MEDYA: Yaman Yılmaz
"Ne nasıl ya neden"dedi naz"
"Dün abim ile konuştum sende biliyorsun geldiğim günden beri herkez gelde gel diyor bende daha fazla dayanamadım dün gece iyiçe düşündüm ve karar verdim"dedim"
"Yaa ama ben sensiz ne yapıçam"dedi naz dudaklarını büzerek"
"Yaa yapma böyle hem 1-2 hafta kalıp gelirim"dedim"
"Gel ama bak ben sensiz nasıl yapıçam"dedi naz"
"Ya merak etme geliçem ama sen idare edebilir misin kafeyi 1-2 hafta"dedim"
"Gözün arkada kalmasın ben idare ederim sen merak etmede ne zaman gidiyorsun"dedi naz"
"Bu gün öğlen 2-3 gibi falan kendi arabam ile gidicem"dedim"
"Yaa bari 2 gün sonra gideydin"dedi naz"
"Bende öyle düşündüm ama sonra dedimki ha bu gün ha 2 gün sonra ne gerek var gidip gelim hemen"dedim"
"Off müjde ya"dedi naz"
"Sen ağlıyormusun yapma böyle"dedim"
Ayağa kalkıp nazın yanına gidip,arkadan sarıldım oda bana sarıldı.
"Tamam tamam ağlamıyorum"dedi naz"
Göz yaşlarını sildi naz bende nazı öpüp,yerime geri oturup kahvaltı yaptık,sonra ben valizimi hazırlamak için odama çıkıp, valizimi hazırladım.
Üstümüde giyinip oturma odasına geldim saat 03.00'dı zamanlamam çok iyiydi.
"Naz yapma böyle bak gidip geliçem geri"dedim"
"Of bakma sen bana ben ağlarım sen takma"dedi naz ile sarıldık"
"Ee yolcu yolunda gerek naz hanım"dedim"
Nazla birlikte kapının önüne gelip, sonkez vedalaşıp,arabama bindim, naz arkamdan su döktü,şapşal kız.
&&
Yolar gittikce uzuyordu,2-3 saatlik yol sanki 5 saatlik yol gibiydi,ne kadar gitmek istesemde ayaklarım geri geri gidiyordu,ama bunun sebebi ne olursa olsun,ben gidiçektim.
önümdeki duvarları yıkıp geciçektim ne olursa olsun,ailemin yanına gidip dimdik dura bilmek için,ayağa kalkaçaktım,zaten ayaktaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18
Romance"Sen neden bu kadar güzelsin"dedi yaman" "Ben güzel değilim"dedim" "Hayır sen çok güzelsin hata benim güzelimsin"dedi yaman doğru mesele onun güzeli olmaktı" "Sende benim yakışıklımsın"dedim" *Yaman&müjde* ...