte.

" günaydın Ateş bey . Nasılsınız." Dedi yine bütün naifliği ile.

" iyiyim sağolun siz." Diye kibarca cevaplamaya çalıştım.

" bende iyiyim . Pars uyuyordur hala ,siz geçin kahvaltınızı yapın, isterseniz odanız da dinlenmeye devam edin o kalkana kadar . SiZe haber verirler."

" tamam ben hallederim."

" benim şimdi gitmem gerek iyi günler size."

" iyi günler." Dediğim de yavaş adımlarla arabasına doğru adım attı.

Adam da bir tuhaflık vardı ." Sanki her geçen gün daha da yavaş yürüyor gibi..." Diye düşündüğümde , her  neyse Diyerek, içeri doğru girdim.

Sofranın başında beni bekleyen kıza

"burayı toplayın , ben mutfakta alıştırırım bir şeyler ." Dediğimde , kız beni başıyla onaylamakla yetindi.

Mutfağa doğru adımlayıp

"Merhaba." Dedim sabahın bu saatinde bile harıl harıl çalışıyorlardı.

Geçen konuştuğum kadın ortalıklarda yoktu , onun yerine başka biri gelip

" buyrun bir şey mi istediniz. Kahvaltı da eksik bir şey mi var ? " Diye peşi sıra konuşmaya başladı.

Geçen gördüğüm kişi sayısından , daha çok çalışan olduğunu fark etmiştim.

" ben kendime bir sandviç hazırlayacaktım.  Malzemeleri kullanmam sorun olmaz sanırım?"

" siz neden zahmet ediyorsunuz. Ne istiyorsunuz söyleyin biz hazırlarız."

" yok ben kendimde yaparım."

" olur mu öyle şey. Neli olsun sandviçiniz hemen hazırlarız. Hemen oturun şöyle." Dediğinde üzerimde oluşan bakışları görmemeye çalıştım.

Dediğini yapıp yerime yerleştim.

" domates , peynir yeterli olur." Diye de sandviçi nasıl istediğimi belirttim.

" ne içersiniz. Yeni taze çayımız var, taze meyve suyu , yada başka bir şeyler." Dedi kadın sandviç ekmeğini çıkartırken.

" çay olur."

" Pekala." Diyerek başka birine çay getirmesini söyledi.

Bense sessizce oturup yaptığı şeyi izlemeye başladım.

İçine her yeni bir malzeme koyduğunda bana soruyordu.

Ben aslında klasik domates , peynir yeter desemde bir de bunu deneyin beğenmezseniz,  dediğinizi yaparız diye de gülümsemişti.

Sandiviçi yerken , bana meraklı suratla bakmasından rahatsız olsam da sesimi çıkartmayıp

" ellerine sağlık , çok güzel olmuş. Gerçekten beğendim." Dedim ki gerçekten de beğenmiştim.

KORUMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin