40-YENİ GELİŞME

9 0 0
                                    

{2 AY SONRA }

Hayat bir oyuna benzer,oynamadan önçe karakter seçersin,seçtiğin karakter,senin ailen olur.

Ama bizim öyle bir şansımız olmadıki,o zaman yırt ve çöpe at,yeni sayfa aç.

Bir adam seç,dış güzelliğiyle değil iç güzeliğiyle sev onu,sonra birde kalbini iyileştir,yarasına melhem ol.

Sen onun yarasına melhem ol ki oda zamanla sana melhem olsun,işte bu yüzden dedim, güzelliğine önem göster diye.

Noldu sonunda,mutlumu oldun, yoksa kaybeden kişimi oldun.


Bütün güzellikler seninle olsun,unutma her şeyden önçe,iç güzelliği önemlidir.

Varsın tipsiz olsun,ama iyi olsun,sen üzgünken,gülmek yerine seninle birlikte olsun,gülmek yerine moral versin.

Hem baba,hem abi,hem arkadaş olsun sana,bir mezarın üstünü süsleyen çiçek gibi,süslesin seni.

Önemli olan ölmeden önçe süslenmek,öldükten sonra o çiçeğe gerek duymaz insan,

Unutma! Mezara dikilen çiçek ölüyü diriltmez.

~~~~~~

Evet evet o günün üstünden tam 2 ay geçti,onsuz geçen koca bir hiç.

Hiç işte onsuz bir hiçim ben,elimden gelse bu 2 ayı görmek istemezdim,ama elimde değil işte.

Yaşatmam gereken ve güzel bir hayata ihtiyaçı olan bir bebeğim var.

Bende annem gibi onu yarı yolda bırakırsam,annemden geriye ne farkım kalır.

Onunda küçük bir kalbi var,ve o kalp benim için atıyor.

O şuan çok mutlu yeni bir ailesi güzel bir yuvası oluçak,kim bilir ne kadar mutludur.

Ben onun hevesini kursağında bırakırsam,işte o zaman ölürüm.

<>

Odada ütü masasının üstünde yamanın kıyafetlerini ütülüyordum,çok zaman olmuştu artık geri geleçek.

Yani temeli kalaçak hali yokya.

Nede olsa oda evini özlemiştir dimi.

Kim ne derse desin ben inanmıyorum,benim yamanım ölmedi.

O hala yaşıyor sadeçe bana ceza kesiyordu.

⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin