Beyaz gömlek en çok ona yakışırdı,ne kadar siyah takım giysede,her zaman içinde tertemiz beyaz bir sayfa vardı.
Saçları sim siyahtı,gözlerimin içine bakan siyahları,göz bebeğini büyütürdü,güldüğü zaman,yanağındaki çukura gömülmek isterdim.
Bir kere tekrar gülmesi için canımı verirdim,gelmiçekti annemden biliyordum gidenin geri gelmediğini,ama inanıyordum yaman geri geliçekti.
<>
Naz gelip beni tutu ama zor tutuyordu,bense deli gibi ağlıyordum,zehra teyzem serpil teyzem,hülya teyzem,naz hepsi gelip beni bir köşeye alarak,sımsıkı sarıldılar.
"YAMAN YAMAN YAMAN YAMANNN UYAN ARTIK YETER KALK BENİM SANA İHTİYACIM VAR NOLUR KALK BEN SENİZ YAPAMAM"dedim"
Abim gil tek tek sırayla yamanın üstüne toprak atılar,bense hiç bir şey yapamıyordum,yaman olsa beni kurtarırdı,ama ben kurtaramadım yamanımı.
Yamanı tamammen gömmüşlerdi, yamanın başının uçuna isminin yazılı olduğu tahtayı sabitlediler,hoca başında kuran okuyordu.
Teyzemlerden ayrılıp,yamanın mezarının yanına gelip,yere çöküp yamanın mezarını elerim ile sevdim.
"E-eğer deselerdiki bi-bir gün an-annen için ge-geldiğin m-mezara artık sevdiğin a-adamın me-mezarını sevmek için geleceksin y-yemin ederim i-inanmazdım"dedim"
kafamı yamanın toprağının üstüne koyup,elerim ile mezarını okşadım, tıpkı onun benim saçlarım ile oynadığı gibi.
Herkez beni dinleyip ağlıyordu.
"Ne kadar zor biliyormusun bebeğimizin babasını hiç bir zaman göremeyip bilmemesi"dedim"
"Hani kızımız olunça bana benziçekti oğlumuz ise babası gibi oluçaktı"dedim"
Yamanın toprağını avuç içime alıp sıktım.
"Bilseydim böyle olaçağını seni o gece bırakmazdım salak biriyim ben neden bıraktımki seni ben neden bıraktım bırakmamalıydım"dedim"
O sırada yanım yamanın ablası geldi.
"Kendini suçlama sen nerden bile bilirdinki böyle oluçağını insan sevdiğini bile bile uçuruma atarmı hiç"dedi gülsüm abla"
"Ama ben ona dedim gitme dedim bak içimde bir hiss var dedim ama o beni dinlemedi inat etti gine gine inatlığı tutu"dedim"
"Sırf bize bir şey olması diye kendini feda etti"dedim"
"Yaman arabayı iyi kullanır asla kaza yapmaz motor kazasından sonra zaten bir daha asla kaza yapmadı ne olduda bir anda kaza yaptı neden ya neden"dedim"
Kendi kendimi sorguluyordum, neden yani nasıl oldu,yaman kaza yapmazdıki.
En son yanıma,fatma anne ile cumali abi geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18
Romance"Sen neden bu kadar güzelsin"dedi yaman" "Ben güzel değilim"dedim" "Hayır sen çok güzelsin hata benim güzelimsin"dedi yaman doğru mesele onun güzeli olmaktı" "Sende benim yakışıklımsın"dedim" *Yaman&müjde* ...