1-GEÇMİŞE DAYALI

351 21 110
                                    

                    Medya: Müjde Dinçer

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                    Medya: Müjde Dinçer









⁶_10.08.2020_⁶

Sabah yatağımda gözümün içine vuran güneş gibi kavruluyordum, gözümün içina bakışı beni bir güneş gibi yakıyor'du.

güneşin sıçıklığını üstümde hissetmek o sıçaklık ile o anki mutluluk benim için her şeye değerdi.

ama bu başkaydı ben ilk defa onun karşısında bir dünya gibi yanıyordum,bakışları ile beni yakıyordu,eritiyor'du,ama farkında değildi.

"Seni istemiyorum sevmiyorum seni artık anlasana neden anlamıyorsun seninle sevgili olmak en başından beri zaten en büyük pişmanlıktı"dedi yaman"

"Tamam sevmiyordun o zaman neden oynadın benimle neden beni kendine bağladın he neden neden"son iki çümleyi gögüsüne vura vura söylemiştim"

"Evet seninle eğlendim oyun oynadım senle oldumu mutlu musun he anladın mı şimdi"dedi yaman"

"Senden nefret ediyorum yaman senden nefret ediyorum yaman yılmaz"dedim yamanı iterek elerimi yakasından çektim"

"Senin o kafanda kurduğun küçük dünyanı sana dar ediçem anladın mı yaman"dedim"

"Seni anne sev-"dedi yaman"

Duraksadı eli ile anlının terini sildi,hava soğuk olduğu halde anlı terlemişti,anlını sildikten sonra,cümlelerini toparlayıp konuşmaya devam eti.

"Seni annen sevmemiş benmi seviçem"dedi yaman"

Dedi dediği o son cümle beni istemsizçe gözlerimin dolmasına neden oldu,tutamadım göz yaşlarım o son cümleye karşı,daha fazla dayanamadı.

onun karşısında eriyordum bitiyordum,ama o benim gözlerimin içine bile bakmıyor'du,onca sözden sonra hala nasıl karşım'da durabiliyor'du,elimi kaldırıp yüzüne tokat atım.

"Be-ben seni gerçekten sevmiştim sana bağlanmıstım ama sende haklısın beni annem babam ailem sevmemiş sen neden sevesinki"dedim"

Yaman vurduğum tokat ile iç yanağını ısırarak,bana bakmamaya çaba göstererek,önüne baktı.

"Yüzüme bak neden bakmıyorsun,çok mutlusun dimi kızların kalbi ile oynamayı çok seviyorsun"dedim"

"ama şunu asla unutma yaman seni asla af etmiçem asla"dedim"

o son cümle ile yüzüne bakmadan, onu orda bırakıp,eve doğru ilerledim.

⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin