3

4.3K 201 153
                                    

" sizi buraya çağırma sebebimin, size bir iş teklifinde bulunmak olduğunu avukatım zaten size bildirmiştir."

"Evet ağzında bir şeyler geveledi. "

"Sizi koruma olarak işe almak istiyorum Ateş bey. Dün gece oğlumun da bulunduğu bir mekanda , büyük bir kahramanlık gösterip silahlı adamları etkisiz hale getirmişsiniz. "

" yine de bir sürü insanın vurulmasını engelleyemedim. Bu kahramanlık sayılmaz. Gelecek olanı göremedim. Ufak bir kavgadır diye boşverdim. Doğru bir iş  yapmış olsaydım. O eleman daha silahını çıkartamadan ,cehennemi görürdü. " Dediğimde ciddiydim.

Eski ben olsaydım ufak bir kavgadır diye geçiştirmez her zaman dikkatli olurdum.

Artık eskisi gibi değildim. Bir şeyleri öngörmeyi bırakıp,  bütün yaşantımı salmıştım.

O bu söylediğime gülümsedi.

" işte daha iyisini yapması gerektiğini düşünen biri . Açıkcası ben bu işlerden anlamam yine de bir kişinin silahlı üç kişiyi alt etmesi takdire şayan. Eski yüzbaşı olan birinden de daha azı beklenemezdi zaten değil mi?"

" yüzbaşı olduğumu duyduysanız , askerlikten neden ayrılmak zorunda olduğum hakkında da bilginiz vardır."

" Evet var." Dedi keskin net bir dille

" ve hala beni koruma olarak istiyor musunuz?"

" açıkcası ben sizi  biraz izledim ve  ayağınız da hiç bir problem varmış gibi durmuyordu. Ama tabi ki Askeriye olunca her şey kusursuz olmalı. Ufak aksaklıklara bile yer yok. Ama ben zaten kişisel bir koruma olarak size işe alacağım ve ayağınız da ki problem sizi çok etkilemiyor gibi gözüküyor."

Söylediklerinde haklıydı . Suriyede bir çatışma sırasında dizimden yaralanmıştım. Yürürken gözüken bir problemim yoktu ama iş uzun vadede yürümeye yada koşmaya gelince ayağım aksamaya başlıyordu. Belki bu gündelik işlerde problem olmayabilirdi ama askeriye gibi sürekli dağ bayır gezmek zorunda kalan bir asker için emeklilik vaktinin geldiğine işaretten başka bir şey değildi.

"Haklısınız ama korumalık yapmakta,  ayakta kalmamı gerektirecek bir iş olacak.  Yani size sıkıntı çıkarmayacağımın garantisi yok."  Dedim hislerimi dile getirerek.

" sizi ,beni korumak için görevlendirmeyeceğim. Açıkcası bu aralar bir kaç sıkıntılı işle uğraşıyorum ve ailemin canı sıkılsın istemiyorum. bir oğlum var ve kendi başına dikkatli olması imkansız biri. Anlayacağınız biraz başına buyruk. Onun başına biri lazım . Tahmin ettiğiniz gibi bir sürü korumamız var zaten ama oğlum etrafında insanlarla gezmek istemiyor o yüzden bende yanında en azından birinin olmasını istiyorum. Günün çoğunu okulda geçiriyor zaten. Onun yanında okula gidip çıkışa kadar beklemeniz gerekiyor.  Bu süre zarfında ayakta olmanıza gerek yok . Arabada onu bekleyebilirsiniz. Okuldan sonra biraz yorucu olabilir.Bir koruma değil daha çok yanından ayrılmayan bir arkadaşı gibi olmanız lazım. İşte o eve gelene kadar ki kısımda bir dakika bile yanından ayrılmamanız ve onu yanlız bırakmamanız gerekiyor."

" bebek bakıcılığı yani? Yanına sizin korumalarınızdan birini verseydiniz."

" öyle demek istiyorsanız olabilir. Oğlum çok olgun biri değil. Ama alacağınız tutarın sizi tatmin edeceğinden emin olacağım . Ve sizi zorlayacak çok da büyük bir durumun olacağını düşünmüyorum. Yanına birini verme kknusuna gelince, Oğlumu deneyimli bir askere emanet etme fikri, açıkcası beni tatmin ediyor."

" eski asker." Diye düzelttim.

" fark etmez. O düzen ve tertipte yıllarca çalıştınız belki oğlumda sizden bir şeyler kapar bir umut işte ." Deyip gülümsedi.

KORUMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin