15

3.1K 175 35
                                    

Kapının tıklatılma sesiyle gözlerimi araladım. Beklerken uyuya kaldığımı anladığımda ,hızlıca kolumda ki saate baktım. Yaklaşık iki saattir uyumuş olduğumu görüp , yataktan doğruldum.

Kapı tekrar tıklatıldığında

" gir ." Dedim uyku mahmuru sesimle .

Çalışan kız içeri girdiğinde başıyla beni selamlayıp

" uyandırdım galiba ama özbey bey geldiler. Sizi yemeğe bekliyorlar." Dedi.

" tamam geliyorum." Dediğimde kapıdan çıktı.

Bende odada ki banyoyu kullanarak , kendime çeki düzen verdim.

Üstümle uyuduğum için , biraz kırışmıştı ama önemsemedim.

İyi göründüğüme karar verdiğimde odadan çıktım.

Geniş salona girdiğimde , yemek masasında beni bekleyen aileyi görünce

" kusura bakmayın,  geç kaldım biraz sanırım." Diyerek sofraya yerleştim.

Pars , kafasını önüne eğmiş telefonuyla oynarken , Ariana beni izliyordu.

Özbey de ben sofraya yerleşince

"  önemli değil bizde daha yeni oturmuştuk zaten... Duyduğuma göre burada bir oda istemişsin. Bence doğru karar....Bu arada afiyet olsun hepimize." Diyerek yemeğe başladı.

" Evet öyle oldu. Sürekli burada kalmayacağım ama burada bir odam olması daha iyi olacak gibi." Dedikten sonra Pars telefondan kafasını kaldırıp, bana tip tip bakmaya başladı.

" odadan memnun musun? Eğer beğenmediysen başka odalarda vardır. Eminim hoşuna giden birine yerleşirsin." Dedi özbey.

" Hayır sorun yok oda gayet iyi." Dediğimde

Özbey de memnun olmuş gibi kafasını aşağıya yukarıya salladı.

O sırada Ariana

" Artık asıl konuya gelebilir miyiz ? Özbey dedi ." Ses tonundan sinirli olduğunu anlayabiliyordum.

Özbey talimatı almış bir şekilde bana doğru konuşarak

" Bugün bir şeyler olmuş sanırım Ateş bey. Sizden de dinlemek isteriz." Dedi.

" Anlatacak çok da bir şey yok. Evladınız kavga başlatmış ve birine yumruk atmaya çalışmış , okulda kavga çıkardığı içinde uzaklaşma aldı." Dedim sakin bir şekilde konuşarak.

" kendi okulumuzda uzaklaştırma almış." Dedi Ariana araya girerek.

Pars arada bize baksa da asıl ilgisi telefondaydı.

" uzaklaştırma alması biraz ağır olmamış mı sizcede Ateş bey." Dedi özbey tekrar bana bakarak.

Bense derin bir nefes alıp soluklandım.

" okulla konuştuğum da bu tarz olayların cezasının uzaklaştırma olduğu söylendi." Dedim sadece.

" ama okul bizim." Dedi Ariana bana doğru dönerek.

" hanımefendi  ne fark eder , oğlunuz bir suç işledi ve cezasını çekiyor." Dedim sesimi yumuşak tutmaya çalışarak.

" bu kadarına gerek yoktu özbey." Dedi Ariana

Bu söylemden sonra Pars hafifçe kıkırdadı.

Bense umursamayarak konuşmaya devam ettim.

" Ariana hanım endişenizi anlıyorum. Ama oğlunuz bir hafta okuldan ayrı kalsa , hayatında çok da büyük bir kayıp olmaz bence. Hem siz oğlunuzun değişmesini istemiyor muydunuz? Neden şimdi önünde engel oluyorsunuz ." Dedim bende hafifçe ona doğru dönerek.

KORUMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin