18. fejezet

370 15 0
                                    

Ruby

Ruby őszintén aggódni kezdett, főleg Carlos hívása után. A főnöke egyelőre épp olyan bizonytalan volt, mint ő maga. Még nem tudták felmérni, mekkora károkat okoztak a róluk készült képek, de Carlos azt jósolta, semmi jóra ne számítson. Végül abban maradtak, várnak egy-két napot, és utána kiderül, hisznek-e még neki az olvasók.

Ruby nem tudta, mi lesz, ha el kell hagynia Adrian házát. Soha többé nem látja őt? Egyik napról a másikra véget ér az, ami közöttük van? Valószínűsítette, hogy így lesz. Túl kevés időt töltöttek együtt ahhoz, hogy Adrian marasztalja. Nem maradt elég ideje arra, hogy megnyissa a férfi szívét.

Még nem akart pánikolni, ezért inkább úgy döntött, lekötni magát valamivel. Adrian úgyis dolgozott, ő pedig folytatni akarta a nyomozást azon a szálon, amelyen már elindult.

Régebbi híreket keresett Simon Greenről. Egyiket zárta be a másik után, mire talált valamit, ami azonnal felkeltette az érdeklődését: Autóbalesetben elhunyt Isabella Green, az ismert üzletember Simon Green lánya.

Ruby még csak azt sem tudta, hogy Greennek volt egy lánya. Igaz, amikor ez történt, ő még csupán tizennégy éves volt, így Simon Green létezéséről se hallott.

A cikk szerint a húszéves lánynak előző nap volt az eljegyzése. Autójával megcsúszott, kisodródott, és nagy sebességgel egy fának ütközött. A boncolás során kiderült, hogy nem fogyasztott semmilyen szereket, viszont gyermeket várt. Ruby megborzongott. Senkinek sem kívánt ilyen tragikus véget.

A megérzései azt súgták, jobban merüljön bele ebbe a témába. Lázasan keresgélt képeket Isabella Greenről, és talált is néhányat. Szép, szőke lány volt, bájos mosollyal. Ruby egy iskolai tablóképre is rábukkant, így lett még egy nyom, amin továbbmehetett. Ezúttal az iskola végzőseire keresett rá. Hamar rátalált Isabella osztályára, majd szép sorban rákeresett a nevekre a közösségi oldalakon.

Ruby abban reménykedett, hogy hátha talál valami régi bejegyzést a balesetről. Már kezdte feladni, mikor végre ráakadt Isabella egyik barátnőjére, ugyanis régről sok közös kép volt feltöltve róluk.

Fáradtan megdörzsölte a szemét, és nekilátott végignézni őket. Rögtön a második képnél megállt, és a szíve nagyot dobbant. Adrian! Sokkal fiatalabb volt, de Ruby azonnal felismerte.

Isabella egy autó előtt pózolt a barátnőjével. A kép szélén álltak néhányan, köztük Adrian. Gyönyörű kék szemeivel Isabellát figyelte. Ismerték egymást. Adrian ismerte Simon Green lányát. Ruby izgatottan lapozott tovább. Később talált egy újabb képet, ami az iskola előtt készült. A két lány egyenruhát viselt, és a háttérben ott állt Adrian, kezében egy női táskával, és olyan szerelmesen nézte Isabellát, hogy Ruby még így, tizenkét év távlatából is féltékenységet érzett.

Adrian szerelmes volt Isabellába. Elképesztő! Ruby újra megnézte mindkét fotót. Isabellán látszott, hogy jómódú családból származik, azonban Adrian jóval egyszerűbbnek tűnt a ruházata alapján.

Vajon mi volt közöttük? Lehet, csupán viszonzatlan szerelem? Esetleg a lány csak játszott Adriannel? Talán a szülők tiltották őket egymástól? Ez lesz a titok. Ruby egészen biztos volt benne, hogy Adrian és Isabella között történt valami, amit a férfi túl nagy traumaként élt meg. Ezért kerüli a nőket, és ezért akarja tönkretenni Isabella családját. Valószínűleg megviselte a lány halála, vagy az hogy elhagyta, hiszen Isabellának vőlegénye volt a baleset idején, ráadásul babát várt.

Ruby elhatározta, hogy rá fog kérdezni. Adrian ígéretet tett, hogy ha kitalálja, akkor elmeséli a titkát. Nos, amint lehet, szaván fogja. Ahogy ezt végiggondolta, Adrian lépett be a nyitott ajtón.

Egy feleség naplója - teljesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin