Papatya ile gülün arasındaki tek fark ne biliyormusun,papatya sevdi ama sevilmedi,gül ise sevildi ama sevmedi,çünkü ikiside yanlış yerden yola çıkmıştı.
Papatya ile gül artı ile eksi gibiydi,kendini sevmeyen gül kendine aynadan bakarken hep iğrenerek baktı,papatya ise kendine hep mutlu bir şekilde aynadan baktı.
Ama yanlış yola ilerlediler,çünkü kendini sevmeyen kişiye,iyi gelen tek kişi kendini seven kişiydi her zaman.
Ama gül her zaman inat eti,kendini sevmediği gibi,papatyayıda sevmedi, oysa sevse çok mutlu olabilirlerdi.
<>
İşte biz böyle bir hayatta sevilmeyi bekliyorduk,hayat daha kendiyle küsken,bizimlemi barışaçaktı.
O kadar aciz diki hayat kendini hiç bir zaman sevmedi,kendiyle birlikte bizide sevmedi,bizide kendi hayatına sürükledi.
~~~~~~
Dışarı çıktığımda,hala korumalar duruyordu iyide neden.
"Müjde nereye gidiyorsun"dedi adem"
"Biraz işim var"dedim"
"Tek başına gitme bende gelim seninle"dedi adem"
"Neden yani artık korkacak bir şey yok diye biliyorum yol ortasında yaman gibi banada araba çarpaçak değil ya"dedim"
"Yok yokta biz ginede önlem alalım nede olsa ömer hala kaçak"dedi adem"
"Ben dikkat ederim kendime sağol adem"dedim"
Tam arabaya bineçekken,adem tekrar konuştu.
"Müjde sen bana yamanın emanetisin izin ver seninle gelim veya benim gelmemi istemiyorsan adamlardan biri gelsin"dedi adem"
"Yok seninle bir alakası gele bilirsin ben sadece yanlız kalamak için söyledim"dedim"
"Peki anladım ben sana eşlik ederim ama tabiki seni yanlız bırakırım az ötede dururum"dedi adem"
"Peki"dedim"
Adem ile arabaya bindik,emniyet kemerimi taktım,arabayı adem sürüyordu.
"Nereye gidiyoruz"dedi adem"
"Mezarlığa"dedim"
"Müjde yinemi"dedi adem"
"Adem lütfen yamana vermem gereken bir şey var"dedim"
"Peki müjde"dedi adem"
<>
Adem ile mezarlığa gelmiştik,ben yamanın mezarının baş uçuna gelip yere oturdum,adem ise az ötede etrafı izliyordu,sanki birden bir şey olaçakmış gibi tetikteydi.
"Yaman bak gine ben geldim gine senin başını şişirmek için geldim napim evde bunalıyorum sen yokken o ev bana bom boş geliyor her yerde senin ile olan anılarımız var"dedim"
Gine ağlıyordum,dayanamıyordum onsuz yapamıyorum.
"Biz n-nasıl bu h-halle g-geldik sevdiğim n-noldu bize s-sen neden g-gittin niye b-beni bir kere olsun d-dinlemedin"dedim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18
Romans"Sen neden bu kadar güzelsin"dedi yaman" "Ben güzel değilim"dedim" "Hayır sen çok güzelsin hata benim güzelimsin"dedi yaman doğru mesele onun güzeli olmaktı" "Sende benim yakışıklımsın"dedim" *Yaman&müjde* ...