18.BÖLÜM

31 9 2
                                    

Morgan ile sabah erkenden kalkıp hazırlandık o yola çıkacaktı bense talim yapacaktım,odamdan çıktık ve aşağıya indik usta Ryuu'da aşağıda bizi bekliyordu.Morgan ona gülümseyip karşısına geçti ve elini öptü.

"Usta,şimdi gitmem gerek lütfen sağlığınıza dikkat edin." Usta Ryuu tebessüm etti ve Morgan'ı ensesinden tutarak sarıldı.

"Sende kendine dikkat et ve aşırıya kaçmayı bırak artık ve Tyler'a selam söyle."

Morgan başını salladı ve bana baktı,

"Allen sıkı çalış ve güçlü bir avcı ol."

"Bende bunu istiyorum zaten benden de Tyler'a selam söyle." Morgan iç çekip

"Ne çok selamı var şu adamın." Usta Ryuu ve ben güldük bize el sallayıp büyük demir kapıdan geçti ve arabaya binip limana doğru gitti.Onunla vedalaştıktan sonra usta Ryuu ile talim alanına gittik.Talim alanında iki tane kaya vardı.

"Pekala ilk önce egzersizle başlayalım zaten Tyler sana birkaç şey öğretmiş,bende sana ilk olarak vücudunu nasıl öz enerji ile doldurup güçlendirmen gerektiğini öğreteceğim."

"Bunu yapabiliyorum ama uzun süre değil."

"Temelinin olması iyi bir şey,peki bu konu hakkında ne biliyorsun?"

"Öz enerjiyi kullandığımızda normal insanlardan daha güçlü oluyoruz.Yani daha hızlı ve gölgelere ayak uydurabilecek seviyeye geliyoruz."

"Görüyorum ki Tyler temel eğitimi iyi vermiş.Şöyle açıklayayım evlat öz enerjiyi kullanmak seni normal bir insandan daha güçlü yapar evet ama sadece bu da değil bir kayayı bile çıplak ellerinle parçalayabilecek hale gelirsin veya bir saldırı yediğinde vücudunu öz enerji ile sarmışsan derinin kesilmesi zorlaşır.Aslında bir nevi gölgelerin kollarını karartıp sertleşmesi ile aynı.Şimdi bana neler yapabiliyorsun göster,şurada ki kayaya yumruk at."

Kayanın önüne geçtim ve konsantre olup gücümü sağ yumruğumda topladım ve hazır olduktan sonra hızlı ve tüm kuvvetimle kayaya vurdum.Kaya hafif hasar aldı ama elim acımamıştı.Usta Ryuu'ya baktım,

"Sadece bu kadarcık mı? Tatmin etmedi,ne duruyorsun tekrar dene sağ elin acırsa sol elinle dene,ellerin kanayana kadar durma ve bu kayayı paramparça et!" Usta Ryuu'nun dediğini yaparak kayaya defalarca deli gibi yumrukladım sadece ufak hasar verebiliyordum.

"Velet! Rasgele yumrukla demedim sana hissederek vur dedim."

Bu düşündüğümden daha zormuş aslında hayır.Durdum ve derin bir nefes aldım gözlerimi kapattım.Ben alevleri kontrol ediyorum onları kontrol etmek daha zor bir arada tutmak daha zordu yani bu daha kolay,usta Ryuu benden biraz uzaklaştı.Tekrar derin bir nefes aldım ve gözlerimi açtım tüm enerjimi sağ elimde topladım ve kayaya vurdum.Usta Ryuu yanıma geldi ve omzuma dokundu.

"Bir dahiyi eğitmek sandığımdan daha kolay."Şaşkınca önümde un ufak olan kaya parçalarına bakıyordum.Başardım hem de sadece birkaç denemede!

"Allen şimdi ise bacaklarını güçlendirmeni istiyorum nasıl ellerini yaptıysan aynısını bacaklarında yap." Usta Ryuu'nun dediğini yapıp bacaklarımı güçlendirdim ve diğer kayaya vurdum ama sendeleyip yere düştüm.

"Bacaklar ile vurmak daha zormuş."

"Ayağa kalk ve tekrar dene yapabilirsin."

Yerden kalktım ve derin nefes aldım ve tekrar vurdum ama yine yere düştüm.

"Enerjimi kontrol edebiliyorum ama vurduktan sonra enerjim boşalınca sanki bacağım bana ait değilmiş gibi güçsüzleşiyor ve dengemi kuramıyorum."

İKİ IRK : GÖLGELER VE İNSANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin