10-HAYAL KIRIKLIĞI

28 2 0
                                    

                MEDYA: Müjde Dinçer








Bazen iyiyken kötü olabiliyor insan, bunun önüne geçemeyiz,sevdiklerin için var olmak isterken,onlar için kendini feda etmekte vardı.

Hayat böyle bir şeydi,insan her zaman sevinçe sevilmezdi,sevipte sevilmemekte vardı.

Ben sevilmişken,şimdi ise kaybetmekten korkuyordum,ama o ise burnunun dikine gidiyordu.

<>

Yatağa uzanmış düşünüyordum yaman odasına gittikten sonra,bende odama gelip,altıma sort üstümede bol bir kazak giyip.

Yatağa yatım,telefonum ile naza yazdım,kafa dağıtmak için.

"Napıyon naz"

Yazdım hemen meşajım mavi tik oldu.

"Uzanıyorum sen napıyon aşkım"dedi naz"

"Napim bende uyumaya çalışıyorum uyuyamadım sana yazdım"dedim"

"İyi yaptın kız hiç yazmıyorsun özletin kendini"dedi naz"

"Bu aralar biraz meşguldüm o yüzden yazamadım"dedim"

"Ne oldu"dedi naz"

"Sonra anlatırım şimdi tadımız kaçmasın"dedim"

"Peki sen ne zaman istersen o zaman anlat ne olduğunu bilmiyorum ama ne olursa olsun kendini üzme aşkım"dedi naz"

Onu bu yüzden seviyordum,ne olursa olsun,asla beni zorlamazdı,böyle konularda.

"Sağol aşkım iyiki varsın"dedim"

"Sende iyiki varsın bu arada ne zaman geliyorsun"dedi naz"

"Bilmiyorum şuan pek mümkün değil kusura bakma sanada yük oldum"dedim"

"Saçmalama ne yükü salak salak konuşma istediğin zaman gel ama kendinide fazla özletme"dedi naz"

"Tamam sağol canımın içi hadi iyi geceler uyu artık sende"dedim"

"Tamam sanada iyi geceler aşkım"dedi naz"

Sonra kapatı,bende uyudum.

Gece kötü bir kabusla uyandım,kan ter içinde kalmıştım,korkudan tir tir titriyordum.

Bu sabah silahlı saldırıda yaşadığım anı tekrar yaşamıştım rüyamda, yatağa geri yatığımda uyuyamadım,bende kakıp yamanın odasına girdim.

Gece gece kapıyı çalıp,uyandırmak istemedim,usulça yatağın yanına yaklaşıp,yatağa uzandım.

Yaman yüz üstü yatıyordu,bende kafamı gögüsüne koyup,yamana sarıldım sıkıça,oda sanki beni hiss etmiş gibi,bana sarıldı.

&&

Meyve veren kiraz ağacı gibiydi,bir tek kiraz değil,bütün meyvelerde olmayan,bir tat vardı onda,o tat bana hiç bir meyvede rast gelmedi.

⁶SOLMUŞ YILAR⁶+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin