⁶04.06.2018⁶
Evde oturmuş her şeyden habersiz ders çalışıyordum,zehra teyzemin odaya dalması ile zehra teyzeme baktığımda,nefes nefese kalmıştı, bana öyle bir bakıyorduki, korkmama neden oluyordu,daha fazla dayanamayıp konuştum.
"Çüşş zeki teyze yavaş gel be burası dingonun ahırımı ders çalışıyoruz şurda"dedim"
"Lan dersin sırasımı şimdi senin olanlardan haberin varmı"dedi zehra teyzem"
"Ne oldu lan 1 saatte ne olabilirki"dedim"
"Yaman"dedi zehra teyzem o an oturduğum yerden kalktım"
"Ne oldu yamana zehra teyze"dedim" sanki ondan alaçağım soruya hazırmışım gibi"
Sanki ondan alaçağım,soruya hazırmışım gibi.
"Motorda kaza yapmış bende annesinden duydum koşa koşa gidiyorlardı"dedi zehra teyzem o an kafamdan aşağı kaynar sular döküldü"
"Ne sen ne dediğini farkındamısın zehra teyze benim hemen yamanın yanına gitmem lazım"dedim"tam kapıdan çıkarken zehra teyzem kolumdan tutu"
Tam kapıdan çıkaçakken,zehra teyzem,kolumdan tutu.
"Salak nereye gidiyon annesi gil orda diyorum kim bilir abin gilde ordadır nereye gidiyon sen"dedi zehra teyzem"
"Olmaz ben duramam benim gitmem lazım kimse umrumda değil"dedim ağlayarak konuştum"
"Kızım zaten pek bir şeyi yokmuş"dedi zehra teyzem"
"Olsun ben duramam benim gitmem lazım nolur bana yardım et zehra teyzem"dedim masum masum zehra teyzeme baktım"
"Off bee kızım ikimizinde başını yakaçan hadi bakalım kazamız mübarek olsun"dedi zehra teyzem o an gidip zehra teyzeme sarıldım"
"Aslan teyzem"dedim"
"Tamam tamam hadi sil göz yaşınıda bir plan bulalım"dedi zehra teyzem"
"Tamam sildim"dedim"
Aslan zehra teyzem sonunda bir plan bulmuştu,evden bir bahane ile çıkıp,taksi ile yamanın olduğu hastaneye geldik.
zehra teyzem yamanın kaldığı odayı öğrendi,dikkatli bir şekilde yamanın olduğu odanın önüne gelip,gizli bir sekilde pençereden baktığımızda, içerde bir tek yamanın annesi vardı.
yaman ise yatakta uzanmış,elinde serum vardı,kolunun biri sarılıydı, kafasını ise sargı bezi ile sarmışlardı.
"Hani pek bir şeyi yoktu"dedim"
"Yok zaten"dedi zehra teyzem"
"Nasıl yok çocuğun bir tek ayakları sağlam"dedim zehra teyzem ile hala pençereden içeri bakıyorduk""Ee napim oda dikkatli sürseymiş motoru hem beliydi kaza yapaçağı her gün mahalede ön teker kaldırırsa olaçağı bu olur"dedi zehra teyzem"
"Biraz insaf be kadın baksana ne kadar tatalı tatlı yatıyor yaw sen neden bu kadar nefret ediyon erkeklerden"dedim"
"Neden nefret ediçekmişim bee sadeçe sevmiyorum o kadar"dedi zehra teyzem"
O an yaman bizi,fark edip bize baktı.
"Lan bak senin yüzünden yakalandık"dedi zehra teyzem"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18
Любовные романы"Sen neden bu kadar güzelsin"dedi yaman" "Ben güzel değilim"dedim" "Hayır sen çok güzelsin hata benim güzelimsin"dedi yaman doğru mesele onun güzeli olmaktı" "Sende benim yakışıklımsın"dedim" *Yaman&müjde* ...