33-GÜZEL HABER

4 0 0
                                    

Aydınlığa çıkan yoluma,ayak basmıştım,ilk aydınlığa çıkan yola ayak bastığımda,daha 15 yaşıma, yeni girmiştim,şuan anlıyorumki, derdim yaşımdan daha büyük,buda beni bi plan öne atıyordu,ama her insan aynıdır, bir insan 7'sinde neyse 70 yaşındada aynıdır,bazıları erken yaşlanır,bazıları ise 70 yaşında bile gençtir,biraz fazla içimi karartım sanırım.

Hayatda bir masal gibidir, ne kadar uzun olduğu değil nasıl yaşandığı önemlidir.

Okurken gözlerim doldu.
Sizinle paylaşmak istedim"kim olduğum lütfen aramızda kalsın,"

Ben annesiz büyüdüm bilirmisiniz...



Şuan ise gelmemeye giden,annemin mezarında oturmuş her zamanki gibi,bem beyaz,papatyaları mezara diktim"biliyorum mezara dikilen çicek ölüyü diritmez"ama ben bu papatyaları,beni terk eden,beni sevmeyen,beni istemeyen,anneme değil,beni doğuran,annem için diktim,eminimki beni ilk doğurduğu gün,o duyguyu his etmişti,her anne duygulanır,acaba annem his etmişmiydi beni,hiç karnındayken sevmişmiydi beni,hiç aldırmak istedimi açaba,bunları ona sormak istiyorudum,ama bir yandan ise onu bunaltmak istemiyordum,ben ölmüş annemi bunaltmak bile istemezken, annem beni istememişti.

"Anne biliyormusun ben dün akşam ne öğrendim,anne ben ben anne oluçam daha kimse bilmiyor yamanda bilmiyor ilk sana söylemek istedim ilk sen duy istedim eğer şuan yanımda olsaydın sevmediğin kızının çocuğunu severmiydin anne benden hamileyken mutlu olmadığın için şimdi kızının bebeği içinde mutlu olmiçaktın dimi ama olsun ben ilk seninle paylaşmak istedim açaba şuan yanımda olsan nasıl bir tepki verirdin"dedim"
"Biliyor musun benim bir kızım olursa ona çok güzel bir anne oluçam tabi ağlum olursada aynı şekilde oluçak ben asla yaşadığım hayatı yaşatmiçam bebeğime"dedim"
"Belkide seninde annen baban sana annelik veya babalık yapmadılar ama senin sana yapılan hatayı çocuklarına yapman hataydı sen sevmek nedir kıymet nedir bilmedin ve kaybettin doğru sen kaybetmenin ne demek olduğunu bile bilmiyorsunki ama unutma sen ne yaparsan yap ben seni hep çok sevdim sen benim ilk ve tek annemsin insan insanı seviçekki anne oluçak"dedim"

Sabah kalkar kalmaz,annemin mezarına gelmiştim,bu gün yamanın doğum günüydü,ona baba oluçağını bu gün,bu akşam,her zamanki sahilde söyliçektim,nasıl bir tepki vereçek,bilmiyorum ama iyi veya kötü ne olursa olsun,ben her koşulda bebeğimin yanında oluçaktım,mezarlıktan ayrılıp, arabama binip,eve doğru yol aldım, bu gün işe gitmiçektim,nede olsa bu gün özel bir gündü benim için,eve gelip odaya girdiğimde,yaman duş almış,gine her zamanki gibi siyah takım elbise giymiş,aynanın karşısında saçlarını düzeltiyordu, beni görüp,yanıma gelip, yanağımdan öptü.

