HANGİ YALAN DOĞRU ?

58 13 3
                                    

Sabah saat 10:28 de Jasmine beni kaldırmak için odamın kapısını çaldı.Dün yaşanan olaydan sonra uykumu alamamıştım.

"Allen günaydın canım,hadi kalk artık kahvaltıya."

Yatakta doğruldum ve gözlerimi kaşıdım,sersem bir şekilde Jasmine baktım.

"Hemen kalkıyorum."

"Canım iyi misin ? Hiç iyi görünmüyorsun hasta falan mısın ?"

"Hayır sadece uykumu alamadım hasta falan değilim yani,endişelenme."

Jasmine içeri girdi ve elini anlıma koydu.

"Evet ateşin falan yok,hadi elini yüzünü yıka."

Ona gülümsedim ve yataktan indim o ise aşağıya indi,banyoya girdim ve yüzümü yıkamak için ellerimi su ile doldurdum ve soğuk suyla yüzümü yıkadım.Başımı kaldırdım ve havluya uzandım ama ayna da gördüğüm şey ile dona kalmıştım kocaman bir çığlık attım ve arkama döndüm.Arkamda kimse yoktu,gördüğüm şey ise annemin ve babamın çürümüş cesetleriydi.Ağızlarından,burunlarından ve gözlerinden siyah kanlar akıyordu.Çürümüş ve gözleri beyazlamıştı.Annemin göğsünde ki balta izinin olduğu yerde kurtlar vardı.Yere çöktüm ve nefesimi kontrol altına almaya çalıştım.Jasmine kapıyı çaldı.

"Allen iyi misin ?"

Hala daha titriyordum ve ağzımdan tek bir kelime bile çıkarıp konuşamıyordum.Ellerimi lavabodan destek alarak kendimi kaldırdım.

"Allen iyi misin !? Yoksa bir şey mi oldu !?"

"Hayır Jasmine bir şey yok."

"Emin misin ? Eğer bir sorun yoksa neden bağırdın ? Üstün müsaitse içeri gireceğim."

"Hayır buna gerek yok sadece b-böcek gördüm o yüzden bağırdım."

"Böcek mi ? Hah gerçekten mi ? İçim rahatladı.Eminsin değil mi ?"

"Evet,evet sorun yok."

"Tamam peki ben aşağıya iniyorum."

"Tamam Jasmine sağol."

Odamdan çıktığını ve kapıyı kapattığını duydum,klozet kapağına oturdum ve aynaya baktım.Dün yaşanan olaylardan mı etkilendim ? Yoksa Sezria'nın bana anlattığı onca şeyden sonra ona acıma duygusu hissettiğim için annem ve babam bana lanet mi ediyorlar ? Ben unutmadım intikamım konusunda ama sadece tek sorunun gölgeler olduğunu da düşünmüyorum.Neyin içine düştüm ben böyle !? Ellerimi birleştirdim ve gözlerimi yere indirdim.Annemi ve babamı o kadar çok özledim ki ! Onları tekrar görmek için her şeyi yapabilirim.Ben sizi çok özledim...Bir süre sessizce kaldıktan sonra düşüncelerimi toparladım.Şimdi tek yapmam gereken çalışıp kendimi geliştirmek.Şuan ki tek hedefim bu evet,bu ! Onun şeytan fısıltılarına kulak asmayacağım ve ondan korkmayacağım.Ayağı kalktım ve aynaya tekrardan baktım,sanki tekrardan karşıma çıkacak gibi duruyorlardı.Bu onun zihin oyunları değildir değil mi ? Üstümde ki kıyafetleri çıkardım ve soğuk bir duş aldım,korkup etrafıma yüzlerce kez baksam da hızlıca işimi halledip aşağıya Jasmine ve Tyler'ın yanına inmek istiyordum.Bornozu alıp üstüme geçirdim ve kendimi banyodan dışarı attım.Bir anda Tyler'a çarptım ve arkaya sendeledim.

"Hey yavaş neredeyse düşüyordun Allen."

Beni omuzlarımdan tuttu.

"Sen iyi misin ?"

"Evet iyiyim,neden geldin ?"

"Jasmine banyodayken bağırdığını söyledi marketten geldiğim için gelemedim.Bir şey olmadı değil mi ?"

İKİ IRK : GÖLGELER VE İNSANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin