Masalarından kahkaha sesleri eksik olmuyordu. Neye bu kadar gülüyor bunlar diye düşünüp duruyordum. Yemekleri biteli neredeyse yarım saat olmak üzereydi. Hala mal gibi oturup duruyorlardı.
Beni yavaştan afakanlar basmaya başlamıştı. Bir sigara içmeye ihtiyacım var diye düşünürken, hepsi birden ayaklandı.
Velet bana hiç bir şey söylemeden çıkışa doğru ilerlerken, hızlıca yanına doğru yürüyüp , yanında ilerlemeye başladım.
Herkes arabasına doğru dağıldığında , sessizce takip etmeye devam ettim. Yanımızda bir kız kalmıştı.
Arabanın önüne geldiğimiz de velet bana doğru dönüp
" arkaya geç sen." Dedi.
Lan siktiğimin arabasının arkasına ayağım sığmazdı benim. Tamam diğer spor arabalarının arkasına göre biraz daha geniş olabilirdi ama yine de benim gibi herif için fare Yuvası gibiydi.
Dudaklarımla cıklayıp
" olmaz." Dedim.
Bir başkasının rahatı için kendi rahatımı bozamayacaktım.
" ne olmaz ." Dedi şaşkın gözlerle bana bakarak.
" arkaya falan geçemem ben. " Dedim tekrar arabaya yaslanmış şekilde beklerken.
" ne demek geçemem ne diyorsun sen."
" vallaha duydun. Sen arkayı görmüyor musun ayağım sığmaz benim oraya. Kusura bakma geçemem." Dedim.
O sırada kız atlayıp
" ya arka benim midemi bulandırıyor ben geçemem arkaya." Diyerek konuşmaya başlamıştı.
Şuan olan durum komiğime gitse de ben de kız için bacaklarımdan olamayacaktım.
" geç arkaya." Dedi tekrar bana doğru bakarak.
" geçemem." Dedim hiç oralı olmayarak.
" tamam geçme kal burada. Biz gidiyoruz."
" gidemezsin. Babanı ararım." Dedim kollarımı birbirine bağlamış şekilde öylece bekliyordum.
Yanıma doğru yaklaşıp sinirle tam önümde durdu.
" siktiğimin yerinde, sen sadece bir korumasın. kendini ne sanıyorsun. Seni, beni delirtmen için falan mı tuttular. " dedi
Nefesi nefesime çarparken , sinirlenmiş olması yine istemsizce hoşuma gitmişti.
" Babanla konuşursun. " Dedim ve ıslık çalmaya başladım.
Bu hareketim onu daha çok delirtmişti.
Sinirle sağa sola tekma savurmaya başladığında gülmeye başlamıştım.
Kız şaşkın gözlerle bizi izliyordu.
" lan tamam ağlama bir fikrim var." Dedim gülmeye devam ederken.
Ellerini yumruk yapmış şekilde bana bakmaya başladı.
" arabayı ben kullanayım , kız yanıma otursun. Sende arkada gelirsin işte." Dedim
Ve sırıtmaya devam ettim.
Hızlıca gelip elleriyle yakalarımı kavradı.
Sonra çekip beni sarsmaya başladığında" seni öldüreceğim. " demeye başlamıştı.
Yanımızda ki kız birden telaşlanıp
" tamam bırak Pars. Ben Davut 'ların arabasına geçiyorum. Sakin ol lütfen." Dediğinde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUMA
Romanceiki baskın karakter , iki farklı hayat , iki farklı dünya ... ve birlikte olmamak için onlarca sebep. peki ya kalpleri? not : bütün hikayelerim yetişkin içerik. yaşınız küçük yada cinsellikten hoşlanmıyorsanız uzak durun.