⁶16.02.2015⁶
Bakışlarında kaybolmuştum o gün, onu ilk gördüğüm gün,bakışları içimi ısıtıyordu,üşüyen bedenimi bakışıyla ısıtmıştı,kim bilir dokunsa nolurdu.
Sim siyah gözleri mavilerimi içine çekiyordu,onunla birlikte benimde gözlerim siyahi renge dönüyordu, ona bakarken göz bebeklerimini için büyüyordu.
yanıma geldi,o yaklaştıkça aramızdaki mesafe azaldı, aramızdan resmen rüzgar esmiyordu,elini omuzuma atı.
"İyimisin"dedi tanımadığım bir ses"
"İy-iyiyim"dedim uzaklaşarak"
"Korkma benden zarar gelmez sana"dedi"
Tekrar aynı ses,üstündeki çeketini omuzlarıma bıraktı.
"Nerde oturuyorsun sen"dedi"
Beni ayağa kaldırarak,gine aynı ses.
"B-ben ben bilmiyorum benim evim yok benim bir ailem yokki"dedim"
Kendimi kaybetmiş bir şekilde ağlamaya başladım.
Tam düşerken tutmuştu beni, ummadığım bir anda çıktı karşıma, her şeyden ümit kesmişken umut oldu bana,eleri ile beni hayatta kaldırdı,onun sayesinde geçmişimden arındım.
onun sayesinde ayağa kalktım, onunla tutundum hayata,evet belki bu bir günde olmadı,ama her şey ileriki zamanlarda gerçekleşti.
"Tamam beliki kötü bir gün geçirmişsin"dedi tekrar o ses"
"Evet çok kötü bir gün geçirdim annem kolarımda can verdi ve ben hiç bir şey yapamadım"dedim"
Sahilin yanındaki taşların üstüne oturdum,oda yanıma oturdu.
"Başın sağolsun ben bilmiyordum eğer bilseydim canını yakmazdım gerçekten"dedi gine aynı ses"
"Yok hayır senin suçun yok daha doğrusu kimsenin suçu yok hepsi benim suçum ben inat etim"dedim"
"Bak eğer anlatmak istersen seni dinlerim bu arada benim adım yaman"dedi"
Adını daha yeni öğrendiğim,yaman denen kişi.
"Anlatmak isterim şuan birine derdimi anlatmaya çok ihtiyaçım var benimde adım müjde"dedim"
Elimi uzatarak yaman ise uzattığım elimi tutup nazikçe sıktı.
"Memnun oldum müjde"dedi yaman"
"Bende memnun oldum yaman"dedim"
"Eee dök bakim içini bu gecede senin için efkarlanalım"dedi yaman"
"Annem bu gün kolarımda öldü onu af etmeye gitiğim gün annemi kaybetim bana dediği son çümle neydi biliyor musun"dedim"
"Neydi"dedi yaman"
"Doğum günün kutlu olsun güzel kızım"dedim"
Dolan gözlerimden yaşlar akmasın diye havaya bakıp,elerim ile yüzüme yelpaze yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18
Storie d'amore"Sen neden bu kadar güzelsin"dedi yaman" "Ben güzel değilim"dedim" "Hayır sen çok güzelsin hata benim güzelimsin"dedi yaman doğru mesele onun güzeli olmaktı" "Sende benim yakışıklımsın"dedim" *Yaman&müjde* ...