MEDYA: Yaman Yılmaz
"Saçmalama seni tekrar ankaraya göndermem"dedi yaman"
"Merak etme artık sen istesende gitmicem burda hesap sormam gereken bazı arkadaşlar var en çok betül denen acıze yapmam gereken o kadar çok şey varki"dedim"
"Betül ne alaka"dedi yaman"
"Sen ne sanıyordun beni o betül denen kızın babasımı kaçırdı sandın"dedim"
"Kim kaçırdı"dedi abim"
"Betül denen kız benden şikayetimi çekmemi istiyor bende çekmem diyinçe"dedim"
"Kızım sen neden inat ediyorsun"dedi yusuf dayım"
"Ne yapsaydım sizin gibi bir tek kendimi mi düşüneydim ya bir sürü insan öldü onların kanı yerdemi kalsın"dedim"
"Tamam iyi hoş yaptında ya seni orda öldürseydi"dedi hakan dayım"
"Keşke öldürseydi o kadar dedim ama öldürmedi ben onu uyardım beni öldür dedim yoksa başına bela olurum dedim o dinlemedi beni bu savaşı o başlatı"dedim"
"Saçma saçma konuşma sen karışmiçaksın"dedi yaman"
"Ne o yoksa sevgilinin başına bir şey gelir diyemi korkuyorsun"dedim"
"Ne diyon kızım ne sevgilisi"dedi serpil teyzem"
"Sorma serpil teyze ben 8 yıl oyuna gelmişim sevdiğim adam beni parmağında oynatmış"dedim"
"Ne ne diyorsun kızım ne dedi sana o Betül denen kız"dedi yaman"
"Betülün dediği hiç bir şey umrumda değil sadeçe canımı bir tek bir şey yaktı"dedim"
"Ne"dedi abim"
"Ben 1 hafta orda can çekiştim ama siz beni bulamadınız ben sizi bekledim ben sizden bir umut bekledim ben her gün inat etim ama siz siz beni o 1 haftada bulamadınız"dedim"
"Ya bak canımı yakan o iğnelerin bana batması veya jilet ile kolarımın kesilmesi yediğim kurşunlar hata saçlarımın kesilmesi bile canımı sizin kadar yakmadı"dedim"
"Müjde abim biz se-"dedi abimin sözünü kestim"
"Siz ne abi siz ne siz benim yokluğumu fırsat bildiniz ya sen yaman ben orda o kadar acı çekerken sen o adam ile konuşmaktan benim telefonumu açmadın budamı yalan"dedim yamana bakarak"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18
Romance"Sen neden bu kadar güzelsin"dedi yaman" "Ben güzel değilim"dedim" "Hayır sen çok güzelsin hata benim güzelimsin"dedi yaman doğru mesele onun güzeli olmaktı" "Sende benim yakışıklımsın"dedim" *Yaman&müjde* ...