⁶16.02.2017⁶
Yıl 2017'di bu gün benim hem doğum günümdü,hemde 2'çi kez doğuşumdu,belki size gine saçma gelir ama ben artık yaşıyordum,15 yıldır yaşamadığım hayatımı 2 yılda yaşadım,bu gün yaman ile 2'çi yıl dönümümüzdü,biz ne zaman yaman ile yıl dönümümüz olsa.
her zaman ilk tanıştığımız yere yani sahilin yanındaki taşların yanına gelip otururduk,yaman ise kışta olsa yazda olsa o günü anımsatmak için çeketini omuzlarıma örterdi,bu günde aynısı gibi oldu.
arkamdan omuzlarımın üstüne bırakılan çeket ile arkama baktığımda,yaman gelmişti, omuzlarıma gine çeketini bırakıp yanıma oturdu.
"Merhaba hanım efendi gece gece napıyorsunuz burda"dedi yaman"
"Hiç napim sevdiğim çocuğu bekliyorum bu gün bizim yıl dönümümüzde"dedim"
"Yaa ben rahatsız etim sizi kusura bakmayın isterseniz ben kalkim"dedi yaman bilerek yapıyordu"
"Aaa olurmu hiç hem o kadar gelip oturdunuz gidilirmi hiç"dedim"
"Bak sen müjde hanım"dedi yaman"
"Aaa siz benim adımı nerden biliyorsunuz beyfendi"dedim"
"Müjdee oyunun sırası değil sen yanına biri gelse böylemi yapaçaksın"dedi yaman"
"Pardonda siz kimsinizde benim ile böyle konuşuyorsun"dedim"
"Müjde deli etme adamı sana bir soru sordum"dedi yaman biraz oyun oynasak bir sorun olmazdı"
"Offf be gidiyorum ben sevgilim gelirse hiç iyi şeyler olmaz"dedim"
ayağa kalkıp tam giderken,yaman kolumdan tutup,beni geri yerime oturtu.
"Beni sinir etme müjde güzelim günümüzü maf etme"dedi yaman"
bense daha fazla dayanamayıp, yamanın üstüne oturup,elerimi boynuna sardım.
"Şaka yaptım aşkım sen bana oyun oynayınça bende oynayim dedim"dedim"
"Bak sen demek ben olmasam başka erkekler ile burda oturmazdın"dedi yaman"
"Salak sen benim sevgilimsin diye seninle öyle konuştum yoksa gece vakti elin oğlu ile neden sahil köşesinde muhatap olayım"dedim"
"Biliyorum olmazsın olmazsında ne bilim kızım bir an"dedi yaman"
"Bir an ne"dedim"
"Öyle işte boş ver"dedi yaman"
"Yaa yaman şöyle bir an ne bak vallaha küserim şöyle hadi nolur nolur"dedim gine yamana masum masum bakarak"
"Yok bir şey kızım ya boş ver"dedi yaman"
"Tamam küstüm"dedim"
yamanın üstünden kalkıp,geri eski yerime oturdum,yaman ise elerini arkamdan belime sarıp,kafasını omuzumun üstüne koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18
Romance"Sen neden bu kadar güzelsin"dedi yaman" "Ben güzel değilim"dedim" "Hayır sen çok güzelsin hata benim güzelimsin"dedi yaman doğru mesele onun güzeli olmaktı" "Sende benim yakışıklımsın"dedim" *Yaman&müjde* ...