Stefhen'ın gözünden :
O kadar gitmeyelim desem de benim sözümü dinlemeyip seçtikleri restoranta geldik,geldik gelmesine de burası efendi Sezria'ya ait bir işletme.İç çektim ve Allen'ın önüne koyulan yemeğe baktım,üzgünüm çocuklar ama beni dinlemediniz.Önünüzde duran yemeklerin insan eti olduğunu söylesem nasıl tepki verirdiniz? Allen'a yandan bir bakış attım,ağzına kocaman bir lokma atıp keyifle yedi.Bu çok acımasızca bu insanlar hiçbir şey bilmeden yamyam oluyorlardı.
Yemeklerimizi yedikten sonra biraz dolaştık ve sonra dağıldık,efendi Sezria'nın yanına gitmeliydim çünkü bugün bir toplantı yapılacaktı.Allen ve diğerlerinden ayrıldıktan sonra her şeyin başladığı o yere gittim,gölgelerin evine yani efendi Sezria'nın acılarının olduğu yere.Her zaman ki gibi şehrin içinde üçüncü sınıflar vardı uzun ve büyük şehrin içinden yürüdüm ve saray kapılarına geldim.Burası dünya üzerinde vardı yani başka bir boyut değildi sadece burasının zamanı donmuş gibiydi,efendi Sezria'nın gücü yüzünden olmalıydı.Sarayın büyük ve uzun kapısından geçtim ve toplantı odasının yolunu tuttum.Koridorda Melina vardı beni görünce uzun siyah kirpikleriyle bana baktı.Onu umursamadan toplantı odasına girecektim ki önünden geçerken beni sıkıştırıp kafamın yanına yumruk attı.Duvar çatladı ve şok olmuş bir şekilde ona baktım,delirdin mi sen?
"Ne yapıyorsunuz bayan Melina?"
"Asıl sen ne yapıyorsun Stefhen! Şimdi de beni görmezden mi gelmeye başlıyorsun!?"
"Efendi Sezria gelmeden önce toplantı odasına gitmek istiyorum lütfen bana izin verir misiniz? "
"Efendi Sezria daha gelmedi! Geçen gece söylediklerim de ciddiydim Stefhen." Sarı gözlerine baktım ve hafif güldüm,
"Ne gülüyorsun!"
"Bir daha o hataya düşmem bayan Melina."Bana öfke dolu gözlerle bakmaya devam ederken arkamızdan efendi Cyrus geldi.Bana bakıp,
"Neler oluyor burada?"Melina iç çekti ve
"Hiçbir şey sadece konuşuyorduk." Başımı eğdim ve efendi Cyrus'u selamladım,
"Nasılsınız efendi Cyrus uzun zaman oldu."
"Beni selamlamak zorunda değilsin Stefhen,her zaman ki gibi sen nasılsın?"
"Bildiğiniz gibi lise çağında ki ergen bir insan rolü yapıyorum bu biraz yorucu geçiyor."
"İyi iş çıkartıyorsun efendi Sezria senden oldukça memnun."
"Her şey efendim için."
"Her şey efendimiz için!!" Efendi Chester koridorun başında belirdi ve hızlı adımlarla yanımıza geldi,efendi Cyrus'un omzuna elini attı ve
"Uzun zaman oldu Cyrus,Melina!"Bana bir bakış attı ve
"Ay sende kimsin? İğrenç şey seni."Efendi Chester kibirli ve sadece asilzadeleri adam yerine koyan bir tip,biz ikinci sınıfları sadece köle olarak görür.Kendisini de sadece efendinin hizmetkarı olarak tanımlar.Melina,
"Sözlerine dikkat et Chester ağzını yırtmayayım."Chester gülüp efendi Cyrus'un omzundan kolunu çekti,
"Vaay onu bu şekilde koruduğuna bakılırsa önümde ki pislik Stefhen olmalı!"Efendi Chester benden hiç hoşlanmazdı 10 yaşımda efendi Sezria beni yanına aldı ve çok açık bir şekilde efendi beni önemsiyor.Ayrıca efendi Sezria Chester'dan pek hoşlanmaz çünkü o tam bir kaçık ve çocuksu aslında herkes ondan nefret ediyor ama güçlü ve işe yarar biri bu yüzden de asilzade olmaya uygun.
"Zaman geçtikçe daha da çirkinleşmişsin,hem sen neden bu kadar küçüksün Stefhen?"
"Efendi bana görev verdiği için bu şekildeyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ IRK : GÖLGELER VE İNSANLAR
FantasíaAllen ve ailesi hayatlarını normal aileler gibi yaşarken bir gün babası ani bir değişime uğrayıp Allen ve annesine kötü davranıp zulüm eder, babasını artık sevmeyen Allen tüm sebebi babasında ararken işlerin pekte düşündüğü gibi gitmediğini öğrenir...