42-TUTSAK

8 1 0
                                    

Daha iyi olan değil,sana kendini iyi hissettireni seçmelisin."

O seni istemiyorsa,gayret gösterme,sende sil,bu hayatta silmeyi bilmelisin.

Bilmezsen hep itilip kalkan sen olursun,hemde gereksiz insanlar yüzünden itilirsin hep.

Sevgili kendim;

Yeni başlangıçlar sana hep çok yakıştı,belkide temiz bir sayfa açmanın tam zamanıdır."

~~~~~~

Salonda oturmuş kahve içiyorduk,daha doğrusu yaman ile adem içiyordu.

Bense balı süt içiyordum,yaman ile çiftli koltukta bir birimize sarılmış oturuyorduk.

Adem ise karşımızda oturuyordu,yaman ile iş ile alakalı konuşuyorlardı.

Benimse deli gibi uykum geliyordu,ne kadar beli etmesemde beli oluyordu.

"Bak ben onunla ilgilendim yani sorun hal oldu"dedi adem"

"İyi yaptın yoksa ben onu bir temiz döverdim,zaten zor tutum kendimi mahkemede"dedi yaman"

"Sorma ya adam haksız olduğu halde haklıymış gibi geliyor mahkemede birde ahkam kesiyor"dedi adem"

"Başka dava varmı"dedi yaman"

"1-2 tane var ben yarın görüşüçem sana yarın anlatırım"dedi adem"

"Tamam kardeşim"dedi yaman"

"Yaman seninki bayılmış"dedi adem"

"Çok yoruldu bu gün ben odaya çıkartim"dedi yaman"

"Tamam kardeşim bende zaten gizeme uğrayıçam"dedi adem"

"Tamam kardeşim"dedi yaman"

Yaman beni kuçağına alıp,odaya getirip yatağa yatırıp,battaniyeyi üstüme örtü.

Hiss ediyordum yaptıklarını,sonra yatağa uzanıp,bana sarılarak saçlarımı okşuyordu.

&&

Bir daha dünyaya gelsem aynı hayatı, daha ustaca ve korkusuz yaşarım,ama bu sefer seni tanımakta gecikmem...

Bir dünya tanıdım içinde tüm kötülüklerin olmasına rağmen,birde bir adam tanıdım ne olursa olsun koruması gerektiği biri oldu.

Belki normal bir aileye sahip değildim ama,güzel bir ailem oluçağına eminim.

Onun kalbi gibi ter temiz bir hayatı oluçak,güzel bir ailesi,mutlu bir yuvası oluçak,bize verilen bu hediyeye sahip cıkıçağız.

Buda sana notum..

İnan bana baban çok iyi bir adam, seni canı pahasına koruyaçak kadar,çok seviyor.

⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin