⁶30.08.2017⁶
En zor sınavlarını kendin verdiğin zaman büyüyorsun.
Kim o an nerdeymiş?kim gerçekten varmış?ve kim o saatten sonra olmasa'da olurmuş hepsini görüyorsun.
Her şeyi bilen değil,kadir kıymet bilen insanlar olsun hayatınızda.
Yüreğiniz yorulmasın!
İnsan büyüdüğü zaman anlıyor zor sandığı şeylerin,aslında yaşayıpta kaldıramiçak yaşta olduğunu.
Çok severdim aileçek filim izlemeyi,ailemle aktiviteler yapmak, vakit geçirmek isterdim,her çocuk gibi bende annemle dertleşmek isterdim.
Ama olmadı olmayınça olmuyor işte, bazen hayat istediğimiz gibi gitmiyor,bazen çok istediğimiz şeyler,bizden dahada uzağa kayıyor, sanki itiliyor gibiyiz.
<>
Okulun kütüphanesinde ders çalışıyordum,kütüphanede benimle birlikte 5 kişi vardı,çok karabalık değildi,cuma günü pek kimse olmazdı.
Masamın üstünde her zaman bulunan suyumu alıp,içip geri masaya koydum.
Nerdeyse 2 saattir ders çalışıyordum 2 dersim boş olduğu için,boş geçirmek yerine ders çalışmak için,kütüphneye gelmiştim.
Eşyalarımı toplayıp çantaya koydum,en son elime telefonumu alıp,kütüphaneden çıktım,okulun binasından'da çıktıp,eve gitmek için taksi bekliyordum,o sırada motorlu biri gelip tam karşımda durdu.
"Naber güzellik"dedi tanıdık bir ses"
"Yaman"dedim"
Motorun üstündeki yamanın yanına geldim,yaman ise kaskını çıkartı.
"Nasıl yakışmışmı sevgilim"dedi yaman"
"Yakışmış yakışmışta nerden çıktı bu"dedim"
"EE bir süredir ilgimiz çekiyordu motor bende bir çılgınlık yapim"dedi yaman"
"Yaa yaman çok yakışmış ama sen nasıl öğrendin diçem cumali abi geldi aklıma"dedim"
"EE atlasana güzelim"dedi yaman"
"Yok canım ben almiyim"dedim"
"Neden"dedi yaman"
"Ben en son 9 yaşında bindim oda pişman oldum"dedim"
"Niye kiminle bindinde pişman oldun"dedi yaman"
"Hakan dayımla bindim mahalleyi tur atı öyle bir sürüyorduki dirseğim yere değiçekti resmen"dedim"
"Sen merak etme ben hakan abi gibi sürmem dikkat ederim"dedi yaman"
"Banane ben korkuyorum"dedim"
"Tamam o zaman önüme otur"dedi yaman"
"Ya kaza yaparsak"dedim"
"Bebeğim sende beni iyiçe beçeriksiz ettin hem ben abimin motorunuda sürmüyormuydum"dedi yaman"
"Yaa sürüyordun ama ne bilim ben bayadır binmiyorum motora"dedim"
"Sen merak etme sevgilim ben çok yavaş kulanıçam"dedi yaman"
"Sana güveniyorum"dedim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18
Romansa"Sen neden bu kadar güzelsin"dedi yaman" "Ben güzel değilim"dedim" "Hayır sen çok güzelsin hata benim güzelimsin"dedi yaman doğru mesele onun güzeli olmaktı" "Sende benim yakışıklımsın"dedim" *Yaman&müjde* ...