5.BÖLÜM

48 12 0
                                    

Dün yaşanan olay yüzünden uyuyamamıştım, göz torbalarım çıkmış ve etrafta bir Zombi gibi geziyordum. Sabah erkenden kalkıp tüm bahçeyi süsledim, üstelik şimdi millete garsonluk yapıyordum.

"Hey çocuk !"

Bana seslenen teyzelere baktım.

"Bize içecek bir şeyler getir !"

İstediklerini verdikten sonra diğer bahçede olanlarla ilgilenmeye başladım. Yarım saat sonra artık kimse beni çağırmayınca bir köşeye gidip dinlendim. Başım dönüyordu ve etrafı bulanık görüyordum.

"Allen iyi misin ?" Başımı çevirdim, Cedric yanıma geldi.

"İyiyim de sen neden buradasın ?"

"Annemin davet ettikleri herkes geldi ve artık dikilmenin anlamsız olduğunu düşündüm ve buraya geldim."

"İyi yapmışsın."

"Allen iyi misin ? Ben az da olsa uyuyabildim ama sen hiç uyuyamadın."

"Sorun yok bununla başa çıkabilirim."

"Öyle mi peki o zaman eğer sen öy-"

Neden sustuğunu anlamak için Cedric'e baktım o ise birkaç kıza bakıyordu.

"Sapık olan sen değil misin şimdi ?"

Bana telaşlı bir şekilde döndü

"Hayır bu şey..."

"Yoksa bana söylemekten çekiniyor musun Cedric ?"

Yanıma oturdu ve

"Aslında çok uzun zamandır birinden hoşlanıyordum o benim sınıf arkadaşım,şu sağda ki pembe elbiseli kızı görüyor musun ? Adı Amber ve ondan tam bir yıldır hoşlanıyorum "

"Bana neden hiç anlatmadın ?"

"Allen hayatın mahvolmuşken sana nasıl böyle küçük bir şeyden yakınabilirdim."

"Cedric saçmalama en azından kulağıma birkaç şey çınlaya bilirdin."

"Çekindim işte."

Dediği kıza baktım diğer arkadaşlarıyla bize doğru bakıp gülüşüyorlardı.

"Cedric onlarda buraya bakıyorlar, sanırım karşılıklı duygulara sahip olabilirsiniz !"

"Ne gerçekten mi ?"

"Cedric kıza doğru bak !"

Cedric Aşık olduğu kıza baktı kız ona el salladı.

"Hass,lan yoksa senden hoşlanıyor mu !?"

Cedric şaşkınca yarım bir gülümsemeyle Amber'a bakıyordu.

Kız,Cedric ve benim yanıma doğru geliyordu.

"Allen ne yapacağım buraya doğru geliyor !"

"Doğal davran ve konuşmaya çalış ! Heyecan yapma !"

"Onu nasıl yapacağım ki !?"

Kız yanımıza geldi ve Cedric'e baktı.

"Merhaba Cedric nasılsın ?"

Cedric kızdan gözlerini alamıyordu ve konuşmayı unutmuş gibiydi. Kolumla arkadan ona uzanıp çimdikledim. Kendine geldi ve kızla konuşmaya başladı.

"Merhaba Amber iyiyim sen nasılsın ?"

"Bende iyiyim,yanında ki de kim ?"

"Ah yanımda ki mi ? Kuzenim Allen."

İKİ IRK : GÖLGELER VE İNSANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin