13-ÇÖP KONTEYNİRİ

15 3 0
                                    

Güneş gibiydim,bir varım bir yokum,bu günde yoktum,hayat çok açımasızdı,çokta inatçıydı,istediğini almadan durmuyordu.

Benden daha almamıştı,kapımı daha çalmadı,ama olurda bir gün çalarsa,ailemi değil beni almak için gelsin.

Belki bu gün değil ama yarın alaçaklı,gibi çalıçaktı kapımı,o zaman açan işallah ben olurdum, ama o gün bu gün değildi,yani değildir işallah.

~~~~~~

Arabada tanımadığım adamlar ile bir yere gidiyorduk,arabada bir sürü adam vardı,cebimde telefonum vardı,aslında telefon ile yamanı araya bilirdim,ama nasıl yapaçaktım.

Telefonumu arka çebimdeydi arkadan elime alıp,tam yamanı arayacakken,telefonumdan şarkı çaldı.

Allah kahretsin,müziklere girmiştim adam elimden telefonu alıp,dışarı fırlatı.

"Lan naptın sen"dedim"

"Sen kendini çok uyanık sanıyorsun her halde"dedi adam"

"Yani eğer şarkı çalmasaydı seni ayakta uyutmuştum"dedim"

"Ama uyutamadın"dedi adam"

"Bari telefonu atmayaydın iyiydi"dedim"

"Ne o yoksa sevgilin sana ulaşamazsa çokmu korkar"dedi adam"

"Sanane benim sevgilimden hem siz benden ne istiyorsunuz"dedim"

"Onu gidince öğrenirsin"dedi adam"

O sırada araba durdu,adam beni tutup,arabadan indirip,zorla bir depoya soltu.

"Bırakın lan beni siz benim kim olduğumu biliyormusunuz ben kos koca savcıyım sizi süründürüm duydunmu beni"dedim"

Beni sandalyeye bağlayan adamın kulağına bağırarak.

"Bağırma be kulağımda duyduk duyduk savçısın o yüzden bu haldesin yaa"dedi adam"

"Ya bakın abim polis sizi bulur yaman ise avukat bak sizi sürüm sürüm süründürürler"dedim"

"Sençe onların umrundamısın eğer olsaydın şimdiye kadar seni bulurlardı bak seni aramadılar bile ailen senden kurtuldu kızım"dedi adam"

İnanmak istemesemde,yamanı aradığım zaman,açmamıştı.

"Yalan söylüyorsun onlar beni buluçak asıl seni kimse sevmiyor sen evlat olsan sevilmezsin salak pislik şerefsiz gerizekkalı"

Dediğim an,yüzüme yediğim tokat ile yüzüm yan döndü,adam ise odadan çıkıp gitti.

"Seni kendi elim ile atıçam içeri şerefsiz kadına el kalkmaz bir kere allah senin karına veya sevgiline yardım etsin piskopat ikili"dedim"

Arkasından bağırarak.

<>

Sabahtan beri bu depoda oturmuş,deli gibi küçük havalandırmadan gelen ışığa bakıyordum.

O sırada odaya biri girdi,tam yüzünü göremiyordum,içerisi karanlık ve sisliydi.

Gelen kadındı önüme sandalye çekip oturdu.

⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin