⁶07.05.2020⁶
Papatya ile gül gibiydik, o güldü papatyaya dikeni ile batardı, bense bir su gibi dikensizdim, hangi gül bir insanı zehirlerdiki işte o beni sevgisi ile zehirledi, oda haklıydı seviyordu ama unutuğu bir şey vardı, "severken öldürmek" bazen sevdiğin zarar görmesin diye yalan söylersin, bazense sevdiğin için terk edersin, kural üç severken öldürmiçeksin.**
Bu gün hayatımın en zor hata en kötü günüde diye biliriz bu gün onu sonkez görüşüm oluçaktı sevdiğim adam bu gece askere gideçekti 6 ay göremiçektim evet yaşı geldiği zaman eli silah tutan herkezin gittiği yer ama her insan korkar sevdiğine veya çocuğuna bir şey oluçak korkusundan uyuyamaz bende minik bebeğimi askere göndereçektim ama korkmuyorda değildim.
Bu gün yaman o çok sevdiğim saçlarını sıfıra vuruçaktı akşam askere gideçeği için bende bu anı kaçırmak istemedim yamanın abisi berberdi yaman ile benim sevgili olduğumuzu bilen ikinçi kişiydi yamanın saçlarını ben kesmek istiyorudum ilk ben dokundum sonkez'de ben dokunaçaktım evde hazırlanırken telefonuma gelen bildirime baktığımda yamandan gelmişti"geldim ama hala güneşim doğmadı" yazıyordu alem adamsın yaman alt tarafı taksi ile 10 dakkalık yol için insan geri dönüp gelirmi delisin delisin ama bir tek bana delisin.
Evden çıkıp yolun başına geldim üzgündüm ama bunu yamana beli etmek istemiyordum o yüzden güler bir yüz ifadesi ile arabaya binip yamana sarılıp yanağından öptüm.
"İşte güneşim şimdi doğdu"dedi yaman"
"Sevgilim öğlen oldu bu güneş sana hiç rastlamadımı"dedim yaman arabayı çalıstırıp yola bakarak konuştu"
"Yok be namusuz güneş artık yüzüme bakmıyor"dedi yaman"
"Naptında bu kadar sinirlendirdin güneşi"dedim"
"Sorma ya her sabah bana gülüp duruyor bende dedimki bana böyle gülme müjde görürse uzaya gelip şeytan taşlar gibi taşlar seni dedim oda küstü bana ama bir gün oda bana hak vereçek"dedi yaman o an gülme krizine girdim"
"Ben o kadarmı kıskançım"dedim"
"Sana kıskanç demeyen salaktır veya seni tanımıyordur"dedi yaman elimi dizimin üstünden alıp vitesin üstüne koydu hem elimi tutup hemde arabayı kulandı"
"O dereçe yani"dedim"
"O dereçe"dedi yaman"
"Yaman ben bu gün akşama kadar seninle vakit geçirmek istiyorum veya akşama kadar sarılarak vakit geçirsek bile olur"dedim"
"Bana yetmezki"dedi yaman"
"8 saat sana yetmiyorsa ben kendimi düşünemi yorum"dedim"
"Offf bee gelde şimdi 6 ay geçsin"dedi yaman"
"Her gün beni arıyorsun ona göre"dedim"
"Merak etme tuşlu telefonun ömürü bitene kadar iletişimi senden kesmiçem"dedi yaman"
"Off orda görüntülüde konuşamayız desene"dedim"
"Askeriyede internet erişimi olan kamerası bulunan cihazlar güvenlik sağlamak açısından risk taşımaktadır o yüzden yasak diye biliyorum"dedi yaman"
"O zaman bende seninle gelim"dedim büyük bir heyçanla söyledim ne kadar gercek olmayaçağını bilsemde"
"Bak o olur ben seni bavuluma koyarım nasıl olsa 6 saatlik yol"dedi yaman"
"Yuh 6 saatlik yolun sonunda bir sevgilin olursa sen ona şükür et sevgilim"dedim o sırada araba durdu berbere gelmiştik yaman bir anda eli ile parmaklarını yanağıma koyarak yanağımı sıktı dudağım sudan çıkmış balık gibiydi yaman ise hala yanağımı sıkarak yanağımdan öptü"
"Seni yerim o zaman benimle nefes alıp gelirsin konyaya"dedi yaman ehliyet kemerini çıkartıp arabadan indi bende indim"Yaman ile berbere girip yamanın abisi ile selamlaştık yamanın abisi beni severdi aramız baya iyiydi yaman sandalyelerden birine oturup aynanın karşısında sonkez saçını düzelti elime önlük alıp yamanın üstüne örtüp boynundan bağlayıp cumali abinin uzattığı tıraş makinasını elime alıp yamanın saçlarına parmaklarımı daldırdım bir kere daha yamanın saçlarını kesmiştim ama o zaman sıfıra vurmamıştım yanları almıştım üstlerinden sadeçe makas ile almıştım şimdi ise özenle kestiğim saçları sıfıra vuraçaktım bir an gözüm doldu kendimi tutamayıp ağlayarak arkadan yamanın boynuna sarılarak saçlarından koklayarak öptüm yaman ise boynuna sardığım elimi tutarak öptü elimde olan tıraş makinası ile yamanın saçlarını kesmeye başladım ama ilk üstlerden aldım bir anda kesmek istemedim elim titriyordu resmen kesmek istemiyordum kıymak istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18
Romansa"Sen neden bu kadar güzelsin"dedi yaman" "Ben güzel değilim"dedim" "Hayır sen çok güzelsin hata benim güzelimsin"dedi yaman doğru mesele onun güzeli olmaktı" "Sende benim yakışıklımsın"dedim" *Yaman&müjde* ...