⁶16.02.2020⁶
20 yıl geçmişti,tam bu gün ile birlikte 20 yıl geçmişti,20 yıl önce bu gün doğumuştum,düşüne biliyor musunuz,doğuduğum gün mezun oluçaktım.
sonunda istediğim mesleği kazanmıştım,savçı olmak için bir tek diplomamı elime almam kalmıştı, onuda birazdan alaçaktım.
törendeydik adımın okunmasını dört gözle bekliyordum,herkez burdaydı,ailemden herkez burdaydı.
"Çok heycanlıyım elim ayağım titriyor"dedim"
"Sakin ol bak hepimiz burdayız sen bir yerinde dur müjde"dedi serpil teyzem"
"Duramıyorum"dedim"
"Kız nerdeyse heycandan düsüp bayılaçak"dedi nino dayım"
"Tamam tamam sakinim"dedim"
Aslında sakin falan değildim,arkamdan bir elin elerimi sarması ile elimi tutan kişiye baktım.
elimi tutan kişi yamandı,yamanda diploma alaçaktı benimle birlikte,ikimizde aynı sınıftaydık.
<>
Nerdeyse yarım saat sonra,kendi ismimi duyar duymaz mutluluktan kalpten gide bilirdim.
ama bir değişiklik vardı,bir tek benim ismim değil,yamanın'da ismi aynı anda şöylenmisti,ikimizde aynı anda diplomayı almaya giderken,bir soru yöneltim yamana.
"Bu işte senin bir parmağın var değilmi"dedim yamana bakarak"
"Yani ufaçık bir parmağım olabilir"dedi yaman"
"Ne yani sevdiğim kızı en güzel günümüzde yanlızmı bırakaydım sahnede"dedi yaman"
"Bende ben sana ne ara bu kadar aşık oldum diye düşünüyordum sana aşık olmamak mümkünmü kocacım"dedim"
"Seni seviyorum karıcığımm"dedi son çümleyi uzatarak yaman"
"Bende seni seviyorum sevgilim"dedim"
⁶21.12.2023⁶
Kafeye gelmiştim yaklaşık 1 saat olmuştu,kafeye gelip kafa dağıtmak için kafeyi temizlemeye başladım, hazır siparişler verdim,pasta kurabiye falan sipariş etim, poğacada sipariş etim,ama onlar sabah geliçekti.
masaların tozunu alıp,tüm masalara mor ile beyaz karışık olan örtüleri serdim,ve son kez camlarıda silip kapıyı kilitleyip arabama bindim,
nerdeyse 3 saat sürmüştü saat 10.30'da geldim 04.40'da dükkandan çıkıp arabama binip,eve doğru yol aldım,arabamı evin az ötesine park edip evin yanına doğru gelip,zile bastım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18
Romance"Sen neden bu kadar güzelsin"dedi yaman" "Ben güzel değilim"dedim" "Hayır sen çok güzelsin hata benim güzelimsin"dedi yaman doğru mesele onun güzeli olmaktı" "Sende benim yakışıklımsın"dedim" *Yaman&müjde* ...