Arkadaşlar bu bölüm sadeçe yamanın ağzından konuşmalar oluçak .
Sabah evden çıktığımda,emir yanıma geldi.
"Günaydın yaman bey"dedi emir"
"Günaydın emir bu gün evde olmiçam o yüzden daha dikkatli olmanızı istiyorum müjde bu evden çıkmiçak ona göre aç gözünü eğer bir şey olursa o zaman beni tanıyamazsın ona göre"dedim"
"Tamam siz merak etmeyin yaman bey ben herkezi uyarıçam"dedi emir"
"Tamam benim arabamı getirsinler"dedim"
"Peki yaman bey"dedi emir"
Kafası ile diğer korumaya işaret etti,adam arabamı getirdi.
Arabayı ben kulanaçaktım,araba sürmeyi seviyordum,ilk şirkete gelip,şu adamın hangi ceza evinde kaldığını asistanım ademden öğrenip.
Adem ile birlikte ceza evine geldik,ilk avukatı ile konuşaçaktık,avukatı ile yaklaşık yarım saat konuşmadan sonra.
Müvekili yani müjdenin içeri atığı adam,ile konuşmak için sorgu odasına girip,karşısındaki sandalyeye oturdum.
"Adın ömer 60 yaşındasın 57 yaşında büyük bir oparasyonda yakalanmış yaklaşık 3 yıldır bu hapishanedesin bilmem ne kadar insan öldürüp suçsuz yere diri diri yakmışsın"dedim"
"Bırak bu oyunları sen beni çok iyi tanıyorsun,doğrudur 57 yıldır bu işi yapan ve asla ama asla hiç bir türlü yakalanmayan"dedi ömer"
"Kendi halimde bir adamken daha düne kadar ortalıkta olmayıp dah yeni savçı olan 23 yaşındaki bir kızın tuzağına düştüm,bunu neden anlatmıyorsun"dedi ömer denen adam"
"Seni o kız yakalamasaydı bile,ben yakalayaçaktım zaten"dedim"
"Bırak bu oyunları avukat sende o kızın kim olduğunu biliyorsun hata senin sevgilin neden tanımıyormuş gibi davranıyorsun"dedi ömer"
"Merak etme seni takip ettirip evine gelipte o kadar adamın içinde sevgilini öldüreçek değilin"dedi ömer"
"Hele bir dene hele bir o kıza dokun bu sefer avukat falan dinlemem sana ölümlerden ölüm beğendiririm anladınmı beni"dedim"
"Oww desenize bizim herkezin dilinde olan avukat tehtitler yağdırıyor"dedi ömer"
"Bu bir tehtit değil sadece uyarı ben seni burdan çıkartmiçam o kızınıda adamlarınıda bulup hepsini senin yanına tıkıçam"dedim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18
Romance"Sen neden bu kadar güzelsin"dedi yaman" "Ben güzel değilim"dedim" "Hayır sen çok güzelsin hata benim güzelimsin"dedi yaman doğru mesele onun güzeli olmaktı" "Sende benim yakışıklımsın"dedim" *Yaman&müjde* ...