Kime ne kadar kırıldıysam, kime ne kadar sinirlendiysem, aslında en çok kendime zarar verdiğimi fark etim, herkez kendi keyfinde, hayatlarına devam ederken sırtımda koça bir kambur ve gögüsümde koca bir alev topu ile hayata ayak uydurmaya çalışmak en çok kendime haksızlıkmış affedememek konserin son evresi gibi, öyle ağrı, öyle yoruçu.""
Çirkin hayat yoktur, o hayatı çirkinleştiren insanlar vardır, kimi hırsından, kimi kopleksinden, kimi cahilliğinden yapar bunu.""
Yaman ile salondan çıkıp koridorda abim ile ademe sarıldım çok mutluydum mesleğime kavuşmuştum eski müjde değil yeni müjdeye geri dönmüştüm.
"İkinizede çok çok teşekkür ederim siz olmasanız kim bilir şimdi mesleğim elimde değildi"dedim"
"Eee haklıya hakını vermek görevimiz müjde"dedi adem"
"Tekrar göreviniz hayırlı olsun müjde hanım"dedi yaman"
"Teşekkür ederim mesleğimin ana karakteri"dedim yamana sarılarak"
"Eee akşam nereye gidiyoruz"dedi abim"
"Akşam güzel bir restoranda yemek yemeye gidiyoruz ona göre sonradan gece kulübü falan demek yok"dedi yaman"
"Olur bana uyar"dedi adem"
"Banada uyar ama diğerleri"dedi abim"
"Diğerleri kim"dedim biliyordum masus yapıyordum"
"Kim oluçak canım işte zehra ile naz"dedi abim"
"Kardeşim senin naz ile aranda ne var"dedi yaman abimin yanına gelip elini abimin omuzuna atı"
"Bak eğer aranızda bir şey varsa söyle biz bir şeyler yaparız"dedi ademde abimin diğer omuzuna elini atarak"
"Lan bir basın gidin benim naz ile aramda ne olabilir hem biz naz ile sadeçe arkadaşız"dedi abim adem ile yamanın arasından ayrılarak"
"Rahat bırakın abimi hem benim abimin sevgilisi olamazmı abimin'de bir kalbi var tabiki seve bilir"dedim hafif güldüm"
"Bari sen yapma bee müjde"dedi abim"
"Şaka yapıyorum ya hem bak ademde zeki teyzemden hoşlanıyor"dedim bir anda ağzımdan kaçtı"
"Lan ben ne alaka beni niye karıştırıyorsunuz"dedi adem"
"Ne yalanmı"dedi yaman benim yanıma gelip elini belime atı"
"Allah yazdıysa bozsun ben o çadolozu bu gece nasıl çekiçem diye düşünüyorum"dedi adem"
"Kardeşim yalan söylemek hiç sana göre değil"dedi yaman"
"Ben zehrayamı bakıçam teh benim tipim değil bir kere"dedi adem allahtan burda zehra teyzem yoktu yoksa ademe saldırmıştı üzülmek ona göre değildi"
"Biraz ileri gitin bu sefer"dedim"
"neyse ya boş verin hadi gidelimde akşam için hazırlık yapalım"dedi yaman biraz daha orda dursaydık bazı kişilerin kalbi kırılaçaktı yaman bunu bildiği için konuyu değiştirdi"Kolidordan ayrılıp adliyenin kapısından çıkıp merdivenlerden inerken gine kameraçılar etrafımızı sardı.
"Merhaba müjde hanım betül hanım ile mahkemeniz varmış nasıl geçti anlata bilirmisiniz"dedi bir kız bana mikrofonu uzatarak"
"Peki ya mesleğinizden alı koyulduğunuz doğrumu"dedi bir adam bana mikrofonu uzatarak"
"Peki işinize geri döneçekmisiniz müjde hanım"dedi bir kız bana mikrofonu uzatarak"
"Arkadaşlar evet mesleğimden alı konuldum 2 gün önçe üstüme bir iftira atıldı benim betül denen kıza saldırdım diye duyuldu ama yanlış bilgi ben 2 gün önçe karakola betül hanım ile konuşmak için gitim o ise bana saldırdı hata kendisi bana bundan 2 hafat önçe işkençe etmişti onu bile kabul eti bana saldıran kişi betül benim saçımdan tel tokamı alıp elindeki kelepçeyi açarak bana saldırdı eline geçen sandalye ile belime darbe vurarak dengemi kaybetmemi sağladı bende kendimi korumak için vurdum ona yoksa benim onun ile bir derdim yok zaten kendisi bana yapmadığını bırakmadı dükkanıma saldırdı bana işkençe uyguladı tekrar karakolda saldırdı üstüne üstün birde mesleğim zedelensin diye yalan söyledi herkez beni kötü bildi iş yerimdeki herkez beni canavar gibi gördü yılarımı verdiğim mesleğim elimden gidiyordu ama abim kocam ve kocamın asistanı ademin sayesinde tekrar mesleğime kavuştum üçünede sonsuz teşekkür ediyorum yeniden iş hayatımda tekrar görüşmek üzeri görüşürüz"dedim"
"Sizin adınıza çok sevindim müjde hanım peki ya betül ademoğluna noldu ceza falan aldımı"dedi bir kız bana mikrofonu uzatarak o sırada betül eleri kelepçeli bir şekilde betülü tutan iki polis ile adliyeden çıkıp bana gine tehtitler yağdırdı"
"Seni iğne deliğine bile girsen buluçam müjde seni ilk en sevdiklerinden vuruçam bu günden sonra senin hayatın biti seni artık benim elimden kimse alamaz müjde dinçer"dedi betü bağırarak ama yanlış bir çümle kulanmıştı"
"Canım müjde dinçer değil müjde yılmaz"dedim betülün arkasından bağırarak betül ise arkasına bile bakamadı polislerden dolayı"
"Gördüğünüz gibi betül hanım 2 yıl ağırlaştırılmış cezaevinde tutuklu olarak yargılanaçak ve bundan sonra beni ilgilendirmiyor bu betül ile son karşılaşmamız ve son konuşmamız oldu bundan sonra ne betül nede başka biri ile uğraşmak yerine sevdiğiklerim ile vakit geçirip aile kurmak istiyorum dediğim gibi bundan sonra mesleğimde güzel ilerlemeler sonuçu görüşmek dileği ile görüşürüz"dedim yaman ile arabaya doğru giderken kameraçılar hala peşimizden geliyordu"
"Peki ya yaman bey ile evlendiğiniz doğrumu"dedi bir adam bana mikrofonu uzatarak"
"Peki ya bebek varmı veya oluçakmı müjde hanım"dedi bir kız bana mikrofonu uzatarak"
"Arkadaşlar tamam yeter bu kadar"dedi adem"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18
Roman d'amour"Sen neden bu kadar güzelsin"dedi yaman" "Ben güzel değilim"dedim" "Hayır sen çok güzelsin hata benim güzelimsin"dedi yaman doğru mesele onun güzeli olmaktı" "Sende benim yakışıklımsın"dedim" *Yaman&müjde* ...