35.BÖLÜM

10 3 1
                                    

Stefhen'ın gözünden:

Gözlerimi yavaşça açıp esnedim,sol kolumun üstüne yatmış mışıl mışıl uyuyordu.Uzun siyah saçları çıplak göğsüme gelmişti.Ben bu hale nasıl mı geldim? Hayal mayal hatırlıyordum,boşta olan elimi yüzüme koyup sessiz bir iç çektim dün gece efendinin yanına gidecektim ama gece Melina geldi ve bam! Sabah uyandığımızda bu haldeyiz,iç çektim ve kıpraştığım için Melina uyandı kollarını açıp gerildi ve yorganın düşmemesi için göğüslerinde tuttu,gülümsedi ve sinsice bana baktı.

"İşin yok mu?"Melina saçlarını oynayıp,

"Elbette var,erkenden çıkmam gerek bu arada saat kaç?"

"Sabahın 7'si."

"Yetişirim,ya senin?"

"Efendi Sezria'nın yanına gideceğim."Yataktan kalktım ve havlumu aldım,Melina sordu.

"Neden?"

"Allen hakkında,o bugünler de hiç iyi değil avcılığı bırakacağını söyledi."Melina güldü ve

"Ne? İyi de neden,birden bire nasıl fikri değişti?"İç çektim ve

"Bilmiyorum,Allen bir şeyler bulmuş olmalı ama kimseye söylemiyor."

"Onun güvenini kazandığını sanıyordum."

"Kazandım ama Allen bir sır küpü en yakınlarına bile bir şey söylemiyor."

"Garip bir çocuk,Joseph ile aynı yüze sahip olsa da Joseph'in kişiliğinden çok farklı.Allen,Joseph'ten daha çok efendi Sezria gibi onun gibi hırçın ve güçlü."

"Joseph'i hiç tanımıyorum,ben saraya geldiğimde o çoktan ölmüştü.Bu arada Joseph nasıl ölmüştü?"Melina iç çekti ve saçlarını topladı.

"Eşiyle birlikte 9.katta ki balkondan atladı,kafası patlamıştı efendi bir yıl boyunca kendine gelememişti."

"Öyle mi? İçtiği gecelerde bundan çok bahsetmemişti."Melina güldü ve

"Çünkü bu mevzu efendinin kalbinde koca bir yara olarak kaldı şimdi o yara kabuk tutmuş bir şekilde,o gün tüm gücümüz ile Joseph'in birliklerine saldırdığımızda efendinin amacı onu öldürmek değildi.O sadece Joseph'i evleri olan Deiroms'a götürmek istiyordu ancak efendi çok sevdiği arkadaşının cesedini geri getirdi."Kaşlarımı çattım,

"Melina,efendi Cyrus Joseph'ten nefret ediyor sen peki? Ondan nefret ediyor musun?"

"Cyrus'un Joseph'ten nefret etmesi biraz siyaset ile alakalı ilk yıllarda efendi Joseph'in aklı ile hareket ediyordu,Joseph insanlara yardım eden sessiz,uyumlu,sevecen ve çocuksu biriydi.Cyrus ise yılları köle olarak geçmiş biriydi,bu yüzden zengin aristokratlardan nefret ediyordu. Geçmişte Cyrus ve Joseph kavga ettiler."

"Yani Joseph efendi gölge olduğunda onun yanında mıydı?"

"Evet ama efendi gücünü kullanmayı öğrenip koca bir ulusu gölgelere yedirince Joseph efendiden korktu,annesi ve sevgilisini alıp saraydan kaçtı."

"Sonrasını biliyorum efendi o kadını öldürdüğü için bazı geceler özür diliyordu."

"Evet,Joseph'in sevgilisi ile efendi bir zamanlar arkadaştı bu yüzden vicdan azabı çekiyor olmalı ama kızı öldürdüğü için değil Joseph'e karşı mahcup olduğu için olmalı."

"Yani her şey iki kişinin etrafında dönen olaylardan meydana geldi."Melina çıplak bir şekilde gelip kollarını boynuma doladı.

"Evet,her şey intikam ve sevgi üzerinden oluştu.Bin yıldır yanan bir ateş,acaba ne zaman sönecek?"Melina banyoya gitti ve arkasından bende girdim.

İKİ IRK : GÖLGELER VE İNSANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin