⁶10.11.2018⁶
Her şeyden habersiz yaman ile motora binmiş bir yere gidiyorduk evet evet doğru duydunuz yaman eskiden motorlara aşıktı hata o kadar çok seviyorduki bir ara kaza yaptı.
ama hala vazgeçmedi o dereçe çok seviyor bense çok korkuyordum yamanın zoru ile ilkkez binmiştim ama binmem ile inmem bir olmadı korkudan şoka girmiştim kendime zor geldim.
Yaman ile kocaman bir basketbol sağasının önünde durduk kasklarımızı çıkartıp basketbol sağasına doğru ilerleyip geldik.
"Sevgilim biz buraya neden geldik"dedim"
"Sevgilim ile basketbol oynaçağız"dedi yaman"
"Yaa yaman bak beni hiç bulaştırma ben oynamayı bilmiyorum zaten"dedim"
basketbol sağasının içine girdik, yaman eline basketbol topunu alıp, sektirerek potaya atı,şuna bak boyu uzun diye hava atıyor.
"Sen bana nisbetimi yapıyorsun"dedim"
"Nisbet değil ama eğer sen dersenki ben korkuyorum o zaman gide biliriz hata gidelim ya ben öylesine dedim zaten"dedi yaman"
basketbol kapısından çıkmak için giderken,bir ayağımı öne atıp, kolarımı bağdaç kurdum,yamana sinsi sinsi baktım.
"Benmi basketbol oynamaktan korkuçam lan annem beni türkiye birincisi olmam için doğurdu hem sen bana kısamı demek istiyorsun bir kere ben bir 70 boyundayım benden 15 cm uzunsun diye havamı atıyon he cen havamı atıyon he"dedim gülerek"
"Tamam kız görüşeceğiz bakalım kim kazanaçak hata idayada girelim"dedi yaman"
yanıma gelip,basketbol topunu yere koyup,bir ayağınıda üstüne koydu.
"Tamam lan girelim idaya bakalım senmi yamansın yoksa benmi"dedim"
"Tamam o zaman kaybeden 1 hafta kazananın istediği her şeyi yapaçak en fazla potaya 5''den fazla top atan kazanır"dedi yaman"
"Tamam lan hadi başlayalım"dedim"
allah sonumuzu hayır etsin,bir hırsla başladım,bakalım sonumuz ne oluçak.
Yaman beni kotik gördüğü için oyunu sen başlat dedi,ama bilmiyorki bu kotik bu gün ona neler yapaçak,basketbol topunu sektirerek potaya doğru gitim, yamanda peşimden geldi,almaya çalıştı ama alamadı,bense topu alıp potaya atım,ama potaya atarken potayı tutum orda asılı kaldım, yaman ise bana bakıp gülme kırizlerine girdi.
"Lan piç gülüçeğine yardım etsene bak eğer burdan düşerde ayağım kırılırsa bende senin kafanı potaya sokarım ona göre"dedim yaman ise hala gülüyordu"
"L-Lan sen oraya as-asılmayı nasıl be-beçerdin"dedi yaman gülmekten konuşamıyordu"
"Yamannnnnn deli etme lan indir beni diyorum indirsene çok yüksek burası"dedim"
yaman ise gelip beni belimden tutu, bende baçaklarımı yamanın beline sardım,yaman ise eleri ile kalçamı tutu,saçlarım yamanın yüzüne değiyordu,o an ikimizde,bir birinizin gözlerinde resmen kaybolmuştuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18
Romance"Sen neden bu kadar güzelsin"dedi yaman" "Ben güzel değilim"dedim" "Hayır sen çok güzelsin hata benim güzelimsin"dedi yaman doğru mesele onun güzeli olmaktı" "Sende benim yakışıklımsın"dedim" *Yaman&müjde* ...