"Nerdeydin güzel karım"dedi yaman"
"Annemin mezarına gittim"dedim"
"Anladım"dedi yaman elini belime atıp beni kendine çekti"
"Anneni çok özlediğini biliyorum biliyor musun ben babamı özlediğim zaman ne yapıyorum"dedi yaman elerini saçıma atıp saçlarımı yan tarafa atıp sıçak elerini boynumda gezdirdi"
"Ne yapıyorsun"dedim sakin bir ses tonu ile"
"Sana sarılıp o güzel kökünü içime çekinçe bir kez daha anlıyorum yanlız olmadığımı"dedi yaman dudaklarını boynuma sürtüp kokumu içine çekerek boynumu öptü"
"Tıpkı şimdi yaptığım gibi"dedi yaman anlını anlıma birleştirip parmakları ile yanağımı okşadı"
"Ben her zaman burdayım koşulsuz şartsız yanında oluçam her zaman sen ne zaman kendini yanlız hiss etsen ben hep burda oluçam burdada atıçam"dedi yaman elini gögüsümün üstüne koydu"
"Sana sahip olduğum için kendimi defalarça sorguluyorum seninle konuşurken her defasında tek bir kelimeyi seçerek konuşuyorum sırf seni üzülme diye seni ailemin arasına bile sokmuyorum ailem canını yaksın sıksın istemiyorum seninle aramıza kimse girsin istemiyorum"dedi yaman hala parmakları ile yanağımı okşuyordu"
"Beni anlıyorsun dimi"dedi yaman"
"Anlıyorum seni şuan en iyi anlayan benim senin için vazgeçmiçeğim kimse yok beni sensizliğe mahrum bırakma olurmu sevgilim"dedim yaman dudak kenarımı öptü"
"Seni seviyorum ve bu her zaman böyle oluçak sen benim için her zaman ilk sırada oluçaksın senden başka kimse yok olmiçakta sen benimsin bende senin"dedi yaman"
"İyiki ama iyiki varsın benim yakışıklı koçam senin varlığın bile yeter ölene dek bu kalbim senin için atıçak"dedim yamanın dudağından öptüm"
"Benim kalbim sensizliğe valaha dayanamaz ilk günde küt diye gider"dedi yaman"
"Salak sanki ben sensiz yapa bilirim"dedim"
"EE sen değilmiydin ankaraya giden"dedi yaman"
"Sen değilmisin sen sevmiyorum diyen"dedim yaman baş parmağını dudaklarımın üstüne koydu"
"İşşştt deme o kelimeyi ben senin için sana bir şey oluçak korkusu yüzünden dedim o kelimeyi"dedi yaman"
"Bir daha benim iyiliğim için bile olsa deme o kelime ne kadar kolay yazılırsa yazılsın her zaman insanlarda ağır bir etki bırakır"dedim"
"Seni seviyorum seni seviyorum müjde yılmaz"dedi yaman"
"Bu kalp seni unuturmu"dedim o sırada odanın kapısı çaldı yaman ile ayrıldık"
"Gir"dedi yaman"
"Yaman beyim araba hazır"dedi emir"
"Tamam emir sen in ben geliyorum"dedi yaman"
"Peki yaman bey"dedi emir odadan çıkıp gitti yaman ise yanıme gelip beni iyiçe kendine çekip sarılarak saçlarımdan öptü"
"Ben şimdi adliyeye gidiçem biraz işim var sen bu gün biroya gideçekmisin seni bırakmamı istermisin"dedi yaman"
"Yok ben bu gün işe gitmiçem biraz yorgun ve halsiz hiss ediyorum kendimi uyuyup dinlenmek istiyorum"dedim"
"İyimisin sen neden halsiz ve yorgun hiss ediyorsun kendini hastaneye gidelimmi sevgilim he zaten durgun gözüküyorsun"dedi yaman elini anlıma koydu"
"Ateşinde yok ama olsun"dedi yaman"
"Yaman sevgilim ben iyiyim sen işine git ben sadeçe biraz uyusam geçer"dedim"
"Olmaz ben seni böyle bırakıp gidemem aklım sende kalır"dedi yaman"
"Benim yakışıklı koçam ben iyiyim sadeçe biraz halsiz gibiyim uyursam geçer aklın bende kalmasın hem fidanda evde bir şey olursa ona söylerim"dedim"
"Müjdem"dedi yaman"
"Yamanım ben iyiyim hadi işine git sen gerçekten iyiyim"dedim yamanın yanına gidip yanağından öptüm"
"Peki ama kahvaltını yap öyle uyu ben fidana söyliçem sana güzel bir kahvaltı hazırlasın eğer yemezsen kahvaltını güzelçe yapmasan fidandan öğrenirim ona göre"dedi yaman"
"Tamam yapıçam sevgilim sen merak etme hadi sevgilim sen işine git benide düşünme ben çok çok iyiyim sen rahat ol"dedim sonra yaman yanıma gelip anlımdan öptü"
"Peki öyle olsun bakalım telefonların açık olsun seni her dakika arayaçam ona göre"dedi yaman kapıya doğru gidip kapıyı açtı"
"Tamam sevgilim her dakika araya bilirsin"dedim yaman odadan çıkıp gitti"

⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin