MEDYA: Yaman Yılmaz
"Alo zehra"dedi telefonu hoparlöre almıştı yaman"
"Efendim yaman"dedi zehra teyzem"
"Orda durumlar ne durumda"dedi yaman"
"Sorma bütün karakol mahale ayağa kalktı müjdenin savçı arkadaşları bile işin içine girdi"dedi zehra teyzem"
"Oha yapma ya onlar ne alaka kızım bu kadar büyüdümü olay"dedi yaman"
"Sorma yasin bütün polis arkadaşlarını işin içine katı dünden beri herkez helak oldu müjdeyi arıyor"dedi zehra teyzem"
"EE nede olsa bir tane kardeşi var oda merak ediyor kendinçe"dedi yaman"
Bana bakarak demişti son cümleyi,koluna vurdum.
"Ah"dedi yaman masus demişti açıdığından değil"
"Noldu"dedi zehra teyzem"
"He yok yok bir şey onu boş verde ben seni şey için aradım"dedi yaman"
"Ne için"dedi zehra teyzem"
"Müjdeyin telefonu sizdemi"dedi yaman"
Tekrar bana bakarak.
"Evet evet bizde düğün salonunda labonun önünde buldu serpil"dedi zehra teyzem"
O an rahat bir nefes verdim.
"Ay çok şükür buldunuz yoksa ben burda öle bilirdim"dedi yaman"
"Neden ne olduki"dedi zehra teyzem"
"Telefonda bir kaç tane evraklar var önemli müjdede kayboldu sandı korktu az kalsın üstüme atlayaçaktı"dedi yaman"
"Bulduk bulduk merak etmesin he bu arada siz ne zaman geliceksiniz bak burda işler iyiçe karıştı sende ortada yoksun yasin anlarsa bittik"dedi zehra teyzem"
"Tamam tamam yarın geliceğiz"dedi yaman"
"Tamam iyi hadi görüşürüz"dedi zehra teyzem"
"Görüşürüz"dedi yaman ve telefonu kapatı"
"Bak onlar almış hadi rahatla artık kasma kendini"dedi yaman"
"He demesi kolay lan az kalsın her şeyim gidiyordu elimden"dedim"
"Ne güzel işte bu sana ders oldu bundan sonra çıkarırsın evraklarını"dedi yaman"
"Merak etme eve gider gitmez ilk işim bu oluçak sen onu bunu boş verde biz yarın gitiğimiz zaman ben abim gile ne diçem"dedim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18
Romance"Sen neden bu kadar güzelsin"dedi yaman" "Ben güzel değilim"dedim" "Hayır sen çok güzelsin hata benim güzelimsin"dedi yaman doğru mesele onun güzeli olmaktı" "Sende benim yakışıklımsın"dedim" *Yaman&müjde* ...