⁰20.01.2016⁶
Bu gün benim var oluşumdu,onunla birlikte bende var oldum,aramızda 1 ay olsada,ben onunla birlikte doğmuştum,doğuduğum gün kaderime yazılmıştı.
hani derler ya keşke kaderimi kendi elim ile yaza bilsem,ben ondan önçe hep kaderimi kendim yazmak isterdim,ama ondan sonra iyiki kaderi değiştirmek bizim elimizde değil.
eğer öyle olsaydı hayatımızı çocukken oynadığımız,evçilik oyunu gibi oynardık,sonra sıkılıp atardık bir köşeye,aynı oynadıktan sonra bıkıp atığımız oyunçaklar gibi atıp giderdik.
o yüzden allahım her detayı düşünmüş,hani derler ya her zorluğun altında,bir kolaylık vardır, işte ben öyleydim,zorluktan kolaylık çıkardım.
"İyiki doğudun sevgilim iyiki beni buldun iyiki o gün sahilde beni buldun iyiki hayatıma girdin iyiki düşerken beni tutun"dedim"
"Sende iyiki varsın iyiki o gün karşıma çıktın o gün bana sevilmek sevmek nedir öğretin 1 yılımı dolduran en güzel hediyesin bu yıl bana verilen en güzel şeysin"dedi yaman elerini belime sararak elimdeki kutuyu yamana uzatım yaman tek eli ile eline aldı"
"Ne gerek vardı sen zaten bana verilen en güzel hediyesin"dedi yaman"
"Sende benim ama bence gerek vardı ben senin her anında olmak istiyorum o yüzden ise her yerde hediyem olsunki baktıkça beni hatırla"dedim"
Yamanın yanağından öperek.
"Seni hatırlamak için hediyeye gerek yok sağolsun kalbim bir dakika unutmuyor"dedi yaman"
"Desene oda bana çekmiş"dedim"
Yaman ile birlikte yağmurun altında kahkah atık.
⁶27.12.2023⁶
Canı pahasına canını feda ederdi biliyordum,yara almamı istemezdi,daha gözünün ucu ile bile bana bakmaya kıyamazken.
Kurşunların altında mahsur kalmam canını yakmıştı sinirlenmişti,bu her halinden beli oluyordu.
Hiç bir şey demedi yol boyunça sadece arabaya odaklandı,iç yanağını ısırdı yol boyunça,sadece yola baktı.
Edişesini anlaya biliyordum,ama ben iyiydim,neden bu kadar çok korkuyorduki.
Yamanın malikanesi yavaş yavaş görünüyordu,ama evin önünde bir karabalık vardı,eve iyiçe yaklaşıp.
Araba ile bahçeye girip,arabadan indik,etrafa baktığımda,nerdeyse 20'ye yakın koruma vardı.
Hepsi siyah takım giymiş,kulağında kulaklık etrafı izliyorlardı, korumalardan biri bize yaklaşıp,yaman ile konuştu.
"Yaman bey dediğiniz gibi ne kadar eğitimli adam varsa hepsini toplayıp geldim"dedi adam"
"Tamam sağol emir sen başlarında dur özeliklede uyar çok dikkatli olsunlar kuş bile uçmicak duydunmu"dedi yaman"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18
Romance"Sen neden bu kadar güzelsin"dedi yaman" "Ben güzel değilim"dedim" "Hayır sen çok güzelsin hata benim güzelimsin"dedi yaman doğru mesele onun güzeli olmaktı" "Sende benim yakışıklımsın"dedim" *Yaman&müjde* ...