⁶07.03.2020⁶
Sonunda muradımıza ermiştik bu gün bütün istanbul bizim için seviniyordu hayalini kurduğumuz mesleğimizi elimize almıştık diplomamızı almıştık yamam ile akşam kutlamak için gece kulübüne gideçektik tabiki beni zehra teyzem idare edeçekti gine zaten abim gile arkadaşlarım ile biraz eğleniçeğiz demiştim saat şuan ise 18.30'du 2 saat vardı yaman ile 2 saat sonra sabahlara kadar birlikteydik aslında yaman gece kulübüne gitmek istemiyordu ben zorlamıştım oda beni kırmamıştı.
Daha fazla oyalanmayıp arka odaya gidip giyinmek için kıyafet seçtim elbise çok dekolteliydi arkası açıktı dizimin baya üstünde yanı hafif yırtmaçlıydı askılıydı ayakkabı olarak ise dizime kadar deri bot giydim çeket olarak ise deri çeket giydim saçlarımıda düzleştirip hafif makyaj yapıp evden çıktım yaman beni yolun başında bekliyordu bende yolun başına gelip yamanın arabasına binip yamana sarıldım yamanda bana sarılıp boynumdan öptü her zamanki gibi.
"Ooo bakıyorum'da gine çok şıksınız müjde hanım"dedi yaman"
"Sende çok yakışıklı olmuşsun yaman beyim"dedim"
"O değilde bu elbise bu gece için biraz fazla açık değilmi"dedi yaman"
"Yaa yaman sen varsın ya"dedim"
"Olsun olum sen böyle her yerini açarsan benim seninle işim var güzelim"dedi yaman arabayı çalıştırıp sürmeye başladı"
"Sevgilim değilmisin ne var biraz uğraşsan"dedim"
"Uğraşmak benim umrumda dahi değil umrumda olan tek şey sensin sen güzel giyinmek için açık elbiseler seçiyorsan o zaman sana bakan herkezin kabusu olurum"dedi yaman"
"Yamanımda yamanım"dedim"⁶11.01.2024⁶
Hayatta önemli olan, karşılaştığınız zorlukların sayısı değil, üstesinden geldiğiniz zorlukların sayısıdır, hayatın bana öğrettiği en büyük şey hiçbir an yenilgileri unutmamak oldu, çünkü hayat sadece yenilgilerden oluşuyor.
"Eee hadi anlatın"dedim heyçanlı bir ses tonu ile"
"Bak şimdi eğer betülün sana yaptıklarını kanıtlaya bilirsekki işin bu kısmı yasinde müjde ise olayların tam tersini anlatırsa olay çözüle bilir"dedi adem"
"Şimdi ben o gün o odada yaşanan her şeyi bam başka bir sekildemi anlatıçam"dedim"
"İyide odada kamera var o ne oluçak"dedi yaman"
"Kamera falan yok"dedi abim"
"Nasıl"dedim"
"Siz karakolda kameraçılar ile konuşurken yasin kamera odasını bildiği için odaya girip kameraları sildi"dedi adem"
"Yuh oha siz ne ara yaptınız bunları"dedim"
"Biz yaptık ama daha çok iş var en önemlisi yasinin yapıçağı"dedi adem"
"Yasin napıçak"dedi yaman"
"Yasin betül ile konuşup ses kaydı yapıçak betül eğer müjdeye yaptıklarını anlatırsa o ses kaydını adalet bakanlığına sevk ediçeğiz mujde ise adalet bakanlığına gidip diçekki ben konuşmak için gitim o sırada ise sacımda olan tel tokayı alıp elinin kilidini açtı ve bana saldırdı bende kendimi korumak için vurdum derse her şey adalet bakanlığının son sözüne kalır"dedi adem"
"Ya betül yalan söylüyorlar falan diyip itiraz ederse"dedim"
"Şansı hiç yok o yandan bu arada yaman sende müjdenin avukatı oluçaksın"dedi adem"
"Vay canına desene kaderde karımın avukatı olmakta varmış"dedi yaman"
"Merak etme bir gün sende benim müvekilim olursun ödeşiriz"dedim"
"Senin kalbini çaldım diye suçlanıp karımın müvekili oluçaksım ne mutlu bana"dedi yaman abim o sırada öksürdü"
"Neyse ben çok açıktım fidan yemek yaptımı açaba"dedim kalkıp oçağa baktım bir şey yoktu o sırada abim konuştu"
"Fırına bak fidan sandığım kadarı ile fırına bir şeyler atıyordu"dedi abim bense fırını açıp baktığımda fırın tepsisinin içinde pirinç pilavı üstünde ise kocaman tüm tavuk vardı açlıktan ölmek üzeriydim moralimde yerindeyken biraz yemek yesem hiç fena olmazdı"
"Eee herkeze bir tabak hazırlıyorum o zaman"dedim"
"Yok yok benim işim var ben çıkıçam"dedi adem kalkarak"
"Bende bir eve gidim serpil teyzenin kızı hastaymış onu hastaneye götüreçem"dedi abim"
"Eee bari bir kahve yapsaydım"dedim"
"Kahve sözünü mesleğine tekrar döndüğün zaman içeriz hata hep beraber akşam yemeğine gideriz"dedi abim"
"Bak o olur o zaman"dedi yaman"
"iyi o zaman biz kaçar"dedi adem sonra abim ile evden çıkıp gitiler"
"Evet artık üzülmek yok tamammı benim güzeler güzeli karım"dedi yaman"
"Yok sende kafaya takmiçaksın o zaman"dedim mutfak dolabının kapağını açıp raftan iki tane servis tabağı aldım"
"Peki sen ne dersen o karıçım"dedi yaman fırının kapağını açıp fırın tepsisini alıp dezgaha indirdi bende bir köşeye pilav koydum yaman ise o sırada tavuğu kesip tabaklara koydu fidan salatada yapmıştı salatayıda tabaklara koyup masaya oturup yedik"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18
Romansa"Sen neden bu kadar güzelsin"dedi yaman" "Ben güzel değilim"dedim" "Hayır sen çok güzelsin hata benim güzelimsin"dedi yaman doğru mesele onun güzeli olmaktı" "Sende benim yakışıklımsın"dedim" *Yaman&müjde* ...