Pars ,Arabaya hiç bir şey söylemeden binmişti.
Ağzından tek bir kelime çıkmamış , göz teması bile kurmamıştı.
Bende peşinden yerime kurulduğumda, sessiz bir şekilde yolculuğumuzu tamamlayıp okula gelmiştik.
Yine hiç bir şey söylemeden arabadan inip okuluna gitmişti.
Hiç bir şey hatırlamıyor mu ,yoksa hatırladığı için mi böyle davranıyor diye düşünmüştüm.
Kemal o sırada
" her çok içtiğinden sonra böyle sessiz olur. Telefonun sesi bile kısıktı fark etmedin mi? Başı ağrıyor sanırım." Dediğinde
Genel halinin böyle olduğunu anladım.
Belkide gerçekten geceyi hatırlamıyordu bile.
" fark ettim." Diyebildim sadece.
Kafam dopdoluydu.
Aradan ne kadar zaman geçmişti bilmiyorum ama telefonun çalmasıyla, kemal'le ettiğim muhabbete ara verdim.
Avukatın aradığını görüp telefonu açtım.
" Efendim avukat." Dedim.
" Ateş bey merhaba okulun önündesiniz değil mi?"
" Evet nerede olacağız bekliyoruz işte veleti."
" Pekala okula girip Pars beyi okuldan almanızı istiyorum. Müdür bey sizinle ufak bir konuşma yapacak sonra Pars beyi direk eve götürün. Akşam Özbey bey sizinle konuşacaktır."
" velet i ben niye alıyorum hayırdır?"
" okulda ufak bir kavga olmuş . Müdür size açıklama yapacak. Özbey bey şuan önemli bir toplantıda ."
" Pekala anladım." Diyerek telefonu kapattım.
Kemal bana meraklı gözlerle bakarken
" velet sanırım kavga etmiş ." Dedim
" kim Pars bey mi kavga etmiş."
" Evet niye şaşırdın."
" ilk defa böyle bir şey duyuyorum ne bileyim. Aksi gözükse de hiç kavga ettiğini duymamıştım."
" neyse gideyim neyin nesiymiş bir bakayım."
Diyerek arabadan indim.
Okulun önünde güvenlikle konuştuktan sonra içeri doğru adımlayıp müdürün odasına doğru ilerledim.
O sırada kapının önünde, geçen tanıştığım Pars'ın arkadaşı olan Fransız çocukla karşılaştım ismini unutmuştum ama tipini hatırlıyordum.
" merhaba ." Dedi beni görür görmez yanıma gelerek.
" merhaba." Dedim bende
" sen ciddi ciddi hep Pars'lasın sanırım baksana buraya bile seni göndermişler."
" e özel korumasıyım . Normali bu. Ne oldu peki ?" Dedim
" benim yüzümden kavga etti."
" senin yüzünden mi?"
" Evet içeride ki çocukla ben kavga etmek üzereydim. Pars araya girdi ve çocukla yumruklaştılar. Benim yüzümden oldu."
" Alt tarafı kavga etmişler neden ölmüş gibi davranıyorsun. " Dedim abartılı tepkisine göz devirerek.
" Ateş di değil mi sen benim ismimi hatırlıyor musun?" Dedi birden oda alaksız bir cevap vererek.
Hayır anlamında sadece başımı sallamakla yetindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUMA
Romanceiki baskın karakter , iki farklı hayat , iki farklı dünya ... ve birlikte olmamak için onlarca sebep. peki ya kalpleri? not : bütün hikayelerim yetişkin içerik. yaşınız küçük yada cinsellikten hoşlanmıyorsanız uzak durun.